ouddorp-rules

|
En nog een paar!
[verwijderd door de admin]
|
|
|
|
gary d

|
Wat een gruwelijke kite lijkt me dat . Hoop ze zelf binnenkort ergens te kunnen testen
succes ermee kerel!!!!
|
|
|
ouddorp-rules

|
Als er testpiloten P) zijn, aanstaande zondag wil ik hem gaan proberen! Voorlopig zijn voor die dag de voorspellingen goed.
|
|
|
Rutger
Founding Father

|
Mooie kite suc6 ermee.
|
|
|
Tom

|
Mooie kites gast ! suc6
|
|
|
jeffrey

|
ziet er goed uit suc6 ermee en ga er voorzichtig mee om
|
|
|
Beul
Gast
|
ongetwijfeld een goeie kite maar de kleuren, echt rete lelijk, echte schrekliche Deutsche farben ja. Gatverdamme zeg! ^ ^ ^
|
|
|
plaaggeest

|
bruute kite man .. suc6
|
|
|
ouddorp-rules

|
ongetwijfeld een goeie kite maar de kleuren, echt rete lelijk, echte schrekliche Deutsche farben ja. Gatverdamme zeg! ^ ^ ^
Oh, idd als het zo bekijkt wel ja. Maarja lb als die maar vaart! Greetz
|
|
|
Joost

|
Hele vette kite man. Als het mee zit ben ik zondag in zeeland te vinden met mijn 13m2 en 17m2 en die hele vette jp. haha. Maar super kite ziet er heel vet uit.
|
|
|
|
Tjalling
Geen avatar
|
ziet er goed uit ! Heb vandaag mijn eerste sessie met de nieuwe Vegas gehad. Waaide een beetje lafjes dus kan nog niet alles over de kite vertellen maar toch even een eerste indruk. Zal hem vooral vergelijken met de Rhino 05 16 die ik hiervoor had.
Minder pompen is altijd goed, vijf struts ipv zeven scheelt toch een beetje. Verder zitten alle slimme dingen die op de Rhino zitten ook op de Vegas. Zo op het eerste gezicht heeft de kite een iets lagere AR maar kan niet veel zijn. Na de kite te hebben opgelaten moest ik mijn cap en handschoenen nog aandoen. De kite bleef super rustig in de lucht hangen dus stabiliteit zit wel goed. De draaisnelheid van de kite is precies zoals verwacht. Er zit een kleine vertraging in het reageren. De rhino doet meteen wat je wilt, de vegas geeft je de kans om te overdenken of er echt klaar voor bent. Alles gaat wat gemoedelijker dan bij de rhino. Kan nog niets zeggen over hangtime etc want het waaide echt slap. Die slappe wind is natuurlijk ook 1 van de redenen waarom de kite zo rustig was... Laat wel horen hoe de Vegas is met meer wind, kan niet wachten om de 12 te gebruiken!
|
|
|
|
|
bertdenboer
Geen avatar
|
om niet steeds dezelfde vraag te hoeven beantwoorden... JA je kan hem met 4 en 5 lijnen varen.... .^
|
|
|
dimitri
Gast
|
ieder zijn eigen smaak vind je ook niet en ik vind hem er toch best wel mooi uitzien voor zover we het op de foto hebben kunne zien veel plezier er mee
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
kvind het een bruut ding! ben wel benieuwd hoe ie vliegt.
jij een keer een hoovah proberen, ik jou vegas? %@! %@! @#$
|
|
|
D1is

|
chill chill. nu nog die ouwe rhino 04 8 van je kopen en dan zijn we allemaal blij!!!:P
|
|
|
ErikB

|
Zeker ook de moeite waard om hem met zowel 4 lijns als 5 lijns te varen.
|
|
|
rocket man

|
proficiat, gaaf ding man, veel plezier ermee
|
|
|
rocket man

|
Voor 'schreckliche Deutsche Farbe' zou die of zwart met rood en geel of wit moeten zijn.
|
|
|
ouddorp-rules

|
kvind het een bruut ding! ben wel benieuwd hoe ie vliegt.
jij een keer een hoovah proberen, ik jou vegas? %@! %@! @#$
Gaan we zekers een keer doen, deal!!!
|
|
|
(R)Ikke

|
Altijd leuk nieuw materiaal. .^ .^ 8)
|
|
|