Leon aero2
Gast
|
hahah tja het is wat, Had ik ook kunnen doen Fer maar vind de Torch ook erg lekker.
Probeer hem maar is volgende keer dat ik je zie.
Tis waar ik lever wat in met Low-end maar vind het niet zo erg.
Ik ben er erg tevreden mee.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Vette kites hoor!  Waarom een Raven 8 ipv een torch 8?
|
|
|
Passie

|
Vette kites hoor!  Waarom een Raven 8 ipv een torch 8? is toch al verteld op pagina 1?? in ieder geval dikke kites man:). echt relaaax
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ach zet het er nog wel 1 x tje bij......
Torch 8m2 vond ik ietwat te snel (en dat is ie ook) je loopt hem erg snel en in wind-condities dat je de 8 kan varen heb ik persoonlijk toch een wat langzamere kite.
Nu is het ook zo dat de Torch 8 als je springt ook vrij snel daalt, wat hardere landing dus. De Raven 8 daalt meer floaty en springt hoger, en zweeft langer. En qua depower net zo goed als de Torch 8m2
Maar beide kites is helemaal niks mee, alleen vond ik de 8m2 Torch2 voor mij te snel, ik overstuurde hem dus iedere keer.
gr Leon
|
|
|
|
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
|
Leon,
Je blijft verbazen... in no tima van de Torch 2 8 via Shockwave 9 naar Raven 2 8... Lotto gewonnen zeker ?!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
bruin..............................mmmm mmmmmmmmm vindt ik toch wat minder, maar ach smaken verschillen.
en Leon, van die schockwave 9 ga je spijt krijgen als de SLE mannen met 35 knopen aan het spelen zijn!!! De Sw moet je gewoon even leren varen.
|
|
|
Switchrik
Geen avatar
|
Of je koopt een bow bijv. switchblade of waroo in de kleine maat dan hou je ook nog wat kracht in je armen over bij iets minder wind  Mooie spullen gasten alleen waar zijn de andere merken gebleven, laten we hier alleen naish zien?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Tja de kleuren.....de 1 vind dit mooi de ander weer dat, het gaat om de eigenschappen Tis hier dikkedulle toch geen mode show...hahaha
Ik vind hem overigens wel OKE Martijn.
@rjen :
Ik ga er zeker geen spijt van krijgen, heb hem ingerolen omdat ik:
A: Dat stopper gebeuren helemaal ruk vind na 1x gebruik al mijn depowerlijn versleten. B: Geen armen meer in mijn lijf had na 3 uur varen. (heb er zo,n 4 dagen mee gevaren) C: Ik wen er maar niet aan...en heb meer lol gehad met mijn Torch8 in ook extreme condities dan met de ShockWave.
Maar ik zeg zeker niet dat ie slecht is.......jij bent iemand die hem helemaal top vind. Helemaal prima..........
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Martijn,
Ik vind jou kleuren veel vetter dan die andere........ Dus voor de ideale maten neem je Raven2 8 voor iets rustiger draaigemak, 12 Torch2 om gewoon goed te knallen en Raven2 16 voor iets meer low end en hoger springen en langere airtime?
|
|
|
Passie

|
bruin met wit is wel dik.. 
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Moest net andersom.. je LE bruin ... nu is het binnen no time ook bruin ,..
|
|
|