walker
|
Ligt aan mijn dvd speler, dvd's zijn okay.
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Vandaag of morgen gaat de 2e zending de deur uit!!
Zoals eerder bekent gemaakt zal iedereen waarvan het geld in de loop van vorige week binnen is gekomen zal nog even moeten wachten tot het einde van de week.
Vandaag zal ik ook het eindbedrag even bekend maken wat op is gehaald met de actie.
Een hoop werk maar wel de moeite waard.
|
|
|
Carl
Gast
|
Zijn de DVD's vandaag de deur al uitgegaan? Ben erg benieuwd!!
|
|
|
(R)Ikke
|
'Nog niks binnen, hopelijk zit ie bij de 2de.
Greetz
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Ik heb gisteren even contact gehad met Stance. Ze zijn vrijdag opgestuurd vanuit Frankrijk. Ik kan ze dus ieder moment binnen krijgen.
Komt met de DHL, dit duurd normaal een paar dagen.
|
|
|
Flywoods
|
Ha die Ybo,
Was op zoek naar goede beginnerscursus op internet, blijkt het gewoon op de stance dvd te staan en best goed, tenminste de beelden, het is alleen in het frans geloof ik he ? En mijn frans is belabberd. Ik krijg de engelse versie maar niet aan de praat. Staat die er niet op of ligt het aan mij ?
Cu
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Volgens mij is er ergens een button in het menu. Als je hierop klikt wordt er engels gesproken.
|
|
|
Flywoods
|
Ja, die button heb ik gevonden maar als ik er op klik gebeurt er niets
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Misschien moet je nog in het menu van je DvD speler de language veranderen.
Ik kan hem alleen op mijn computer kijken en daar werkt het gewoon. Op mijn DvD speler kan ik hem niet proberen omdat mijn televisie al is verkocht.
|
|
|
walker@work
Gast
|
afstandsbediening van dvd speler: audio toets gaat ie van frans naar engels
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Ik heb even contact gehad met de DHL. Zij komen morgen langs om de magazines te brengen. Morgen zal ik dan ook als een razende tekeer gaan om de enveloppen dicht te plakken en de magazines te versturen.
Dit is de 2e levering. Iedereen waarvan ik morgen het magazine verstuur heeft hem donderdagen uiterlijk vrijdag in de bus. Er zijn een aantal betalingen vorige week laat en zelfs afgelopen weekend nog binnengekomen. Deze magazines zijn ondertussen ook onderweg vanuit Frankrijk. Ik zal ook deze als ik ze binnen heb zsm versturen.
|
|
|
(R)Ikke
|
Ok hooked, ik ga donderdag bij de brievenbus slapen
|
|
|
Joost
|
He hooked,
Heb mijn betaling via internet bankieren gedaan op 11-01-2005. Komt ie dan ook deze week binnen ofzo?! En al vast bedankt vond het een super idee.
|
|
|
Hooked Cabarete
|
De 2e zending ligt eindelijk bij het postkantoor.
Morgen of overmorgen vallen ze door de bus.
Er zijn dus mensen waarvan de betaling pas erg laat binnen is gekomen. Ik heb extra magazines besteld om ook deze mensen blij te maken met deze wannahave.
Ybo
|
|
|
Joris
|
hm, dus het heeft weinig zin om nu naar de brievenbus te lopen?
|
|
|
Joost
|
Is de 11 ook een late bestelling dan?! Dan hoef ik ook nog niet naar de brievenbus te lopen. Wil hem zo graag zien die dvd.
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Als het goed is vallen ze vandaag of morgen bij jullie in de bus.
Nogmaals; we hebben besteld aan de hand van het aantal betalingen. Degene waarvan de betaling laat op de rekening was bijgeschreven, ontvangt dus ook laat het magazine. Dit ter voorkoming dat we zelf met een XX aantal magazines bleven zitten.
Voor de laatste zending heb ik al een boze mail gestuurd naar Stance. Ze mogen wel eens een beetje sneller reageren.
Iedereen die heeft betaald krijgt een magazine.
|
|
|
Joost
|
Nou super vind en blijf het een super idee vinden en zal als een klein kind zo blij zijn als ie op de deurmat ligt. Al vast bedankt bij deze dan.
|
|
|
Joris
|
yeeey yeey ik heb m. die stickers, gaan die er ook weer een beetje makkelijk af mocht ik men boardje een keer verkopen ofzo?
|
|
|
Joost
|
Ze blijven er voor altijd op zitten. Krijgt de koper van je board een vette kitehigh sticker erbij is toch super. Gelijk een lid erbij.
|
|
|
Jappy
|
Balen, mijn betaling was pas op de 12e Duurt het dan ook heel veel langer? Ik hoop het niet, kan niet wachten.
|
|
|
Roni-Size
|
Heb het pakket binnen ga vanavond ff kijken, bedankt voor het initiatief jongens. Groeten Ronald.
|
|
|
xray
|
Hey roni-size ik wil hem graag ff lenen! ;-)
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Net contact met Stance gehad.
De laatste zending zit nu in de vrachtwagen/vliegtuig?? deze kant op. Hij is onderweg.
Ik verwacht dat ik deze maandag of dinsdag op de bus kan doen.
|
|
|