Flyboarders

Juni 14, 2004, 10:45:34
edit2Rapporteer  
Wie van de kiteboarders gaat ook wel eens aan de slag met een mountainboard.
Wil er zelf een aanschaffen voor dagen zoals gisteren.
Ziet er heel leuk uit, zelf doen is nog leuker!
Zijn er nog meer plekken in/om R'dam om te flyboarden?
Behalve het autostrand dan natuurlijk.
Erik Verhe1j

Antwoord #1 Juni 14, 2004, 12:20:58
edit2Rapporteer  
eey ik doe het regelmatig als er 2-3 bft staat... oostvoorne kan goed, brouwersdam en strand vuurtoren bij ouddorp kan ook!

GRoeten Erik
Avanti

Antwoord #2 Juni 15, 2004, 14:46:29
edit2Rapporteer  
He Eric, 'k heb zelf 3 mountainboards van Kheo, de trooper, de flyer en de Air-s. Het beste is om bij "on-shore" wind (wind loodrecht op het strand) te knallen, wel een klein advies, doe een butsmuts op!! want het gaat echt keihard, en die kleine wieltjes graven zich maar al te graag in mul zand, en dan is het springen of zandhappen, brouwersdam is perfect daarvoor, belave zomers want dan ligt het vol met onze oosterburen  Wink

greetinzz Avanti
Marten

Antwoord #3 Juni 15, 2004, 15:19:43
edit2Rapporteer  
hej ik mountainboard ook
heb nu een libre dragonboard 89 zeer goed boardje voor weinig geld
greetz Marten
Sicco
Gast
Antwoord #4 Juli 01, 2004, 09:57:07
edit2Rapporteer  
Hey Kite Landboarders,

Leuk om te lezen dat flyboarden steeds meer in ontwikkeling is. Sinds kort is er voor deze doelgroep een nieuwe website www.allterrainboard.nl. Hierop vindt je verschillende merken ATB's uit Engeland en Amerika. Check it out. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Groeten Sicco
the freak
Gast
Antwoord #5 Juli 01, 2004, 10:24:16
edit2Rapporteer  
Ik doe het andersom, ik begon met flyboarden en begin nu het kitesurfen ook een beetje foor te krijgen. het is wel leuk maar zorg voor een set goede kniebeschermers en een helm, je wilt niet weten hoeveel er van mijn spijkerbroek overbleef na een fikse schuiver op mijn knieen, niks dus. 2 grote gaten erin en lekker bloeien....

voor de rest wel leuk hoor ;D ;D
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.