Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
zaterdag staat nu op NW 18kn, is toch geen verkeerde voorspelling! zondag nogsteeds 22kn NW dus wat kan er misgaan ziet er idd goed uit lekker knallen met mijn ex helix dus. zou ook wel willen kiten maar 4 weken geleden geopereerd aan me voet moet nog 2 weken met brace lopen al heb ik goed gevoel dat het wel weer kan. maar tja dan heb ik nog het andere probleem afgelopen maandag aan me neus geopereerd wat niet echt mee zit 40.5 koorts en veel pijn in me kop en branderige ogen en erg vermoeit. als me neus volgende week beter is ga ik het toch proberen het kriebelt wel heel erg. want sinds ik de nieuwe helix 2010 heb zijn ze te weinig uit de tas geweest
|
|
|
mocem
|
et zit bij jouw ook niet mee patrick....
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
nop hopelijk is dit tevens de laatste x aan me voet ben het na 10 zat. de neus stelde ik telkens uit dacht doe die halverwege me voet dan ben ik gelijk hersteld maar achteraf heb ik spijt dat ik me neus heb laten doen wat doet dat zeer zeg. laat nooit meer wat aan me neus of wat dan ook sleutelen
|
|
|
Michael van der Hoek
|
inderdaad lekker knallen met jou ex helixen, mijn schatjes haha Het zal nog wel koud zijn maar we zijn allemaal een beetje zat van het wachten. Hopelijk zet die 20kn door, hangen aan de 9 vind ik toch wel leuker dan de 12! maarja, heb net vakantie geboekt.. 16 dagen curacao! 20 april tot 6 mei! dus dan gaan de helixjes ook mee Succes met je voet EN je neus! vd zomer wil ik wel is aan je 2010 helixen hangen! kan jij nog even met de old timers varen greetsz
|
|
|
|
Giertje
|
Hoi mannen, ik zie dat ik niet veel heb gemist tijdens mijn vakantie op Fuerteventura (Corralejo) Alleen de verjaardag van de Beun. Welkom bij de club en als je goed naar mij kijkt weet je dat je nog jaren mee kan. Let op Hans, leeftijd zit tussen je oren! Dus gewoon doorgaan is het advies. Even een vraagje: weet iemand waarom FlagBeach niet meer over een overdekt onderkomen beschikt? Om te kiten in deze tijd van het jaar is Fuerte wel een aanrader, echt bijna elke dag ruim voldoende wind en zo'n 24 graden. Ik hoop woensdag samen met Onderaqua weer naar Schellinkhout te gaan.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen als er genoeg wind is ijmuiden en zondag ook Wijk met NW is niet lekker varen vind ik met on shore wind, vaart altijd iedereen in de weg en ben je alleen maar aan het uitwijken voor anderen Hopelijk zakt de wind niet in !!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hoi mannen, ik zie dat ik niet veel heb gemist tijdens mijn vakantie op Fuerteventura (Corralejo). Ik hoop woensdag samen met Onderaqua weer naar Schellinkhout te gaan. Hey Ger .. je heb inderdaad niets gemist hier in het koude Nederland .. maar het gaat veranderen komende week draaid de wind weer eens naar het Zuidwesten ,ik weet alleen niet hoe de situatie is op schellinkhout is het alweer een beetje bevaarbaar volgens mij liggen er nog wel wat ijsklontjes ..
|
|
|
|
zwafra
|
Mooi filmpje ....ik heb die helicoper ook wel eens op Edam en Schellinkhout bezig gezien ,maar zonder camera..hij kan er trouwens erg goed mee vliegen.
|
|
|
franco
|
hee mark , ja dit is een topper. bedoelde hem ook groeten franco. ps heb je de bank nog over vallen hahahahaa.
|
|
|
franco
|
hee mark waar is dit precies want ziet er ook leuk uit, en met welke wind richting.
|
|
|
Tim_GTS5
|
hee mark waar is dit precies want ziet er ook leuk uit, en met welke wind richting.
Titel van het filmpje zegt ijburg, goeiemorgen
|
|
|
@LaurenS
|
Ghehehe,die gast die die copter bestuurd ken ik van ijs/snowkiten op monnickendam.Toen was hij ook met filmen bezig.Echt toffe filpjes maakt ie van goede kwaliteit
|
|
|
martijnc
|
Ride en tim gaan jullie zondag ook naar ijmuiden?
dan ben ik ook van de partij zondag
1ste sessie in 2010 word dat
|
|
|
franco
|
hee ijburg is groot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ride en tim gaan jullie zondag ook naar ijmuiden?
dan ben ik ook van de partij zondag
1ste sessie in 2010 word dat
Als er wind staat zondag en de regen komt niet met bakken uit de lucht, ga ik zeker kiten. Waar maakt me niet uit, liefst binnenwater, maar IJmuiden is ook goed hoor. Lekker weer even het water op. We kijken het vandaag nog even aan waar en hoe................Tot morgen mannen
|
|
|
TBK
|
Volgens mij kan je beter vandaag naar Ijmuiden gaan, wind volgens teletekst 707 aan de kust en op het Ijsselmeer 15-20knp. Kan ietsje meer zijn.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
nu nog geen 7 m/s! Pak mijn golfsurfboardje in en neem voor de zekerheid mijn kites ook maar mee! Ben om 1 uur op Waikiki!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij is WNW Emiel kan je niet beter naar IJmuiden gaan Ik kom ook naar Wijk toe. Ben er over plusminus een uurtje.
|
|
|
franco
|
zo lekker gekite op andijk, en nog wel in mijn eendje. heel ijselmeer voor me eigen.
12 m was goed te doen.
|
|
|
martijnc
|
Verek gister even flink een spier in mijn nek
hoop dat ik morgen kan kite anders word ik gek
|
|
|
zwafra
|
Op schellinkhout waren er vanmiddag ook een aantal kiters bezig de wind stond wel niet echt ideaal W/NW maar ze gingen wel lekker .... p.s . er was trouwens geen ijsklontje meer te zien ..
|
|
|