kiters uit limburg????

Kitemen

Antwoord #1125 Maart 25, 2009, 14:33:21
edit2Rapporteer  
Jaa was echt lekker gistere! Niet te druk en net genoeg wind om redelijk te varen!
Inderdaad 2 dagen behoorlijk gek liggen doen en dat voel ik nu dus ook!!

Maandag me board na een half uur varen kwijt in de hoge golven op de Bdam, Ron zelfde probleem dinsdag maar gelukkig na wat zoek werk allebei weer terug gevonden!

Was ook ff ruig het doen voor Ron en nog ene die stonden te kijken, knalt me kite volle gas 2 meter voor hun neer op het strand!!!
Reactie: ueh je kan ook gewoon even vragen of we hem moeten aanpakken hoor!!

hOe hA HeNniE

Antwoord #1126 Maart 25, 2009, 17:21:35
edit2Rapporteer  
mooie verhalen allemaal, dames.....gaat er behoorlijk op de afgelopen dagen qua wind ja...
gelukkig zit ik veilig in een kantoorgebouw en zie alleen maar bomen op en neer gaan.... Undecided Undecided
Ocean-Limbo

Antwoord #1127 Maart 25, 2009, 23:08:17
edit2Rapporteer  
@ron & mauriceke,

Fijn dat jullie zo heerlijk hebben gebeuld en geragd op Ouwewijvenpolder.

Ik heb alle puberale klassen die spatjes hadden weer eens op het juiste spoor gezet. Grin
Dat kost ook een hoop energie! Grin

Hopelijk heben we dit weekend wat woei ListenToMe
Kitemen

Antwoord #1128 Maart 26, 2009, 02:03:31
edit2Rapporteer  
Louk maak je niet te gek he daar met die kinderen en spaar nog wat energie voor komend weekend/week! Tongue

Want nu ziet het er vrij goed uit komende dagen! YeSS

Zaterdag kan ik sowieso de hele dag en zondag is nog niet zeker... Maar als het zaterdag waait ben ik zeker aan zee Joepie

Please let it be!!!!!!!!! Grin
Ron

Antwoord #1129 Maart 26, 2009, 03:08:32
edit2Rapporteer  
Louk maak je niet te gek he daar met die kinderen en spaar nog wat energie voor komend weekend/week! Tongue
Tja, wat moet ik daar nog aan toevoegen?  Grin

mooie verhalen allemaal, dames.....gaat er behoorlijk op de afgelopen dagen qua wind ja...
gelukkig zit ik veilig in een kantoorgebouw en zie alleen maar bomen op en neer gaan.... Undecided Undecided
Ik zal komend weekend het naar de wiegende bomen en struiken staren vanuit een kantoor wel van je overnemen, ik verwacht wel wat sappige verhalen met veel Jihaaa! Joepie om te lezen, dat geld voor iedereen die komend weekend lekker gaat hakken en zagen! ThumpsUp
diesel oo7

Antwoord #1130 Maart 26, 2009, 12:31:53
edit2Rapporteer  
Halloo  ah

top om te horen dat de jongens aan zee weer een mooie speeltijd hebben gehad

zelf heb ik ook al 3 dagen na elkaar gekite op onze home spot
gisteravond was echt super
helemaal alleen aan de plas spiegel glad water(zo had ik het nog nooit op kessie gezien)
ondergaant zonnetje en een lekker constante 16knopen
na zo een sessie heb je weer het gevoel van This is home and a perfect day

daar doen we het toch weer voor

vanmiddag nog even knallen komt er nog iemand?
Kitemen

Antwoord #1131 Maart 26, 2009, 12:44:57
edit2Rapporteer  
Diesel ben nog het bijkomen van maandag en dinsdag! En moet helaas werken dalijk...
diesel oo7

Antwoord #1132 Maart 26, 2009, 14:16:46
edit2Rapporteer  
Het nieuwe bestuur van masurfspot is bezig met de veranderingen
gelieve daarom ook even de volgende link te chekken voor wat er moet gebeuren
alvast bedankt voor jullie medewerking

http://www.masurfspot.be/phpBB2/viewtopic.php?t=1005
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #1133 Maart 26, 2009, 21:04:43
edit2Rapporteer  
vanmiddag nog even knallen komt er nog iemand?

Waar was je nou kerel ??

