|
diesel oo7
|
@ Basjuh
Wij gaan morgenvroeg richting Slufter of Rockanje Als je wilt aansluiten laat je maar wat weten.
|
|
|
Basjuh
|
Rockanje? waar precies moet ik dan zijn. .... daar heb ik nog niet gevaren. Goede spot? Post het even of pm. dan kan het ff uitzoeken......zou van zuid naar zuidwest draaien.....Rikkie en Witte sleur ik ook mee de auto in.Zou wat zijn met een paar man kunnen raggen....
|
|
|
Basjuh
|
Slufter zal wel druk zijn en iedereen wil op het vlakke water varen. Rockanje ziet er goed uit op de kaart...... diep/ ondiep? zou wel eens vlak kunnen zijn daar.....
|
|
|
diesel oo7
|
@ Basjuh
Wij vertrekken om 8h in Thorn. Bel me onderweg maar even 0032 495155722 Over Rockanje ga ik je nog niks verklappen. Ik kan je alleen maar zeggen het word er top. Heeliks komt ook die kant op.
|
|
|
NinoBrownz
|
Heel veel plezier allemaal vandaag!!! Wind's up! Een festivalgroet vanaf Bospop en tot snel aan het water
|
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik ben totaal gaar en uitgerookt door basjuh en witte, bedankt jongens
Acid is rete cool, maar wel voor echte mannen. Jongetjes klagen dat hij HARD is
Slaap lekker stinke bas
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Vandaag was een topdag opNeeltje-J. Vrijdag was een volledige K-dag want hoewel er een stevige wind werd beloofd met zelfs een stormwaarschuwing was er op V-polder niet meer dan 12 knopies toen ik om 3 uur arriveerde. Gelukkig werd deze Kl*t*-vrijdag helemaal vergoed door een SUPER-SUNDAY. Om 14.00 had ik mijn Boefje 9m opgepomt en kon ik na enkele kiteloze weekends weer eens helemaal losgaan. Had ik in het begin mijn kitenog helemaal gepowered na een uurtje was hij half gedepowered en om vier uur helemaal gedepowered want het ging al naar de 28 knopen. Ik heb mijn springtechniek rechts- als linksvoorstaand flink kunnen oefenen. Begint al redelijk te lukken Om half vijf helemaal gebroken van het water gegaan. Geweldige dag .....
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Sjonge jonge wat een geweldige dag was dat zeg............... Op een gegeven moment met 6 Limbo's in onze eigen speeltuin En al die big smiles op de gezichten, waren mooi om te zien. Het was alleen even jammer van mijn laatste metertjes die ik afsloot met een bijna slaande ruzie met een of andere bosmongool die de regels meende te kennen.................... Lees : http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=35783.0Misschien voor onze Zuid Limbo broeders ook verstandig om te lezen Het voorval was ik al heel snel vergeten toen ik na de avond sessie met vrouw en hond nog heerlijk gegeten heb op het strand met een ondergaande zon. Thanx bro's
|
|
|
diesel oo7
|
@ De limbo s die gisteren Rockanje hebben onveilig gemaakt.
Toen we er gisteren morgen met ons 6en zaten dachten we waar zijn we weer aan begonnen. Regen en geen wind. Tegen de klok van 13h begon de lucht open te trekken en die bracht dikke wind mee. Lekkere sessie met mijn 12m (goed gepowerd) gehad in een stralend zonnetje. Was weer een top sessie met de limbos onder elkaar.
@ Rickie
Ben blij dat de accid je bevallen is.
@ Heeliks
Jammer dat de rest van de crew er niet meer bij was toen je het voorvalletje hebt gehad. Dan had hij de Limburgse gastvrijheid eens mogen ontdekken.
Bedankt voor deze super sessie gasten.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Jiihhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bedankt gasten! Dag ervoor overheerlijke golfsurfsessie gehad, dag daarvoor ook heerlijk gevaren, zij het met groot doekformaat en groot boardoppervlak. Er was absoluut niet de wind en onstuimigheid die men voorspelde, maja.....deze zondag op Rockanje maakte alles goed! De Nederlandse kust rouleert en heerscht!!!!! grote tijd!!!!!
|
|
|
|
Basjuh
|
of donderdag?
|
|
|
|
Ron
|
Morgenmiddag Kessie!
|
|
|
(R)Ikke
|
Lieve mensen,
Ik zal nog 1 keer uitleggen hoe het met de voorrangregels zit.
Het is HEEL simpel. Als er iemand met een slingshot op je af gevaren komt boor je onmiddelijk je kite in het water spring je van je board en zeg je sorry.
Zo moeilijk zal dat toch niet zijn.
Een slingshot is te herkennen aan de ster met een S er in. OOk heel makkelijk
Dus heeliks, nu weet je hoe het zit
|
|
|
Kitemen
|
Mensjes, laat even weten wie morgen gaat Kessiën...
Kan ik wat kwijlen en foto's maken...
Anders Ron, laat me even wat weten als je daar bent of het iets is...
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
tis dinsdag avond, en ik betrap mezelf erop ook vandaag op het werk gekwijlt te hebben van het enorm dikke weekend. gaaf! laat maar komen die wiekjes aan zee! bijgaande foto's zijn vanaf de duinen 200 mtr verder geknipt, dus niet al te zuiver, maar het geeft wel een beetje weer hoe lekker de surf was! niet super hoog, maar wel erg clean.. en dat op een steenworp van ouddorp af, woehaa o ja, op de 2e foto heeft floater (ben) de vallende ziekte
|
|
|
Parkie
|
Dus heeliks, nu weet je hoe het zit
Eindelijk, heeft mijn hele preek toch nog zin gehad
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
nou ok dan, zal ik het KITE-surf forum nog maar wat verder vervuilen met niet kite foto's...
|
|
|
floater
|
Dudes... idd.. een topweekend...
Tja mijn foto... beetje superman move.. :-)
Ik ga mn golfsurfer in ieder geval vaker in mn bus leggen.
En verder zondag lekkere korte sessie op het autostrand ... wat een stunten heb ik daar weer gezien.. toen plots de wind van 3 naar 5 bfr ging.
Grtz
Ben ( die back is met VW-bus )
|
|
|
diesel oo7
|
Zo te zien hebben jullie wel leuke golfjes gehad om in te peddelen Ziet er goed uit.
Morgen rond een uurtje of 15 naar Kessie Hoop dat de wind ons goedgezind is.
Cee you all
|
|
|
Parkie
|
Zondag was epic, maar vandaag was ook niet verkeerd op onze homespot Was gezellig druk, Joy, Ron, Nino, Dave, Ben, Andy S, Andy C, en zelfs Maurice heeft ons nog bezocht. Was net op tijd om nog van de dikke wind te genieten, ging goed los af en toe. Heb Dave nog een hele mooie move zien maken, daar heeft hij toch wel patent op............ En het luchtruim werd regelmatig weer verstoord Nou Nino, paas die dikke foto's eens op het net, want die golf sufferd foto's hierboven word ik ook niet echt warm van................. (Geintje Hennie , respect, doe het jullie niet na) C-ya boys The wind season is openend....
|
|
|