One pump vs lek

Mies

Mei 11, 2006, 02:21:36
edit2Rapporteer  
Wat ik mij nou afvraag....
Vroegah had je eenvoudige kites met daarbij behorend eenvoudig systeem, hoesje, condoompje, ritsje en klaar!
Nu heb je "sophistecated machines" als kite, alles is getrimd, weggewerkt en daarbij dus ook moeilijk bereikbaar als er es wat is..
Wat ik hierbij bedoel te zeggen is.............. ListenToMe hoe ga je nou te werk als je 1 pump kite LEK IS??
Ik moet er dus niet aan denken als dat gebeurt, hoe regel je dat en hoe zit alles weer zoals het hoort wanneer je klaar bent schater.

Grtz
tom_beul
Gast
Antwoord #1 Mei 11, 2006, 02:24:34
edit2Rapporteer  
Het valt mee hoor, zoals ik bij de one pump van slingshot weet alle tie rippies losmaken die aan dat rubbertje vastzit losmaken dan gewoon je leading edge eruit halen plakken erin stoppen en dan die rubbertjes goed vastmaken en dan nieuwe tie rippies erop doen!
Brenkie

Antwoord #2 Mei 11, 2006, 02:27:42
edit2Rapporteer  
Dan koop je een ARC en laat je tube kite's links liggen.

Scheelt je ook weer een pomp.  ThumpsUp

Nee ff zonder dollen, volgens mij zijn het nog steeds losse tube's alleen zijn ze nu via slangetjes verbonden met de LE-tube. De ventielen die nu in de struts zitten zijn volgens mij zonder balletjes.
Als ik het mis heb dan zou ik al helemaal niet willen weten wat voor een hels karwei dat dan mag worden.
plaaggeest

Antwoord #3 Mei 11, 2006, 02:32:43
edit2Rapporteer  
Als je een kite van naish hebt met one pump staat dit uitvoerig beschreven in de handleiding! Is niet zo'n probleem! Er zitten ook ritsjes op de struts op het eenvoudig te maken..

Check even de handleiding en gij zult vinden!
Mies

Antwoord #4 Mei 11, 2006, 02:45:52
edit2Rapporteer  
Mja, op papier is ook een video instellen eenvoudig..
Maar heb je de kite wel ens moeten plakken??

Mijn oude wipikaatjes vond ik al een ramp om te doen.
plaaggeest

Antwoord #5 Mei 11, 2006, 02:49:33
edit2Rapporteer  
Nee gelukkig niet was ik ook voolopig ook niet van plan! Maar als je de handleiding volgt moet het wel te doen zijn hoor!
Avanti

Antwoord #6 Mei 11, 2006, 03:29:27
edit2Rapporteer  
er staat zelfs een filmpje op http://www.naish.tv/

als het dan nog niet lukt ff naar je shop, of je kite buddy om hulp vragen loser
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.