De hele week me al aan het verheugen op het weekend, want er kwam dikke woei........
Nou, zoals de afgelopen maanden iedere keer weer het zelfde, als het weekend daar is,
is de voorspelling weer bagger  Undecided
Het weekend zal daarom wel weer K met Peren zijn........
Daarom ff iets eerder gestopt met die arbeit, want ik zag die wind vandaag goed tekeer gaan.
En zag dat de voorspelling was dat hij tegen de avond zelfs nog ging toenemen  ThumpsUp
Rond 4 uur kom ik aan, komt er een duitser net het water af, en twee Belgen gaan het water op.
Het waaide al flink, en regende een beetje, snel het water op, en het ging helemaal los  Joepie
Heerlijk gevaren met zijn 3en, en af en toe weer wat gaten in de lucht gesprongen  Grin
De wind nam alleen maar toe, en zijn toen maar rond 7 uur het water afgegaan.
Op het laatst echt flink overpowered gevaren.
Mocht het weekend niks worden (blijven hopen van wel) hebben we deze tenminste in de pocket....

En eeeeh Roger, mag ik hem ff lenen van je ??......

Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  Cheesy

Ron

Antwoord #1134 Maart 27, 2009, 13:53:35
edit2Rapporteer  
Goed dat je nog een lekkere sessie hebt gehad Heeliks, het begint bij mij nu ook te kriebelen.

Ik zit nu te kijken naar de 10 minuten waarnemingen van weer.nl, weet niet of jullie die kennen maar ik vind het echt super om daar de actuele weer situatie te bekijken. Ik gebruik Ell als Kessie referentie:
http://www.weer.nl/nl/home/weer/nederland/10_minuten_waarnemingen/obsid/6377.html

Ik moet eigenlijk tot 15u werken maar ik neem vanaf 14.30u vrij dan ben ik om 15.30u op Kessie! Wie nog meer Kessie vanmiddag?  YeSS
Kitemen

Antwoord #1135 Maart 27, 2009, 15:14:02
edit2Rapporteer  
Helaas moet ik zo gaan arbeiten...

Wie wil en heeft tijd om morgen naar zee te gaan?

Misschien laatste dag wind...

Zo ja, laat ff wat weten 06-50667817, ben zo werken dus niet meer online...
Parkie

Antwoord #1136 Maart 27, 2009, 18:30:45
edit2Rapporteer  
He dudes, zien jullie wat ik zie morgen vroeg ??
Zal het ons dan misschien een keer gegund zijn hier in het zuiden.......................

Parkie

Antwoord #1137 Maart 27, 2009, 21:11:38
edit2Rapporteer  
He dudes, zien jullie wat ik zie morgen vroeg ??
Zal het ons dan misschien een keer gegund zijn hier in het zuiden.......................

Helaas, is alweer spoorloos verdwenen.........
Kitemen

Antwoord #1138 Maart 28, 2009, 12:59:06
edit2Rapporteer  
Nu kes met 4 man! Wind genoeg kom!
Ron

Antwoord #1139 Maart 28, 2009, 14:26:12
edit2Rapporteer  
Ik wil wel, maarrrr..   Ik zit op mijn werk   Shocked    Heb gisteren wel nog een lekkere sessie gehad op Kessie met Diesel en Andy. Have fun Dudes!   Joepie
Parkie

Antwoord #1140 Maart 28, 2009, 17:51:17
edit2Rapporteer  
Helaas, is alweer spoorloos verdwenen.........

Toch niet, hij was weer lekker  Joepie  Joepie
diesel oo7

Antwoord #1141 Maart 28, 2009, 21:17:23
edit2Rapporteer  
Zo dat was weer een mooie afsluiter van een week vol wind.
Vandaag mijn 5e sessie van de week eruit geknalt. ThumpsUp
Vandaag om half twaalf aangekomen op kessie en wat zagen we overal lekkere schuimkopjes
1 regenbuitje ertussen door en voor de rest blue sky heerlijk gevaren en gaten in de lucht gesprongen met Heeliks   Mauricke  Andy  kessie was weer voor de Locals
heerlijk gevaren tot 15H

@ limboblandit

kom jij ook nog eens buiten spelen?

