DENNS
|
er is vast wel ergens een mooie fele stickers te krijgen wat iets met kite te maken heeft is altijd wel mooi
|
|
|
VincentC
|
Ik weet niet of het werkt hoor, maar je hebt voor je sleutelbos een apparaatje dat heel luid gaat piepen en gaat knipperen wanneer je fluit. Zo kan je dus je sleutels terugvinden, maar misschien als je dit waterdicht maakt is dit ook te doen met een kiteboard.
Verder zou ik sowieso oranje/gele/opvalllende vinnen kopen. Verder blijft er volgens mij geen 1 verf echt GOED zitten als je eht zo erop zou doen.
|
|
|
Cozmo
|
Laat een paar mooie stickers maken in een opvallende kleur. Heb ik ook gedaan en kan eventueel ook wel via mij. Je kan laten maken wat je wil zolang het maar 1 kleur blijft.
|
|
|
DENNS
|
dat bedoel ik:P:P (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Nooooooooooooooooooooh!
Cozmo waar kan je die bestellen en hoeveel kost dat?
|
|
|
lennart
|
so die stikkers zijn wel vet beetje jammer dat het ss is
|
|
|
Avanti
|
ik heb ook een zwart board, Naish Haze. En ik ben hem ook een keer kwijtgeraakt. Ben daarna naar de betere hobbyzaak gegaan en van die felgekleurde stickersvellen gekocht en heel m'n board mee beplakt, zodat ie weer zichtbaar wordt in het water. Verfen vond ik een beetje zonde van het board. er staat een duidelijke foto op www.d-photo.nlstickersvellen kostte volgens mij een euro of 2 voor 4 kleuren en totaal 2 meter. En tot nu toe blijft het goed zitten, ook aan de onderkant. en heb er geen last van tijdens het varen. hoop dat je er wat aan hebt. succes!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Die bedoel je?
|
|
|
Jaap S
|
Ikzelf heb mn vinnen eerst met een kunststofprimer wit gespoten (eerst licht opschuren)en daarna met fel oranje overgespoten dit kan je natuurlijk ook op je boardje doen, de spuitverfbussen heb ik overgens bij een ijzerwarenwinkel gekocht deze worden gebruik voor wegmarkeringen is wat duurder maar veel slijtvaster! En dat doe 1 of 2x per jaar
|
|
|
Ruben..
|
Khep zelf ook van die felle stickers erop geplakt Goed te zien en je hebt er geen last van tijdens het varen Over het algemeen zijn zulke stickers niet zo duur. wat Avanti al zei
|
|
|
Cozmo
|
Uhm, weet de prijs niet precies, maar ik had er 2 van 15cm 2 van 20cm en 2 van 30cm diameter laten maken in fluor roze en eentje van 50cm voor op mijn muur in mijn kamer. Stickers waren bij elkaar 25 euro.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
wat kost dan alleen die 2 stickers van 20cm en 15cm?
|
|
|
Avanti
|
jep dat is de foto, heb er ook m'n naam en telefoonnummer opgezet. mocht ik hem een keer verliezen, heb je altijd nog kans dat je hem terug krijgt van een eerlijke vinder. en als de kustwacht hem vindt zullen ze eerst bellen voordat ze een reddingsactie uitvoeren.
|
|
|
ldr
|
met wat voor stift kun je het beste je telefoonnummer eropzetten? ik heb zo'n gevoel dat veel permanente stiften na opdrogen er zo af te krabben zijn.. of juist een sticker maken met je tel. erop? Kun je zomaar stickers van bijvoorbeeld ss laten drukken? moet je daarvoor geen toestemming ofzo hebben. ja sorry heb niet veel kennis op dit vak
|
|
|
Avanti
|
Maan en telefoon nummer met labelprinter, snel makkelijk en blijft goed zitten
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Maar cozmo.. even iets anders kan dat slingshot teken in dat fluor rose ook bij 5 bij 5 centimeter worden gedrukt? Ik was van plan om het achter op mijn iPod te plakken maar is niet gelukt. Bij de meeste online shops was 25 bij 25 het kleinste formaat! Als dat kan bestel ik er 1 van 15 bij 15 1 van 20 bij 20 en 1 van 5 bij 5
|
|
|
Steph
|
Ik verf mijn vinnetjes altijd met een neon kleur. Een gewone spuitbus werkt goed. 2 componenten autolak beter.
|
|
|
Jelle
|
Dank voor alle tips. Ik ga de spuitbus voor m'n voetbanden doen en de autolak voor m'n vinnen. En dan die sleutelpieper, als dat zou werken zou het geweldig zijn. Maar ik denk dat het probleem is dat hij buiten fluitafstand is als ik 'm kwijt ben. De wind fluit harder. En dan moet hij nog waterdicht...
Jelle
|
|
|
Joris
|
mijn board is al gifgroen. dus ik verf lekker niets (mot er wel nog steeds tel nr opzetten)
|
|
|
gislaine
Gast
|
waar kan ik zo,n sleutelpieper vinden waar je dan kan fluiten als jejej sleutels kwijt ben.
|
|
|
Idefixe
|
spinnakertape heb je ook in behoorlijk felle kleuren. watervast / beschrijfbaar met stift ( naam tel.nr) en eventueel ook goed te verwijderen.
|
|
|
roeb
Gast
|
Maar cozmo.. even iets anders kan dat slingshot teken in dat fluor rose ook bij 5 bij 5 centimeter worden gedrukt? Ik was van plan om het achter op mijn iPod te plakken maar is niet gelukt. Bij de meeste online shops was 25 bij 25 het kleinste formaat! Als dat kan bestel ik er 1 van 15 bij 15 1 van 20 bij 20 en 1 van 5 bij 5
Laat dan een stikker drukken van 25x25, zorg ervoor dat het logo daarin 5x5 is, kan je hem uitknippen Oke ik heb wind nodig
|
|
|
Kondor 11
|
probeer eens zo'n vlaggetje net als bij de kleintjes op de fiest (grinnik_kitesmiley)
|
|
|