|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
de vraag gaat hij nog verder toenemen of niet. dus 9m of 7m.
Anyways jongens waarom playa..noordoost en playa..lekkere combi:S
|
|
|
R@bert
|
N NW toch?
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ja, de wind staat dus nu aan! En de regen is na 16.00 voorbij.
Hoop dat het niet teveel gaat worden voor mn 11 (de 7 haal ik dit weekend!!)
@ Lieketjee: Weet jij Metro VijfSluizen te vinden??
Of nog iemand anders die rond half 6-6 uur gaat vertrekken??
|
|
|
Spike_L
|
Hopelijk is de regen snel weg ja..... :-) Eindelijk weer es varen! Gelukkig heb ik de 9 Waroo ook meegenomen...als ie zo blijft doorstijgen wordt het te veel voor de 13 waroo..... (87 kg, schoon aan de haak... )
|
|
|
jeroen90
|
half 4 vertrek ik naar ouddorp ben ik daar rond 4 uur en dan hopelijk droog en lekker windje zie jullie daar? of niet?
|
|
|
R.B.
|
Laurens ga je nog naar ter heijden of ga je ook naar playa?
|
|
|
Lex
|
jajajajaja lexje is geslaagd
|
|
|
R.B.
|
Gefeliciteerd man en dalijk lekker naar el gouna he wat een zomer krijg jij .
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
jajajajaja lexje is geslaagd Superrrrr!!! Gefeliciteerd!
|
|
|
jeroen90
|
jajajajaja lexje is geslaagd ik zei het vanmiddag nog: Lex ik heb vertrouwen in je. en mijn vertrouwen is niet beschaamd lex gefeliciteerd
|
|
|
|
thomasr
|
gefeliciteerd lexie! mn broer komt ook net gillend binnen:P
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ohja hee vrinden doe me een lol en vergeet m'n drijftest niet! er zijn lekkere slijterij bonnen te verloten!
|
|
|
jaaatoch
Gast
|
hey gasten klopt dat kitehigh meteo wel staat nou iets van 20 knoopies maar ik zie geen boomtoppie bewegen!! beetje vreemd.
|
|
|
thomasr
|
wind is heel plaatselijk volgens mij met die buien, daar kan het aan liggen, bovendien waait het aan zee altijd harder!
|
|
|
R.B.
|
Kijk is op deze site: http://johnswind.nlDus ja 20 knopen. Maar gasten ik ga denk ook maar naar playa omdat er genoeg luitjes daarheen gaan kom ik ook wel en het is toch lang genoeg licht . Poor ik kom nog wel langs 5 sluizen.
|
|
|
jaaatoch
Gast
|
Oke dan effe wat eten en dan ook maar naar playa. Maar tijdens de buien was er ook weinig wind want op m'n werk hebben ze een windmeter en die kwam niet boven de 8 a 9 knoopies.
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Dan zijn wij de laatsten geloof ik...jammer dat Rozenburg niet op de route ligt... Ofwel: ik geraak niet meer op het strand... :
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
poor jammer dat ik 's avonds niet kon. ben net terug, wind was super stabiel en heerlijk cross on-shore op ter heijde. vlakke stukken tussen de golven was super, ff keihard lopen knallen daar. Je merkt wel dat brandingspots veel meer energie kosten dan vlakke spots.
|
|
|
Lex
|
Thnx mannen! Volgende week vrijdag idd naar El gouna met emieck:D. Rudo, mocht het nog is waaien dit weekend doe ik zeker de test
|
|
|