Verloren: Cabrinha prodigy 09 + Sync binding

seB

Oktober 23, 2008, 18:05:14
edit2Rapporteer  
Hi iedereen,

Ik ben vanmiddag mijn gloednieuwe Cabrinha prodigy 09 verloren in Noordwijk (de noord). door het feit dat de stroming upwind stond kon ik er niet meer bij komen en verloor ik hem uit het oog. Een vriend van mij heeft later nog tevergeefts gezocht op het water, en ik heb het strand afgespeurd maar helaas zonder resultaat. Het gebeurde niet eens zo ver uit de kust, misschien 200m o.i.d. en omdat de stroming richting katwijk stond kan het goed zijn dat hij al niet eens meer in noordwijk rond dobberd.

Mijn telefoon nummer staat onder op het board, maar mocht het niet meer leesbaar zijn hier nogmaals: 06 430 433 18. Het is mijn enige board en het verlies hiervan zal voor mij beteken dat ik de komende maanden niet meer kan gaan varen (geld = op), dus mocht je hem vinden wees dan zo sportief om een belletje te geven!

Hier een afbeelding van het desbetreffende board:

Alvast bedankt!
seB

Antwoord #1 Oktober 24, 2008, 11:19:20
edit2Rapporteer  
Hij is weer terecht!!
Lex

Antwoord #2 Oktober 24, 2008, 12:08:14
edit2Rapporteer  
top!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.