Spy pics pics Naish.

KiteDemon

Antwoord #25 Juli 07, 2006, 01:24:38
edit2Rapporteer  
Wat is eigenlijk het voordeel van die ronde tips?

De mogelijkheid om de kite meer te kantelen voor meer depower ala F-one en Vegas. Zelfde principe en idee. Nieuwe Torch en Raven zullen de huidige eigenschappen behouden maar met meer depowermogelijkheid. Probeer maar eens voor te stellen hoe het zou zijn om met je Raven in 5 knopen meer dan gewoonlijk, gecontroleerd door te blijven varen......je moet in ieder geval geen hoogtevrees hebben.
Bluecupra

Antwoord #26 Juli 07, 2006, 02:13:34
edit2Rapporteer  
Klinkt erg goed, ben nog altijd erg tevreden met mijn setje Ravens 2. Moet nog kijken of het waard is om nu (alweer) te upgraden
xray

Antwoord #27 Juli 07, 2006, 05:13:12
edit2Rapporteer  
De extra depower wordt maar ten dele bereikt met de nieuwe ronde tips en de daardoor nieuwe configuratie. Ze hebben ook een aanpassing gedaan op de bar waardoor de 5e lijn de extra depower ondersteund. Daarom is er nu ook gekozen voor de betere ondersteuning door de split in de 5e bij de kite (idd zoals F-One al een poosje heeft, die jongens hebben het aardig goed gezien daar).

Het systeem op de bar is aardig clever en zorgt ervoor dat je net als bij North met hun nieuwe systeem de bar zowel tegen de variabele stopper kunt varen als dat je de kite met door de bar verder te duwen nog meer depower geeft.

De depowerstrap is nu afgewerkt met een metalen buckle trouwens, tres chique!

De struts en de LE lijken overigen nog dunner geworden te zijn!
KiteDemon

Antwoord #28 Juli 07, 2006, 13:34:58
edit2Rapporteer  
Foto's van de bar????

Ik heb ook het idee dat alle tubes weer wat dunner zijn....maar kan ook optisch bedrog zijn.
xray

Antwoord #29 Juli 07, 2006, 14:28:27
edit2Rapporteer  
Sorry Fer, ik heb de bar in handen gehad.......
KiteDemon

Antwoord #30 Juli 08, 2006, 00:49:21
edit2Rapporteer  
Sorry Fer, ik heb de bar in handen gehad.......

Whaaaaa......ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar de bar. Nieuwe safetydepower met een soort van doordrukstopper die ook de 5de aktief laat mee werken. Klinkt erg slim  ThumpsUp Goed bezig bij Naish weer dit jaar ThumpsUp

Volgende keer maar een paar pics knallen met je GSM Ray als je weer de gelegenheid hebt.
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #31 Juli 08, 2006, 01:14:36
edit2Rapporteer  
Raven en Torch komen er in een nieuwe uitvoering.
Al fotoos gezien van de 2007 boardjes maar ik hoor nog niks over
een Naish Bow in 2007 ???
Of komt er een opvolger voor de Shockwave.......

Who knows ?
xray

Antwoord #32 Juli 08, 2006, 01:30:50
edit2Rapporteer  
I do en je hebt mijn nummer!
Derpertje

Antwoord #33 Juli 08, 2006, 03:05:48
edit2Rapporteer  
En het is idd de baai bij rosas...
xray

Antwoord #34 Juli 08, 2006, 03:19:58
edit2Rapporteer  
Pics knallen kon maar was niet de bedoeling, daar heb ik me aan gehouden (dit keer.... ;-) )
Aurel

Antwoord #35 Juli 09, 2006, 05:33:28
edit2Rapporteer  
Hey Fer, weet je dan ook wanneer de nieuwe Naish kites verkrijgbaar worden???  (tong_kitesmiley)
Ik hoop zo snel mogelijk!
Bluecupra

Antwoord #36 Juli 09, 2006, 17:36:11
edit2Rapporteer  
Volgens mij komen de nieuwe Naish kites ergens eind september op de markt.

Nog een andere vraag, zoals ik op de foto's zie zit de 5th nu verder op de 5th line en dus dichter bij de kite. Voorkom je hier ook mee dat de 5th line bij het relaunchen in golven niet meer om de kite kan?
ralph local@noordwijk

Antwoord #37 Juli 10, 2006, 00:48:57
edit2Rapporteer  
ik weet hoe de nieuwe bar eruit gaat zien!

cicade

Antwoord #38 Juli 18, 2006, 05:14:30
edit2Rapporteer  
Hier nog wat foto's van de Torch en ander 2007 materiaal............

