Naish X2 beste kite ooit ???

diederik

Antwoord #25 Januari 13, 2006, 20:41:00
edit2Rapporteer  
beste kitedemon....kijk eens naar mijn eerdere reacties...voordat je van de toren blaast over je 2005 en 2006 kites, ik vaar naast mijn north rhino II namelijk OOK MET 2005 KITES!!!!

Brambo
Gast
Antwoord #26 Januari 13, 2006, 22:10:43
edit2Rapporteer  
Ik heb er net nog eentje bijgekocht !!!
X2 12m2, voor onder de 200 petunia's met lijnen.
Daar kan ik voorlopig nog geen beschaafde Raven voor vinden.
Daarom wacht ik nog wel effe tot jullie je mooie spulletjes voor een prikkie afdanken en kan ik ook weer meepraten over de "Benzine slingerschieters" en "duplo raven".
Wel zuinig blijven op jullie spulletjes en niet te veel laten crashen ! (grinnik_kitesmiley)
groetjes Brambo
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #27 Januari 13, 2006, 22:19:49
edit2Rapporteer  
Log eerst even in, en dan pas van die stoere praat!!!!!!!! En het geeft niks als je nog niet genoeg verdiend om mooie spulletjes te kunnen kopen maar loop niet meteen zo hoog van de toren te blazen!!
Rutger II

Antwoord #28 Januari 13, 2006, 22:23:47
edit2Rapporteer  
Stoere praat?
Ik vind het wel grappig...
wouterb

Antwoord #29 Januari 13, 2006, 22:40:35
edit2Rapporteer  
Redelijk gezonde instelling denk ik.
bijkomend voordeel is dat je je onkunde moeiteloos je ouwe meuk kan schuiven  schater

Denk eerlijk gezegt dat er een hoop dat kites gekocht worden omdat mensen de illusie hebben dat ze beter worden van een nieuwe kite.  loser
Tuurlijk, een 2006 kite loept sneller dan een uit 2003. Dat wil niet zeggen dat er met de 2003 niet geknalt kan worden.
Het lijkt me sterk dat je de eerste de beste kiteloop met een 2006 feilloos landt, als dat je met je 2004 nog niet lukte.
Hou dan je poen in je pocket, en wacht tot je het verschil (05->06) echt nodig hebt.
Brambo
Gast
Antwoord #30 Januari 13, 2006, 22:51:36
edit2Rapporteer  
Log eerst even in, en dan pas van die stoere praat!!!!!!!! En het geeft niks als je nog niet genoeg verdiend om mooie spulletjes te kunnen kopen maar loop niet meteen zo hoog van de toren te blazen!!

Nou Weakiexxxx4. Ik ben ingelogd. Wat is het verschil ?
Bedankt voor je compliment. Wel apart dat het hebben van een kleine beurs voor jou als stoere praat wordt gezien.
Ik ben benieuwd waar jij je slingers mee verdiend. Je vaders auto wassen en gaan huilen als je niet die nieuwste kite voor je verjaardag krijgt ?
Ik was er gewoon 20 en koop een 2e hands kite die al voor 84% is afgeschreven  en waarvan ik minder pijn heb als er eens wat kapot gaat. Laatst zat hij nog tussen de spaken van m'n fiets.   
Alibali
Gast
Antwoord #31 Januari 13, 2006, 22:57:18
edit2Rapporteer  
Lekker bezig Brambo LOL
 schater schater schater

Maarre we zullen wel weer zien op zee , iedereen met de nieuwste spulletjes en wij knallen met onze X2's !!!
Hard en Hoog ....
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #32 Januari 13, 2006, 22:57:26
edit2Rapporteer  
blablabla..................jaloers, ach geeft niet!!! zal niet meer reageren.
TomTom
Gast
Antwoord #33 Januari 13, 2006, 23:05:45
edit2Rapporteer  
Haha maak je toch niet zo druk man
Brambo
Gast
Antwoord #34 Januari 13, 2006, 23:15:30
edit2Rapporteer  
Lekker bezig Brambo LOL
 schater schater schater

