|
Poeri
|
als mensen er achter komen hoeveel lekkerder de dos vliegt idd^^
|
|
|
sjorsmaster
|
ja maar als je het ook over hebt om dan bijna t dubbele te betalen voor die kleine beetjes extra hangtime enz
|
|
|
helium
|
Wat wil je er voor hebben?? Heb misschien wel interesse....................
|
|
|
pim89
|
Zie ze al op hanglos staan voor €900 en €850 beetje teveel van het goede als je het mij vraagt...
|
|
|
jetzu
|
Je hebt ze gister al te koop gezet op het 2e hands gedeelte. En je hebt dezelfde vraag ook al op hanglos gesteld.
Mijn vraag aan jou is dan: Weet je nou echt niet wat je moet vragen of probeer je ze gewoon op deze manier te verkopen? Wat volgens mij niet de bedoeling is van dit forum.
|
|
|
sjorsmaster
|
850 is ni van mij hoor en het is maar een vraagprijs dus als je een goed bod doet dan kunnen we t er nog ff over hebben
reageer ff op de advertentie hier op kh dan hebben we t ff over de prijs
want via t forum dan gaan ze meestal wel zeiken.
|
|
|
sjorsmaster
|
neej jetzu dat is niet mijn bedoeling sorry daarvoor maar er zijn veel mensen die niet zoals jouw op hanglos en kitehigh kijken dus vandaar dat ik op bijde sites dezelfde vraag heb gesteld
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik snap het niet, het is spul uit 2008 in goede staat. Daar zijn een hoop pegels voor betaald en dan gaat er zoveel af, ik vind dat eingelijk gewoon aso.
Hij heeft als die de nieuw prijs betaald heeft €2650,- er voor moeten neertellen. Dan vind ik €850 een beetje aan de krappe kant.
|
|
|
ijbe
Gast
|
Ik snap het niet, het is spul uit 2008 in goede staat. Daar zijn een hoop pegels voor betaald en dan gaat er zoveel af, ik vind dat eingelijk gewoon aso.
Hij heeft als die de nieuw prijs betaald heeft €2650,- er voor moeten neertellen. Dan vind ik €850 een beetje aan de krappe kant.
Is dat een grap? Het gaat hier om de per stuk prijs. Dan is 850 vrij prijzig!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Simpel: marktwerking Ik verkoop al 5 seizoenen telkens mijn materiaal particulier. En er is echt wel verschil in hoe gewild bepaalde kites zijn, en welke niet. Bandit 2008 zal een interessante kite zijn op de tweedehands markt. Het is ook een soort spel. Vindt die prijzen op Hanglos wel erg hoog, maarja we zullen zien hoe snel ze verkocht worden. En een andere belangrijke factor is de overjarige prijs straks in Deutschland voor deze kites. Ik heb ze nog niet aangeboden zien worden, maar dat drukt al een aantal seizoenen de prijzen
|
|
|
michiel v geel
|
idd ik vind dat fone er erg netjes mee is.
best bv gaat al dumpen maanden voordat het nieuwe model uit is. die dingen zijn al niks waar maar het word dan helemaal moeilijk om van je kite af te komen voor een normale prijs.
|
|
|
ijbe
Gast
|
Heb contact gehad met kitepirates.de, die hadden de Bandit 9m2 niet meer. De Bandit Dos zou 1050 gaan kosten. Zeiden er niet bij of dat compleet was. Zal wal kiteonly zijn.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Heb contact gehad met kitepirates.de, die hadden de Bandit 9m2 niet meer. De Bandit Dos zou 1050 gaan kosten. Zeiden er niet bij of dat compleet was. Zal wal kiteonly zijn.
Ik had ook al begrepen dat de Bandit 2008 in de populaire maten (11,9,7.5m2) erg moeilijk verkrijg baar is. Ik vraag me dan ook af of ze nog restpartijen zullen hebben.
|
|
|
Vinni
|
Bij 2008 materiaal zeg ik: rond de 700-800 euro's
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vinni, er zijn merken waarbij de kites nieuw al zoveel kosten, en de duurdere in Duitsland overjarig ook rond die prijs. En daarna komt factor marktwerking en algehele staat van het materiaal. Ik zou zeggen, kijk gewoon wat andere voor die kites rekenen, en of je ze kunt verkopen. Zo niet dan vraag je teveel
|
|
|
Vinni
|
Ik doelde ook op het 2008 materiaal van dit merk. Hierbij heb ik meegenomen dat deze kite's compleet en in top staat zijn. Dan lijkt me dat toch een redelijke prijs.
|
|
|
Kevin
|
Wat zou een Hadlow pro 2008 nog op leveren dan??
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik doelde ook op het 2008 materiaal van dit merk. Hierbij heb ik meegenomen dat deze kite's compleet en in top staat zijn. Dan lijkt me dat toch een redelijke prijs. Idd. goede prijs voor die Bandito's
|
|
|
Yellow
Geen avatar
|
Op kite pirates al te koop voor +/- 900 als je er 2 koopt!!!! Over 2-3 mnd ZEKER nog goedkoper en NIEUW wie wil dan nog jou 2de hands prijs?!? En wie weet heb jij er zelf ook maar +/- 1000 voor betaald via internet?
Ik denk dat je voor 600E per stuk ze wel verkoopt
|
|
|
ijbe
Gast
|
Op kite pirates al te koop voor +/- 900 als je er 2 koopt!!!! Over 2-3 mnd ZEKER nog goedkoper en NIEUW wie wil dan nog jou 2de hands prijs?!? En wie weet heb jij er zelf ook maar +/- 1000 voor betaald via internet?
De 9 hebben ze al niet eens meer op kitepirates. Ze kopen waarschijnlijk ook niet meer in i.v.m. de BanditDos dus zullen ze alleen maar ongewilde maten hebben. Sowieso niet veel. Ik denk dat een Bandit zeker 700 euro mag opleveren.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Welke maten chef? De meest populaire (11,9 en 7.5m2) zijn bijna nergens meer te krijgen.
|
|
|
ijbe
Gast
|
Net mail van kitepirates gehad. 9m2 Bandit Dos inc. bar gaat bij kitepirates 1050 kosten. Valt me erg mee. Dan zakt de waarde van de Bandits aanzienlijk hoor.
|
|
|