huib
|
Wordt NW tot N wind. Waar ga je dan? Voorbij de 3de trap?
|
|
|
KiteDemon
|
Voorspellingen zijn weer bijgesteld! Zaterdag zuigt nu.....zondag misschien..??
|
|
|
dimitri
Gast
|
hoe dan ook ik ga er toch maar ff kijken want guru zit er wel vaker naast met zijn voorspellingen ik beslis daar wel of het wat is of niet ik weet niet hoe het met de andere diehards is we zijn al over de helft wat betreft de koude wintertijd dus die paar keer dat er nog een KOUD pak te haalen valt moet je zeker niet laten liggen
MONT KOM JE OOK BUITEN SPEELEN
|
|
|
Erik Verhe1j
|
hehehe vergis je niet dimitri.. tot maart is het kkkoud hor.
|
|
|
Sock
|
Koud?? Koud??!?! Sex met een eskimo die zichzelf net bevredigd heeft met een ijspegel, das pas koud!!
|
|
|
Mont
|
Mont komt wel buiten spelen... ;D as het waait tenminste. maar Slufter....denkket nie...afgaand tij vanaf 12:00 liever vanaf ong. 11:00 op walking beach
|
|
|
|
maxie
Geen avatar
|
Eej zusje (Nicole), laat ff weten wat je morgen doet, kiten of paardrijden!? Hoor t strax wel.... .^ Veel plezier vanavond met daan.. ;D %@! @#$ %@! @#$ %@! @#$
|
|
|
Nic
Gast
|
Kiten!!! .^
autoplaya @#$ @#$
|
|
|
maxie
Geen avatar
|
Ok!!! Eerst ff handschoenen halen... Pik je op om 09.45 @#$ Hopelijk is de winkel open!? .^
|
|
|
Moza
|
De voorspellingen lijken weer minder te worden....windguru is van 21 knopen nu gezakt naar 14.....De rest ook windfinder...weeronline....ben benieuwd, ik word gek als het morgen niet waait!
|
|
|
Sock
|
Juhh...anders ik wel. We slapen er lekker een nachtje over. Zondag wordt behoorlijk regenachtig, hopefully klaart dat nog op.
|
|
|
KiteDemon
|
Ziet er bagger uit voor het weekend > > Denk dat ik in een hele lange tijd maar eens een weekendje oversla......kan ik eindelijk eens misschien van mijn blessure herstellen die ik elk weekend weer heb lopen forceren (scheurinkje in de onderbuikspier)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Het is idd. BAGGER, maar tja als kite-addict kan ik het niet laten om het toch even in REAL-Time te bekijken op de Slufter. Hopelijk kan je een beetje varen.
Mocht dit niet het geval zijn! Dan laat ik achter mijn huis een windtunnel maken met de omvang van de Slufterpot waar het altijd constant 6bft waait.
Is uiteindelijk goedkoper dan iedere keer voor niks naar de Slufter rijden.
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Zaterdag lijkt niets te gaan worden, maar morgen ziet er toch prima uit, of kijk ik verkeerd?
|
|
|
KiteDemon
|
Morgen mega onbestendig weer, koud en hagelbuien. Mooi recept voor ellende Zo'n stabiel windje als met ZW kan je wel vergeten met N-NW.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Het was zoals gedacht "niet veel" ben na de slufter even naar het autostrand gereden, er was er 1 met de kite bezig, maar zag al dat ie geen power had. Dus helaas.......Morgen ziet her er beter uit qua wind, maar denk dat het idd. erg onstuimig word met sneeuw, hagel vlagen enz.
|
|
|