Oostvoorne gaat sluiten! Stem tegen!

Robert

Antwoord #175 Mei 17, 2004, 18:56:02
edit2Rapporteer  
Hey mensen ik ben ook zeker tegen het sluiten van deze plek, ik ben er dan nog nooit geweest en heb net 1 les gehad maar het zou zeker zonde zijn als deze plek dicht gaat
gerwin
Gast
Antwoord #176 Mei 17, 2004, 19:45:00
edit2Rapporteer  
IK als beginner, kom van de veluwe naar het autostrand ,omdat je daar de ruimte,hulp van andere en ondiep water hebt.ik stem voor het autostrand ,ik stem dus tegen dit besluit!!!!!    (tip):wie natuur wil zien ,kom dan naar de veluwe,wy hebben genooeg.                gr.gerwin.
sander72
Gast
Antwoord #177 Mei 17, 2004, 20:09:04
edit2Rapporteer  
tegen!!!!!!!   later sander , (ben klaar voor de acties ) ;D
marcel592
Gast
Antwoord #178 Mei 17, 2004, 23:24:09
edit2Rapporteer  
man dat is echt K#T geen enkele spot waar je goed kan kite'en
mag worden gesloten om wat voor reden dan ook
Harry Vogelezang
Gast
Antwoord #179 Mei 18, 2004, 00:19:09
edit2Rapporteer  
Tegen!

Harry Vogelezang
Joost--

Geen avatar

Antwoord #180 Mei 18, 2004, 11:37:01
edit2Rapporteer  
tegen, heb daar 2 dagen lese gehad, was echt goeie plek, beetje druk, maar lkkkr lang ondiep water.

wat kunnen we nou nog doen om dit tegen te houden?????
SuRFeR ViNNy
Gast
Antwoord #181 Mei 18, 2004, 16:42:16
edit2Rapporteer  
TEGEN!!! Mense moeten is niet te blij doen met natuur en andere mensen ook hun plezier gunnen! Ga dan lkkr naar de veluwe ofzo.....
Menno Steur
Gast
Antwoord #182 Mei 18, 2004, 18:53:39
edit2Rapporteer  
Het is met name voor mij als beginner een fantastische locatie. Op andere locaties is het inderdaad vaak heel erg en soms te druk, zoals ook als eerder werd aangegeven.

Ondanks de lange rit, zou ik graag gebruik blijven maken van het autostrand, omdat de omstandigheden daar perfect zijn.
rachid
Gast
Antwoord #183 Mei 18, 2004, 21:06:18
edit2Rapporteer  
Ik ben tegen van afsluiten van auto playa in oostvoorne Undecided
rachid
Gast
Antwoord #184 Mei 18, 2004, 21:09:39
edit2Rapporteer  
euh TEGEN ... wat anders
:-\
Matthijs
Gast
Antwoord #185 Mei 18, 2004, 21:34:45
edit2Rapporteer  
autstrand is te relax om te gaan kiten voor beginnende kiters zoals ik Smiley
ik vind dat het autostrand gewoon toegankelijk moet blijven en ze moeten idd nie zo zeuren over de natuur. Kijk waar autostrand ligt ---> overal industrie...
Op de veluwe of dieper Zeeland in, daar is natuur. Laten ze zich daar maar druk om maken..
Avanti

Antwoord #186 Mei 18, 2004, 22:50:47
edit2Rapporteer  
Uiteraard TEGEN!!!!!!!!!!!!
toine b
Gast
Antwoord #187 Mei 19, 2004, 15:11:53
edit2Rapporteer  
ben tegen sluiting omdat we vanwege de groeiende populariteit van de sport en de behoefte aan veilige locaties deze locatie niet kunnen missen!!!!

toin
Tefal
Gast
Antwoord #188 Mei 19, 2004, 19:02:24
edit2Rapporteer  
Oostvoorne sluiten is levensgevaarlijk.

Als alle mensen die daar dagelijks bezig zijn ander ondiep water op gaan zoeken, wordt het daar stervens druk. Een hoop mensen die het nog niet zo goed kunnen op een kluitje is wachten op ongelukken.

Lang leven de natuur!  >Sad >Sad >Sad
vinnie

Antwoord #189 Mei 20, 2004, 12:49:42
edit2Rapporteer  
Ik kom nog maar net om de hoek kijken, maar ik ben zeker tegen dit soort beleid wat kitesurfen betreft. Oostvoorne (ben er zelf nooit geweest) lijkt me een plek voor beginners bij uitstek, dat zie je alleen al aan de hoeveelheid kitesurfscholen die daar hun ding doen. Kitesurfers kunnen niet zomaar overal terecht, iets wat voor bijvoorbeeld windsurfers veel minder geldt. Laten ze dit soort plekken niet zomaar dichtgooien!!!

