Roni-Size
|
Hey roni-size ik wil hem graag ff lenen! ;-)
Goed Ray.
|
|
|
xray
|
Of Ybo, kan ik er nog 1 bestellen?
|
|
|
Engel
|
Hee Ybo, Ik wordt helemaal enthousiast door die reacties. Kan ik 'm ook nog bestellen ?
|
|
|
(R)Ikke
|
THNX Hooked,
Hij is binnen .^ En nu maar kijken. @#$ @#$
Greetz
|
|
|
(R)Ikke
|
DVD's zijn vet .^ .^ .^
Blad vind ik maar erg slap ^ ^ ^
|
|
|
Carl
Gast
|
Ikkuh wil hem ook Wanneer kan ik um verwachten ?
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Vandaag gaan de laatste DvD's de deur uit.
Hierna zal ik alles uitrekenen en het uiteindelijke bedrag overmaken naar 555.
Ybo
|
|
|
Joost
|
Heb hem binnen en is super vet. Thnx dudes
|
|
|
Joren
|
Ik hoop dattie thuis op de deurmat op me ligt te wachten...
|
|
|
JorritW
Gast
|
Ybo,
De media laat weten dat organisaties willen dat het geld nu naar andere doelen gaat. Organisaties vragen zelfs toestemming van storters om het geld te gebruiken voor bijvooreeld Darfur. Er schijnt genoeg geld te zijn voor de projecten in Zuidoost-Azie. In de tijd van de tsunami zijn ook geldbedragen bestemd voor bijvoorbeeld Darfur naar Zuidoost-Azie gegaan.
Is het niet een idee om het geld niet over te maken op Giro 555, maar een ander doel uit te zoeken, gezien de berichten van de hulporganisaties?
Ik probeer gewoon mee te denken... doe ermee wat je wilt...
Groeten, Jorrit
|
|
|
FLOF
|
Aha, vandaag de laatste de deur uit, daar moeten die van mij dan ook bij zitten. Geld was 20 januari van mijn rekening af (jaarabonnementje). Ben benieuwd!
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Vandaag de laatste magazines de deur uit gedaan. Ook de mensen waarvan de betaling laat was binnengekomen kunnen dus morgen of overmorgen hun DvD tje bekijken. Iedereen die heeft betaald, heeft als alles goed is gegaan met de post. morgen of uiterlijk overmorgen een magazine in huis. Mocht er toch iets fout zijn gegaan mail me even op info@hookedsports.comIk moet het nog even exact uitrekenen maar ik schat dat de opbrengst ongeveer een kleine € 900.- is. Ik zal het uiteindelijke bedrag morgen wel even online zetten en het natuurlijk overmaken naar 555. We hebben zo toch een mooie bijdrage kunnen leveren met zijn allen. jullie bedankt voor alle bestellingen .^ Gracias, Ybo
|
|
|
Hooked Cabarete
|
oja, voor degene die hem nog willen hebben. Ik heb nog een aantal magazines in huis. De voorraad is beperkt dus als je snel bent kun je nog genieten van alle actie die op de DvD;s te zien is. Voor de eerste 8 reacties is er nog een magazine, de rest moet ik helaas teleurstellen. Voor je bestelling even mailen naar info@hookedsports.com
|
|
|
xray
|
Done, mine! ;-)
|
|
|
Engel
|
Die van mij is ook onderweg. ;D
|
|
|
Carl
Gast
|
Ik ga vanacht voor de brievenbus slapen .^
Grote klasse Ybo!! %proost%
|
|
|
Carl
Gast
|
Ja hoor, heb het spul binnen!
Gave DVD's! Magazine iets minder, maar ook leuk..
|
|
|
Joren
|
Binnen! Magazine was niet heel speciaal maar heb het toetje voor het laatst bewaard, zal de dvd's straks bekijken...
|
|
|
Kitefobie
|
Al een week de postbode met smekende ogen aangekeken. P)
Gisteren kwam hij en hij bleek inderdaad de gewenste enveloppe bij zich te hebben. Had al andere plannen voor de avond maar dat moest ff plaats maken voor een BOB ( billen op de bank).
De eerste DVD zitten kijken. echt vette beelden en weet nu al wat ik het weekeinde ga doen.......
Voor de mensen die zitten te wachten. Het is zeker de moeite waard. .^
Enjoy.
|
|
|
Jappy
|
Hoera, hij is binnen %@! %@!. De eerste DVD is echt vet @#$
|
|
|
FLOF
|
Hap slik zei mijn DVD speler en genieten maar, Rock on! 8)
|
|
|
R.
Gast
|
Ze waren inderdaad echt wreed.
Bedankt.
|
|
|
larsieboy
Gast
|
keb net een nwe dvd-set op de kop getikt %@!, nu wil ik natuurlijk ff wat bruut vet sicke kite-dvd's, naast bovenstaande titel, zijn er nog meer aanraders en hoe zijn deze te verkrijgen.
8)mijn dank is groot!
|
|
|
|