Ook een keer in de buurt bij Tommy Friedl, maar zat toen in het hotel naast de spot (wat meer naar het centrum). Voor dit Hotel gekozen omdat het GEEN all-inclusive was, dus ook geen last van Russen of andere oostblokkers/ dronken mongolen. Was wel iets duurder maar van goede kwaliteit.
See joes. Welk hotel was dat ????? Last van Koraal ??? Last van laag water ?? Zat je aan de spot ??? Was het te lopen ???
Je vergeet het belangrijkste Richard.....Zijn er ook sjops.
Je vergeet eigenlijk het allerbelangrijkste :
Zijn er ]HORLOGE SHOPS[/size] ??????????????????
« Laatste verandering: Oktober 22, 2010, 13:31:23 door Haring Hai Richardt »
Huisje kost niet duur maar dan komt er nog de reis bij. Dus al met al net effe te duur. Maar het kwijl loopt wel uit beide mondhoeken en ik krijg er wel een hele harde plasser van..
@ Haring....Waneer komt de movie. Of ligt er al een DVD in de winkel?
« Laatste verandering: Oktober 25, 2010, 13:55:02 door PieNO »
Klopt we zijn net terug uit El Gouna. van de zeven dagen 2 dagen volle bak.. Nu waait het er al weer 5 dagen achter elkaar. Je kan er niets van zeggen. Volgend jaar misschien Cambuco of zo.
Hij is bijna af alleen de finisch touch en de puntjes op de I
Hoop wel dat er een paar lekkere shots van die Hongaarse en Zweedse tussen zitten. Veel kiteactie zal er wel niet in zitten behalve dan dat Beun tijdens een Jiha kreet plat op zijn bek op de kant beland... Als ik die beelden voor de geest haal pis ik nog steeds in mijn broek van het lachen...
« Laatste verandering: Oktober 29, 2010, 09:01:08 door PieNO »
Nou, dat was echt fantastisch. Schreeuwen naar die Duitser en dan al schreeuwend op je buik op het strand belanden. Wat was het toch een heerlijke topweek. Gauw maar weer doen.
Volgend jaar max. 6-8 personen naar El Gouna . Wie worden de nieuwe kitekings, als aanvulling op De Beun, TBK, Starsky en Hutch, Haring Hai?(wil eigenlijk niet meer mee, staat alleen maar op hamburgers en spagetti te wachten)
Peewee, Jeroen(oud kiteking 2008),Mario hebben jullie nog interesse, ca januari gaan we weer boeken.
Volgend jaar max. 6-8 personen naar El Gouna . Wie worden de nieuwe kitekings, als aanvulling op De Beun, TBK, Starsky en Hutch, Haring Hai?(wil eigenlijk niet meer mee, staat alleen maar op hamburgers en spagetti te wachten)
Peewee, Jeroen(oud kiteking 2008),Mario hebben jullie nog interesse, ca januari gaan we weer boeken.
Starsky & Hutch zijn er alweer klaar voor. Tassen staan gepakt, effies nog een uurtje schrijven en een tukkie doen en op naar Schiphol. JIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA
Onze Beun heeft net een piano gekocht en is nu een Duits takelbedrijf aan het bellen om dat ding bovenop die Flightsurfer te laten smijten en 'm met kite en al te vermorzelen !!!!!! JJJJJIIEEEEEHHHHAAAAAAAAA
Gaat het nog eens worden met die movie van je.. Ik heb nog bioscoopkaartjes die tot het eind van het jaar geldig zijn. Volgend jaar naar je movie gaan gaat meer centjes kosten omdat de btw dan van 6 naar 19% gaat
Gaat het nog eens worden met die movie van je.. Ik heb nog bioscoopkaartjes die tot het eind van het jaar geldig zijn. Volgend jaar naar je movie gaan gaat meer centjes kosten omdat de btw dan van 6 naar 19% gaat
Ziet er top uit en zelfs hongaarse moiden aanwezig
Uitgestrekte, witte zandstranden, een glasheldere blauwe zee, de imponerende bergtoppen van de Arabische woestijn op de achtergrond... Dat is in een notendop Soma Bay... Eén van de mooiste plekjes in Egypte. U kunt met de windsurfplank of kite kilometers ver tussen de zandbanken varen.