>Sad
eepie
Gast
Antwoord #190 Mei 20, 2004, 21:33:42
edit2Rapporteer  
ben natuurlijk tegen er komt anders te weinig ruimte om te kunnen kiten >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad
Richy
Gast
Antwoord #191 Mei 21, 2004, 23:02:05
edit2Rapporteer  
 ;D

Je mag zometeen helemaal fokin. niks meer in dit land! Dat iemand, behalve dan de visboer en de redd.brig. nu nog op het strand mag met de auto is eigelijk al een wonder!
Rico_B
Gast
Antwoord #192 Mei 22, 2004, 15:04:22
edit2Rapporteer  
ben tegen net zoals alle anderen ik vind al die beginnelingen maar niks als ze strax naar andere plaatsen gaan (ik ben zelf ook nog newbie) Tongue
l8erz
lennart x2
Gast
Antwoord #193 Mei 22, 2004, 20:55:56
edit2Rapporteer  
ben tegen als je jong  ben kan je er lekker varen net als ik
ik ben 13 en ik kan niet overal staan
Roel W

Antwoord #194 Mei 23, 2004, 14:00:28
edit2Rapporteer  
Ik ben tegen de sluiting,uiteraard!!!maar ook vooral omdat het de perfecte plaats is om te kiten en zeker te leren kiteboarden.Het water ondiep is en men veel plaats heeft om de kite te launche.En waarbij je bij vele windrichtingen toch kunt gaan varen omdat het een u- vorm heeft...

Ik ben sowieso tegen het sluitingsbeleid van de regering omdat ik vindt dat je daardoor de problemen alleen maar opschuift naar een andere locatie en daar het enkel erger maakt door iedereen op een hoop te droppen,dat veroorzaakt ongevallen.
aad
Gast
Antwoord #195 Mei 23, 2004, 19:15:54
edit2Rapporteer  
Locals en kiteboarders,

Het ziet ernaar uit dat het, zo perfecte kiteboardstrand, autostrand van Oostvoorne vanaf 1 oktober niet meer toegankelijk zal zijn. Misschien is het vanaf 1 oktober zelfs verboden om te (kite)surfen op de zee voor het autostrand van Oostvoorne.

Autostrand Oostvoorne is met haar ruimte en ondiepe zee een perfecte plaats om te leren kiteboarden. Het zal hierdoor voor kitesurf-lesscholen, kiteboarders en de hele kiteboard-gemeenschap ontzettend jammer zijn wanneer het autostrand gesloten wordt.

Laat hieronder weten dat je tegen bent en waarom. Wellicht hebben wij met gezamelijk invoed op de beslissingen die komen gaan.

Alvast bedankt,
KiteHigh

Mark1
Gast
Antwoord #196 Mei 23, 2004, 20:40:47
edit2Rapporteer  
Ik ben fel !!!!! tegen !!, omdat ik al zo'n 7 jaar op het Oostvoornse strand kom om te buggyen en te kiten. Ik zou niet weten waar ik anders naar toe zou moeten gaan. Naar Scheveningen of H van H. Daar heb je weer zo'n last van die zonne-baders of zij van jou  >Sad

Het strand mag niet sluiten omdat het in europa naar mijn mening de nummer 1 spot is voor mensen die van kiten houden.
Arnoud...
Gast
Antwoord #197 Mei 23, 2004, 22:52:14
edit2Rapporteer  
Tegen !

Ook ik ben falikant tegen een dergelijk zinloos besluit.
Waarom lopen we nog op deze planeet rond als er geen plaats voor vermaak meer is?  ???
WaZuP

Antwoord #198 Mei 24, 2004, 10:03:02
edit2Rapporteer  

Tegen tegen tegen

Het was al erg druk op de brouwersdam als er dan nog dik 100 kiters bijkomen word het echt niks meer.

Tim >Sad >Sad >Sad
matti Zuiderwijk
Gast
Antwoord #199 Mei 24, 2004, 19:58:38
edit2Rapporteer  
Erg slechte zaak, ik houdt echt van de natuur! daarom doe ik aan kitesurfing en niet aan motor-power-boating. Windenergie! Mensen denk na, waar moeten we dan weer heen? op een ander al overvol strand, waar door de beperkte ruimte weer meer ongelukken gaan gebeuren, en kitesurfing verboden wordt. Nee, dank je wel.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.