Bluecupra

Antwoord #39 Juli 18, 2006, 13:37:16
edit2Rapporteer  
Heb de Boxer SLE ook gezien in Spanje, ziet er top uit  ThumpsUp
Moza

Antwoord #40 Juli 18, 2006, 17:49:06
edit2Rapporteer  
Die Boxer sle lijkt me echt een ideale kite voor beginners...de boxer van dit jaar is al TOP, een verbetering betekent echt significant meer veiligheid en kiteplezier!
KiteDemon

Antwoord #41 Juli 18, 2006, 19:24:19
edit2Rapporteer  
check de Naishsite!

De bar die bij de nieuwe boxer wordt geleverd, kan met- en zonder pulleyfunctie worden ingesteld!!  ThumpsUp
Dus die bar kan met elke willekeurige bow/SLE worden gebruikt!!
Tom

Antwoord #42 Juli 18, 2006, 20:00:03
edit2Rapporteer  
vet mooie shizzle man !!! Voor de mensen die torch 2 willen kopen ,
december af te halen 12 8 en sol Smiley
globe

Antwoord #43 Juli 18, 2006, 20:19:31
edit2Rapporteer  

Wil je niet zo lang wachten...

Vanaf september vegas 9,12,16 / Dragon M te koop Smiley
KiteDemon

Antwoord #44 Juli 19, 2006, 00:51:52
edit2Rapporteer  
SLE Control System

The 2007 SLE control system, which comes standard with all Boxer SLE kites, has been revamped and improved for this year.

Keeping the same rotating Chicken Finger (for secure hooked in riding, or easy unhooked riding), Quick Release Trim Loop, and pulley system, the new SLE bar has added many great features. Some of which include the tunable 1:1 or 2:1 configuration, easy to grab and color coded T-handles, improved Stopperball, and sexy white bar and bar ends.

De uiteinden van de stuurlijnen die dus boven de strap bevestigd zitten kan je ook aan de knoopjes op de stuurlijnen bevestigen voor mindere bardruk en stuurkrachten.

Tom

Antwoord #45 Juli 19, 2006, 04:35:05
edit2Rapporteer  

Wil je niet zo lang wachten...

Vanaf september vegas 9,12,16 / Dragon M te koop Smiley

liever eerder alleen dan ben ik pas terug uit miami wat waarschijnlijk weinig kite word ..
(HJ) MINI-ME

Antwoord #46 Juli 19, 2006, 20:33:59
edit2Rapporteer  

De mogelijkheid om de kite meer te kantelen voor meer depower ala F-one en Vegas. Zelfde principe en idee. Nieuwe Torch en Raven zullen de huidige eigenschappen behouden maar met meer depowermogelijkheid. Probeer maar eens voor te stellen hoe het zou zijn om met je Raven in 5 knopen meer dan gewoonlijk, gecontroleerd door te blijven varen......je moet in ieder geval geen hoogtevrees hebben.
C-shape met veel de-power hebben we al... Volgens mij is dat de Assault van LF..
De boxer ziet er wel gaaf uit maar is volgens mij gelijk aan de Assault van 2006
KiteDemon

Antwoord #47 Juli 20, 2006, 01:00:58
edit2Rapporteer  

C-shape met veel de-power hebben we al... Volgens mij is dat de Assault van LF..
De boxer ziet er wel gaaf uit maar is volgens mij gelijk aan de Assault van 2006

Zeker weten dat de naishkites anders zullen varen dan de bestaande mega depower C-shapes, en de Boxer ook anders zal aanvoelen dan de Assault!!
Eén van de doelstellingen van de nieuwe RavenIII is het behouden van de eigenschappen en karakteristieken van de RavenII, maar dan met meer depower. Iedereen die Ravens vaart weet wel wat ik bedoel.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #48 Juli 20, 2006, 20:43:00
edit2Rapporteer  

Zeker weten dat de naishkites anders zullen varen dan de bestaande mega depower C-shapes, en de Boxer ook anders zal aanvoelen dan de Assault!!
Eén van de doelstellingen van de nieuwe RavenIII is het behouden van de eigenschappen en karakteristieken van de RavenII, maar dan met meer depower. Iedereen die Ravens vaart weet wel wat ik bedoel.

Gaat de raven 3 met dezelfde depower werken als de Vegas6 of wordt het een gelijkwaardig systeem als de Boxer? En komen ze ook met een safety op de 5e lijn?
Heeft iemand al een overzicht met een link van de types. kleuren combo en maten van de nieuw Naish kites?
KiteDemon

Antwoord #49 Juli 21, 2006, 00:58:03
edit2Rapporteer  
Raven en Torch werken volgens het Vegas en F-one principe. Safety heeft altijd al op de 5e gezeten.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.