Maarre we zullen wel weer zien op zee , iedereen met de nieuwste spulletjes en wij knallen met onze X2's !!!
Hard en Hoog ....
Bedankt Ali. Al een beetje ingeburgerd in Scheveningen. Ik had daar lekker gebleven of werd je kniftig van al dat relaxed doen in die gillende zon. Je ziet hier is het anders.
Je valt op de surfclub wel op met je rode oude verlepte X2 12.
Gelukkig heb je er weer een maatje bij.
Helaas is het de laatste tijd hoog en hard richting Engeland. Het wordt hoog tijd voor weer eens een ouderwetse ZW4+.
Tot later, ik moet nu eerst even die Hummer van de buurvrouw waxen
Groetjes Brambo
KiteDemon

Antwoord #35 Januari 13, 2006, 23:16:20
edit2Rapporteer  
Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die niet begrijpen dat er geen " beste" kite bestaat.
Blijft een kwestie van voorkeur en smaak.
Er varen ook nog figuren rond die zweren bij een 2-lijner en de vetste wakestyletricks eruit trekken.
Brambo
Gast
Antwoord #36 Januari 13, 2006, 23:32:40
edit2Rapporteer  
Bedankt Demo Demon!
De buuf moest eerst effe tanken en dat is iets...... daar wil je niet bij zijn.
Misschien is er nog wel iemand van wie ik wel eens een rakje mag varen met het nieuwe speelgoed, in het kader van verbroedering. Weet ik ook waar ik voor aan het sparen ben.
Heee Ali, jij had toch laatst zo'n crossbox te koop ? Of heb je daar al die passende achternaam van gefinancierd ?
globe @ work
Gast
Antwoord #37 Januari 13, 2006, 23:59:03
edit2Rapporteer  
Beste kite ooit?

Shockwave 3 natuurlijk, maar die komt pas in 2007 helaas.
Dus voorlopig maar mijn Raven 2 12 meter.
Brambo
Gast
Antwoord #38 Januari 14, 2006, 00:17:37
edit2Rapporteer  
Beste kite ooit?

Shockwave 3 natuurlijk, maar die komt pas in 2007 helaas.
Dus voorlopig maar mijn Raven 2 12 meter.

Ooooh , dan weet jij ook vast hoe hoog de AEX staat in 2007. Met die gave van jou kun je misschien toch beter beleggen dan een nieuw Benzine Slingerschieter 12 meterkwadraat te kopen en zo een schokgolf aan je liquiditeit te kunnen geven.
diederik

Antwoord #39 Januari 14, 2006, 01:44:59
edit2Rapporteer  
he kitedemon....nu ligt het opeens WEL aan de voorkeur en smaak...aan het begin van dit topic is alleen een 2005/2006 kite te doen...
KiteDemon

Antwoord #40 Januari 14, 2006, 03:32:25
edit2Rapporteer  
het licht ook erg aan de eigenschappen die je waardeerd aan een kite, ik hou dus van explosief gesleur en redelijk wat bardruk, de kites van nu sturen misschien wel lichter waardoor je ook minder bardruk hebt....maar is dat hetgeen je in een kite zoekt????

Als 2005 of 2006 kites hebt gevaren dan kan je hier pas over oordelen. Weet wel zeker dat als je een Raven hebt gevaren, dat je niet meer terug gaat naar een X2. Dan zal ook wel blijken dat 2005 en 2006 kites in alles overtreffende trap zijn t.o.v. X2.
Maar ben het wel helemaal eens dat de X2 in 2002 zijn tijd ver vooruit was.

Tuurlijk is het een kwestie van smaak!!!

Maar ik heb in de loop der jaren alle highperformance  modellen van Naish gevlogen, en de X2 was echt tha bomb in 2002. Maar het lijkt me heel erg stug dat als je een Raven2 hebt gevlogen, en je zou de keus hebben tussen Raven2 en X2, je dan voor een X2 zou gaan. Met een Raven2 ga je absoluut harder en hoger....en gecontroleerder. De handling is super comfy en het bereik is stukken breder dan de X2.
....maar zoals gezegd is het een kwestie van smaak en er zijn uitzonderingen.....
Bluecupra

Antwoord #41 Januari 14, 2006, 04:30:30
edit2Rapporteer  
Wat is het verschil tussen een X4 en een Raven 2 bijvoorbeeld? Vaar nu X4 8/12 en 16.

