(HJ) MINI-ME
|
Ja gezien... Ik ben erg benieuwd naar dat board van Youri Zoon. De pads zien er al top uit
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
binnenkort reviewtje:)
Ik zou wel willen maar ik had gisteren geen gevoel in mijn voeten vanwegen de kou. Laat staan dat ik moet gaan aanvoelen hoe het board vaart
|
|
|
KappuhH
|
Ik zou wel willen maar ik had gisteren geen gevoel in mijn voeten vanwegen de kou. Laat staan dat ik moet gaan aanvoelen hoe het board vaart Denk dat Lauw bedoelt dat hij binnenkort een review plaatst
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zou wel willen maar ik had gisteren geen gevoel in mijn voeten vanwegen de kou. Laat staan dat ik moet gaan aanvoelen hoe het board vaart Denk dat Lauw bedoelt dat hij binnenkort een review plaatst hij liever dan ik
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
heb hem al 2x gevaren afgelopen dagen, wat een heerlijke boardje. Binnenkort meer:)
|
|
|
R@bert
|
Ziet er echt sick uit de boardjes.... Toch weer kijken of ik mn Pro-x '08 kan inruilen Graphics zijn echt vet, wel benieuwd naar dat Youri Zoon boardje!! Maar die Pro-X ziet er ook weer goed uit!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waarom zijn ze nu weer bij de Pro King en de YZ de graphandle vergeten Dat is misschien voor de profi-looks maar ik vind het maar nix
|
|
|
KappuhH
|
Waarom zijn ze nu weer bij de Pro King en de YZ de graphandle vergeten Dat is misschien voor de profi-looks maar ik vind het maar nix Volgens mij is graphandle verboden in de PKRA en misschien nog wel meer wedstrijden.
|
|
|
Kevin
|
Waarom zijn ze nu weer bij de Pro King en de YZ de graphandle vergeten Dat is misschien voor de profi-looks maar ik vind het maar nix Volgens mij is graphandle verboden in de PKRA en misschien nog wel meer wedstrijden. Offtopic: Wat is dat voor een onzin waarom zouden ze een grab handel verbieden pff dat is wel heel dom. Kijk dat je hem er niet op zet is je eigenkeuze denk ik (heb zelf ook geen)' Maar dat je verplicht wordt om hem er af te halen gaat te ver toch. Ontopic: Sicke boards en sick filmpje zou die Youri zoon pro model wel eens willen testen. Later Kevin
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Wat is dat voor een onzin waarom zouden ze een grab handel verbieden pff dat is wel heel dom ' Off: Is wel zo MET een grabhandle kan je namelijk makkelijker board off's doen. Omdat er gezeik over ontstond omdat de een een board off hem deed MET en de andere ZONDER is er een standaard getrokken van GEEN grabhandels op de PKRA. Ik vind het er eigenlijk ook wel koel uitzien! maar zo'n ding is wel verdacht handig On: Brute boardjes hoor! Ik vind ze er beter uit zien dan de 08 serie! Het valt me wel op dat brunnotie boardjes altijd best vierkant zijn. Staat wel koel!
|
|
|
diesel oo7
|
mooie boardjes vooral die pads van het Youri Zoon model zien er erg gelikt uit
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat is dat voor een onzin waarom zouden ze een grab handel verbieden pff dat is wel heel dom ' Off: Is wel zo MET een grabhandle kan je namelijk makkelijker board off's doen. Omdat er gezeik over ontstond omdat de een een board off hem deed MET en de andere ZONDER is er een standaard getrokken van GEEN grabhandels op de PKRA. Ik vind het er eigenlijk ook wel koel uitzien! maar zo'n ding is wel verdacht handig Ja maar maak dan in iedergeval een optie zodat ik, Jan Lu. , er zelf een graphandle op kan zetten. Ik zie nu veel gasten met dat board van SS varen en hebben dan een stuk brandweerslang tussen de pads gemaakt.. Hoe cool is dat
|
|
|
Lauw
Administrator
|
HJ correctie, pro king heeft absoluut een grabhandle, alleen youri model heeft er geen!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
HJ correctie, pro king heeft absoluut een grabhandle, alleen youri model heeft er geen!
Oke thx... dat kon ik niet terug vinden in de 3D video.
|
|
|
kitertjuhNL
|
Vanaf wanneer zijn deze boarden te koop?
|
|
|
KappuhH
|
En wat gaan ze kosten?
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
denk dat ze ergens februari leverbaar zijn. Youri Zoon Model gaat 699 kosten:)
|
|
|