Kitemen

Antwoord #1142 Maart 28, 2009, 23:22:56
edit2Rapporteer  
Gister nog met Louk afgesproken om vandaag naar de Bdam te gaan...Helaas even later bleek dat de wind helemaal was afgenomen aan zee! Dus dat had geen zin.

Ik word vanmorgen wakker, denk wat hoor ik, ik hoorde de wind langs me raam. suizen! Dacht eerst van dat kan niet ik ben het dromen!!
Maar bleek dus waar te zijn! Het waaide echt!!!

Binnen kwartier zat ik in de auto naar Kessie! En daar een lekker dagje gehad met 6 man op het water!
Nog tot half5 door gevaren en net voor de bui zat ik met een voldaan gevoel in de auto naar huis....
Joy.H

Antwoord #1143 Maart 29, 2009, 00:46:58
edit2Rapporteer  
is het te doen om weer een hele dag te varen @ kessie ?
wat hebben jullie aan? (ik weet het klinkt fout) wanneer jullie varen Grin
diesel oo7

Antwoord #1144 Maart 29, 2009, 07:55:48
edit2Rapporteer  
@Joy

het is zeker weer te doen op kessie
Er zijn er die nog met een droogpak varen maar zelf vaar ik met mijn wetsuit een 4.3 met een lycra eronder
handschoenen en een cap
Laat je maar dringend eens terug zien  ListenToMe
Kitemen

Antwoord #1145 Maart 30, 2009, 00:52:14
edit2Rapporteer  
5/3 wetsuit, (hand)schoenen en cap. Is goed te doen! Alleen niet te lang langs de kant staan want dan word het koud...

Oh ja en als je een heel stuk moet zwemmen omdat je 5e lijn om je kite zit gedraaid dan word het ook wel koud!
NinoBrownz

Antwoord #1146 Maart 30, 2009, 12:06:27
edit2Rapporteer  
Mooi om weer heel wat Jihaaaaaaa....Joepie momenten te lezen! Helaas zelf wegens te veel werk even over moeten slaan, maar vanaf deze week weer meer tijd!

@Rick Heeliks: Jihaaaaaa.... Joepie mag je altijd lenen na een heerlijke sessie...wil 'm ook op laten nemen in de nieuwe dikke Van Dale ;-) Binnenkort weer eens wat water en wind opzoeken samen!

Let's cross our fingers voor deze week/dit weekend.... YeSS
Joy.H

Antwoord #1147 Maart 30, 2009, 18:09:35
edit2Rapporteer  
@Joy

het is zeker weer te doen op kessie
Er zijn er die nog met een droogpak varen maar zelf vaar ik met mijn wetsuit een 4.3 met een lycra eronder
handschoenen en een cap
Laat je maar dringend eens terug zien  ListenToMe

Hey Diesel,
Ja gelukkig mag ik zeer binnekort weer beginnen (wond is eindelijk bijna dicht) en heb er echt super veel zin in
ik zie je binnekort @ THE spot Wink
gr.Joy
Ron

Antwoord #1148 Maart 31, 2009, 02:02:02
edit2Rapporteer  
@ Joy  Het is zeker goed te doen nu met handschoentjes en cap, heb de laatste 2 keer zonder handschoentjes en zonder shorty onder mijn wetsuit gevaren (wel cap). Laat maar weten als je er weer klaar voor bent, dan pik ik je wel weer eens op als ik die kant uit ga. ThumpsUp
Ron

Antwoord #1149 Maart 31, 2009, 16:09:02
edit2Rapporteer  
Jihaa! (kan dat ook als je gewoon blij bent of is het alleen voor pure adrenaline? Roll Eyes wellicht handig om er ff bij te zetten in die dikke van Dale Wink) Heb net mijn nieuwe wetsuit binnen. O'niell Psycho I, 5/3. Net ff gepast maar dikkedulle wat zit dat ding lekker Cheesy. Had tot nu toe een wetsuit van de Lidl waar ik prima in gevaren heb de afgelopen 2 seizoenen maar dit zit toch wel helemaal geweldig Grin. Was voor een leuke prijs te koop bij een engelse webshop  ThumpsUp

Morgen word een heerlijke dag met zoals het er nu naar uit ziet: WIND   YeSS
Wie morgenmiddag nog meer op Kessie?

(Afbeelding is de wind op Kessie, windguruPro, geen 1 april grap!  loser)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.