Ik denk er aan om de 12 en 16 te vervangen voor Raven 2's
Jeks one

Antwoord #42 Januari 14, 2006, 05:09:53
edit2Rapporteer  
X2 was zijn tijd idd ver vooruit toen deze uitkwam, maar kan echt niet tippen aan de kites van tegenwoordig.

he fer, jij vaart toch ook nog steeds met de X2 acht meter ?? ik blijf het echt een topding vinden, maar ben overgestapt naar raven....en das toch wel wat leuker.
Atte

Antwoord #43 Januari 14, 2006, 06:07:00
edit2Rapporteer  
Het zal voor 2002/2003 best een goede kite geweest zijn maar de
techniek in nieuwere kites is behoorlijk vooruit gegaan. ThumpsUp
Vietcong windhoos

Antwoord #44 Januari 14, 2006, 07:51:18
edit2Rapporteer  
De pest is : als je echt goed ben moeten je spullen ook goed zijn, maar al sje gewoon loopt te klootzakken dan is die 2002 kite ook helemaal top. Heb zelf nog een Wipika 2003 kite, raak hem an de straatstenen niet kwijt, maar hij bljft lekker varen... wel anders.. maar wel lekkr !!
Alibali
Gast
Antwoord #45 Januari 14, 2006, 08:27:37
edit2Rapporteer  
 YeSS YeSS YeSS
He Brambo waar ben je dan ????
 ListenToMe Hiero je kite maatje ...
Je bent weer lekkah bezig !!! (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Ben benieuwd komend kite seizoen ... Wij met onze X2 tegen de rest...
Wedden dat we gaan winnen !!! Raven , Rhino, 5th element my ass...
Beulen gaan we !!! Eerts ff op vakantie goos !!!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Maarre we houwen contaaaakt, Latersssssssssssssssssssssssssss Joepie Joepie
 Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie
 ListenToMe By the weg , leuk topic toch .....
royboy

Antwoord #46 Januari 14, 2006, 10:38:21
edit2Rapporteer  
f*ck it man  (tong_kitesmiley) ik moet nog een kite aanschaffen maar daar heb ik totnogtoe nie genoeg f*cking geld voor (shame_kitesmiley). wil zo graag es kiten heb wel regelmatig gekite maar nie op een board ThumpDown. dus zijn jullie maar blij met je 2005/2006 of naish x2 wtf maakt nie uit jullie hebben een kite  (tong_kitesmiley)  dus tegen elkaar zeiken helpt nie veel, ga kiten!! daar heb je em voor  (grinnik_kitesmiley)

groet u allen  loser
KiteDemon

Antwoord #47 Januari 14, 2006, 14:52:45
edit2Rapporteer  
X2 was zijn tijd idd ver vooruit toen deze uitkwam, maar kan echt niet tippen aan de kites van tegenwoordig.

he fer, jij vaart toch ook nog steeds met de X2 acht meter ?? ik blijf het echt een topding vinden, maar ben overgestapt naar raven....en das toch wel wat leuker.

Hey mennootje.....leef je nog??

Ik heb die X2 8 nog steeds maar deze gaat vervangen worden heel binnenkort.
Moet ook kwijt dat X2 vanaf 12 en kleiner lekker is, maar die 16 was echt bagger!
Juist in de grote maten zijn de ontwikkelingen het meest merkbaar.
Ga maar eens met een Raven2 16 het water op en daarna met een X2 16........dat is pas een knappe marketingtrick.........
Avanti

Antwoord #48 Januari 15, 2006, 20:54:55
edit2Rapporteer  
X2 is zeker een top kite!

ik heb nog wel een complete X2 16 meter liggen, maar uiteraard alleen voor de liefhebbers!, heb nu al mijn materiaal uit 2005, vaart toch wat soepeler!

Maar met die X2 heb ik toch wel het lekkerst mee gevaren (voordat ik m'n 2005 gear had)  Joepie
THEGREEN

Antwoord #49 Januari 15, 2006, 23:50:17
edit2Rapporteer  
Lekker bezig Brambo LOL
 schater schater schater

Hard en Hoog ....

Ik heb ook nog X2's en ben er ook tevreden over Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.