Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nog 25... ik zie de hele ochtend WNW 17 op wsw... mooi trainingswindje dunkt me
Is zojuist verandert, slecht 11 tot 13kn in de ochtend. Wat een dramatische waarden
|
|
|
El Banditos
|
ik snap niets meer van de voorspellingen, is het morgenochtend nou nog de moeite om te gaan of niet meer
|
|
|
richard
|
Tjonge, jonge, tis weer uien met het windje. Check morgenochtend AWD nog wel even. Als het bagger is blijf ik werken, en windje in de gaten houden. Mooie van de sport is dat je de frustratie gezellig in een groepsproces kan verwerken op het forum. Ik neem nog een fukitol.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ik snap niets meer van de voorspellingen, is het morgenochtend nou nog de moeite om te gaan of niet meer
Ik denk we morgen ff goed de actuele wind moeten bekijken, het ziet er zeer slecht uit. Gewoon in de laatste paar uur van de dag de voorspelling helemaal verandert. Balen man...
|
|
|
|
|
El Banditos
|
wat een k*tzooi weer, zondag word leuk, maar had me ook echt op vandaag ingesteld, balen man.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vanmiddag vanaf 13u is er kans voor de grote maten, gaat denk ik wel lukken...
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Voor niks vroeg me bed uitgekomen :-(
Hopelijk vanmiddag of vanavond nog wat, wsw houd vanavond als enigste nog wind.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
wordt echt para van deze voorspellingen, nja ga toch maar kijken of er wat komt!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
wordt echt para van deze voorspellingen, nja ga toch maar kijken of er wat komt!
Ik zit nu al op 9 dagen niet gekite.... ik word ook para Maar heus er is wind in de middag voor 12m2 SLE kites. Beetje cruisen denk ik. En wie weet trekt hij harder aan Helaas kan ik echt niet, anders had ik zeker een poging gewaagd met de 10m2
|
|
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
...
Ziet er lekker uit Rudo, wanneer is ie gaar om te eten. Of bedoelde je "I quit cold turkey"? Nog 9 posts te gaan....
|
|
|
|
El Banditos
|
wauw die ziet er goed uit zeg, als hij net zo goed uit de test komt als de 2009 dan zal ik die in de loop van volgend jaar gaan kopen denk ik.
|
|
|
d@ni
|
H Hier nog 1 Wel balen, ik hoopte vandaag onder die zeekoe van jouw te kunnen hangen. We houden nog ff contact sebas.
|
|
|
Iw@n
|
snap niets meer van de voorspellingen! misschien vanmiddag nog een kans?? zijn er mensen die gaan??
|
|
|
jos1985
|
vanmiddag gewoon naar de maasvlakte waait altijd harder dan de voorspellingen, dus verw8 toch een goede 5 jullie horen me wel als ik weer kapot terug ben
|
|
|
|
|