kentyman
|
woensdag ben ik er misschien wel bij, ligt aan de wind / m'n werk
|
|
|
dimitri
Gast
|
@#$ @#$ @#$ vrijdag ook vrij @#$ @#$ @#$
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Als de voorspelling blijven zoals ze op dit moment zijn, ga ik jullie woensdag vergezellen bij de Slufter. Uur of 10:00.
|
|
|
kentyman
|
ik kan alleen 's avonds (of ook 's middags als ik een halve vrije dag opneem)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
In de ochtend kans op zo, n 18 knopen als het doorgaat in de late middag hou je misschien nog 12 knopen over. Fun begins at 14 a 15 knopen.
|
|
|
KiteKoe®t
|
woensdagavond ben ik er !
|
|
|
kentyman
|
Als 't 's avonds 12 knopen is dan ga ik niet maar ik ga ervan uit (God, ik neem aan dat je mee leest je bent niet voor niets alziend) dat de wind 's avonds toch gaat aantrekken tot 16-18 knopen :-)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Het ziet er nu uit dat er in de ochtend zeker gevaren kan worden.
Koert ben je er ook vroeg?
|
|
|
KiteKoe®t
|
@ Leon. Yeps ik ben er denk ik vrij vroeg... Uurtje of 10:00 op de slufter?
|
|
|
dimitri
Gast
|
in de ochtend rond de 18knp en middag 15knp
in de avond ziet er niet rooskleurig uit ik ben om 12 uur klaar dus ben om half 1 ben ik aanwezig
|
|
|
Alex.....
Gast
|
Ik ga ook maar weer eens 8)
t zou een beetje gaan regenen toch.... ^ maar gewoon los .^
Cyah tomorrow..... rockanje 2de slag???????????? wie gaat er mee??
|
|
|
maxie
Geen avatar
|
Heb ook maar 1/2 dag vrijgenomen, moet er toch weer s van komen......... @#$ @#$ @#$ @#$
|
|
|
Flakkee-John
|
LeonX4 Wil jij mij even een mailtje sturen. Heb effe een paar vraagjes En mazzelaars kan morgen geen vrij krijgen. Weekend wel vrij maar wordt voorlopig weer helemaal bagger john
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben morgen op de Slufter omstreeks uur of 10.
|
|
|
dimitri
Gast
|
zoals ik al zij ben ik om 12:30 ter plaatse op da sluftah
|
|
|
kitesjaak
Gast
|
Ben morgen ook van de partij !! hoop dat het morgenblijft gaat waaien !?1
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
het gaat nog druk worden straks zo op een doordeweekse dag 8) 8)
LEKKER BEZIG %@! %@!
van het knmi (luchtvaart) .^
WIND: NO VAN DE GOLF Z-ZO 3-8 KN. ZW VAN DE GOLF GELEIDELIJK WZW 12-17 KN MET UITSCHIETERS TOT 25 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 18-23 MET UITSCHIETERS TOT 35 KN.
%proost%
|
|
|
kentyman
|
ik heb net deze middag vrij gevraagd (en gekregen!) dus ik spring zo in de auto, bennik over 1.5 uur op 't strand ofzo.. zul je zien dat dan de wind weg is en dat ik dus m'n vrije-middag verkloot heb.. maarrrrr
hoop doet leven!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nou Kentyman......geloof mij nou maar ik ben net terug neem gerust je 12 mee. Wat een topdag vandaag...in de ochtend de 16 even gepakt maar na 5 min. op het water vet overpowerd. Overgestapt op de 12 en nog vet overpowerd zo af en toe.
Kortom TOP ben Superhoog gegaan. En velen met mij.
|
|
|
teammohawk
Gast
|
en de wind is alleen maar toegenomen sinds vanochtend k ga zo ook dus dat wordt een vette avond sessie in het zonnetje =-)
|
|
|
dimitri
Gast
|
ik ben kapot
dat was echt beulen met de 12 op de slufter en jezus wat een bruut ding die raven daar zal ik echt nooit geen spijt van krijgen dat ik dat die gekocht heb het is alleen wel wennen ze zijn zo stabiel en direct SOEPER
|
|
|
KiteDemon
|
Ik kon uitgerekend vandaag geen day-off nemen > > > Zag het zonnetje schijnen en de bomen schuin gaan :'( :'( Damn...ik had ook mijn 12 wel ff willen varen... >
|
|
|
Jeks one
|
ik ben vanavond naar de condoleance geweest van een collega van mij .... haar dochter is vorig weekend aan een fout pilletje overleden.... das pas heftig 17 jaar jong. echt zonde
helaas vanavond niet kunnen kiten, maar dit was eff iets belangrijker.
greets
|
|
|