teleurgesteld telstar of cabrinha

litewave

Antwoord #25 Mei 08, 2007, 04:18:10
edit2Rapporteer  
Citaat
Dat terugbellen gaat blijkbaar zeer moeilijk, we zouden zaterdag gebeld worden

Lijkt me stug. Ik kwam Erik / Cabrinha tegen op Vrouwenpolder, en zondag had hij een testdag iets verder op...

Ik weet zeker dat Telstar er alles aan gaat doen dit op te lossen. Cabrinha ook!

Verder zijn importeurs niet gevoelig voor dit soort topics hoor ThumpsUp. Ik hoop dat het allemaal gefixed wordt en het op een misverstand berust.

Mobieltje?
Idefixe

Antwoord #26 Mei 08, 2007, 04:23:04
edit2Rapporteer  
Even voor de duidelijkheid:
De betreffende kite is dus bij de firma Telstar gekocht. Ik heb mij dan ook bij de firma Telstar gemeld voor garantie. De firma Telstar heeft mij vorige week tot 3 keer toe beloofd om mij dezelfde dag te bellen ( dus niet cabrinha) Eerst vanmiddag heeft dus Telstar ( na weer een telefoontje van mijn kant) terug gebeld.
nkb-wesley
Gast
Antwoord #27 Mei 08, 2007, 04:25:13
edit2Rapporteer  
Telstar kloteservice? Dacht het niet!! ik heb daar nog nooit problemen met garantie of iets dergelijks gehad. En wat matjas zegt over dat je daar genaaid word is al helemaal gelul.
Belly ItW

Antwoord #28 Mei 08, 2007, 04:32:55
edit2Rapporteer  
ey idefixe heb jijzelf cabrinha gebeld?zo niet neemt telstar wel de moeite om er voor je achteraan te gaan.door iets van cabrinha hoeft telstar niet op afgestraft te worden. en je zegt het niet helemaal duidelijk dus weet het niet zeker maar zo wel: dat als de kite geeneens van telstar af komt vind ik het onterecht om meteen te zeggen dat telstar slechte service bied. telstar had mss wat beter moeten opletten met wat ze je meegeven dat is idd niet netjes maar daarom regelen ze ook dat zij de kosten betalen van de reparatie. jeroen van telstar heeft mij altijd zeer netjes behandeld en mij nog nooit geprobeerd te naaien. ik ben nooit door een ander geholpen dus kan over de rest niet oordelen! maar volgens mij kunnen meerdere mensen niet oordelen wie reageren op jou post! maar ik wens je veel succes ermee

Kijk eens linksonder op je toetsenbord. Zie je daar ergens een knop waar Shift op staat? Druk die eens in, en tegelijkertijd een letter..... Als er nu geen hoofdletter staat, moet je even met je toetsenbord terug naar de winkel.

kijk eens naar de andere als of die allemaal een HOOFDLETTER gebruiken en het gaat niet om de hoofdletters, wat probeer je nou? andere op hun woorden te trappen hier help je niemand mee hoor! dat jij een opleiding leraar nederlands volgt! beetje kinderachtig van je
kootsie

Antwoord #29 Mei 08, 2007, 05:05:16
edit2Rapporteer  
Rustig, rustig!

Ik zal even duidelijker zijn. Je stukjes lezen lastig omdat het begin en einde van de regels onduidelijk zijn. Omdat er geen hoofdletters zijn, lees ik over de punten heen. Ik moet dan steeds een stukje terug in de zin. Zeker in lange stukken leest dit erg vervelend. Omdat ik wel graag je mening wil lezen zou ik het waarderen als je iets duidelijker typt.

De vorm was een grapje. Leraar nederlands moet ik niet aan denken.

Peace
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #30 Mei 08, 2007, 16:20:55
edit2Rapporteer  
Lees net op Hanglos dat je gebeld bent door Cabrinha, en dat ze het op gaan lossen?

Post op Hanglos van Idefix
HansNet83

Geen avatar

Antwoord #31 Mei 10, 2007, 22:48:07
edit2Rapporteer  
Ik heb ook een slechte ervaring met Telstar omtrent het terugbellen. Ze hebben mij tot 2 keer toe beloofd, nadat ze de 1e keer wel redelijk snel terugbelden, om terug te bellen nadat ze navraag zouden doen bij de importeur omtrent een lekke tube.
Nooooiiiit meer wat gehoord.
Het lijkt mij toch niet zo moeilijk om afspraken na te komen. Wellicht scheidt het kaf zich van het koren door meldingen op dit forum.

Even voor de duidelijkheid:
De betreffende kite is dus bij de firma Telstar gekocht. Ik heb mij dan ook bij de firma Telstar gemeld voor garantie. De firma Telstar heeft mij vorige week tot 3 keer toe beloofd om mij dezelfde dag te bellen ( dus niet cabrinha) Eerst vanmiddag heeft dus Telstar ( na weer een telefoontje van mijn kant) terug gebeld.
hifly

Antwoord #32 Mei 11, 2007, 00:04:46
edit2Rapporteer  
Laat me niet lachen Globe .. Erik doet er juist niks aan ... zal wel een of ander excuus hebben om het niet te moeten doen . Erik is het algemene probleem bij Cabrinha .

Heb hetzelfde voorgehad .. ploffen in de lucht .. was ook " mijn fout " verkeerd opgevouwen kwam de lul me vertellen . WAAR BLIJFT DAN DE OPVOUWHANDLEIDING zodat we het wel juist kunnen doen naar Erik's/ Cabrinha normen ?

De kites zijn goed dat wel , maar owee als er zich wat voordoet ...
Matjas the scissor-kid

Antwoord #33 Mei 11, 2007, 00:15:32
edit2Rapporteer  
Citaat
Telstar kloteservice? Dacht het niet!! ik heb daar nog nooit problemen met garantie of iets dergelijks gehad. En wat matjas zegt over dat je daar genaaid word is al helemaal gelul.

...tja ik heb ook wel goede ervaringen met telstar, maar ook gewoon een paar nare...zo kreeg ik bijv. in plaats van een 129 board een 127 board mee...maar na één telefoontje kon ik hem moeiteloos inruilen.
Verder heb ik soms gewoon een beetje het govoel dat het personeel helemaal geen zin heeft om alles uit te leggen. (weinig verstand van spullen) En dat er weinig mensen die echt verstand van het kitesurfen hebben. (meer van windsurfen)

Verder is telstar gewoon de enige optie bij ons in de buurt die kite spullen verkoopt. En misschien overdref ik wat in mijn eerste reactie.

Mzzsl  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.