Gaan er mensen richting Kos rond juli/aug?

GlennVegas
Gast
Juni 05, 2007, 14:19:01
edit2Rapporteer  
Topic zegt het al  ThumpsUp

Ik zit er rond 31 juli tot 14 aug. in tigaki..
Switchrik

Geen avatar

Antwoord #1 Juni 06, 2007, 04:40:47
edit2Rapporteer  
Heb vandaag mijn vakantie uitgesteld van 5 Augustus naar 30 September door verhuizing dus hopen op een beetje goede wind in september/oktober. Welk hotel zit je, ik ga naar magic lilfe.

Erik
GlennVegas
Gast
Antwoord #2 Juni 07, 2007, 21:57:16
edit2Rapporteer  
aaahh balen man! Anders konden we beide ff beulen daar Smiley

Ik zit in Appartementen Sunset    (Logies)... lekker goedkoop Smiley maar ik heb dan ook alleen een bedje nodig eejs  Joepie

weet jij of er een golfsurftent ergens zit... echt geen info te vinden over kos... mijn vrouwke en ik willen ook een keer golfsurfen...
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 Juni 08, 2007, 03:30:11
edit2Rapporteer  
Heb vandaag mijn vakantie uitgesteld van 5 Augustus naar 30 September door verhuizing dus hopen op een beetje goede wind in september/oktober. Welk hotel zit je, ik ga naar magic lilfe.

Erik

He gozer,

Is het nu definitief? Zal volgende week op Rhodos wind voor je regelen

Arjen
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Juni 08, 2007, 15:15:52
edit2Rapporteer  
Golfsurfen op Kos? Ik ben op Naxos geweest en Lefkas, daar stonden bakken die hoog genoeg waren. Alleen de ondergrond laat lange runs niet toe. Voor met de kite wel leuk overigens.
GlennVegas
Gast
Antwoord #5 Juni 08, 2007, 20:23:55
edit2Rapporteer  
Jaaa... ik heb dus geen idee... Smiley maar ik neem natuurlijk mijn kitestuff mee..maar het vrouwtje wil golfsurfen.. maar om nou alles van thuis mee te nemen kenne we net zo goed gaan imigreren Grin  Joepie

maar ik kan er zeg maar bijna niks over vinden daaro ThumpDown dus ik hoop dat er nog een kos fanaat komt die me verteld dat er een verhuurder zit,.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.