Op de naad die van mijn lies naar mijn knie loopt. aan de binnen zijden van mijn been. De scheur is z'n 15cm lang. Een waar kan je die lijm hallen? En ijzergare? waar kan ik dat krijgen?
Kijk of je nog ergens een oud pak op de kop kan tikken en dan op de zelfde plaats een stuk eraf knippen dus rondom en dan goed in de lijm en als een soort condoom/band over de scheur. Dan moet het blijven zitten.
Ik had begin dit jaar ook een grote scheur op de rug van mijn pak op de naad, Dit heb ik geplakt met neopreen-lijm en om het te verstevigen een stuk binnenband van een fiets eroverheen geplakt met dezelfde lijm en dat zit nu na 50x kiten nog steeds vast. Lekker simpel en goedkoop maar het werkt wel, ok het ziet er niet zo mooi uit maar altijd beter dan een scheur.
eerst met neopreenlijm insmeren beide zijden, laten drogen (zie beschrijving) en dan aan elkaar plakken..spul koop je gewoon bij gamma/praxis....blijft verbazingwekkend stevig aan elkaar zitten hoor...
verder kun je het voor de zekerheid met gewoon naald en garen (ijzergaren zit niet zo comfortabel aan de binnenzijde van je been) aan elkaar naaien; ik heb dit met mn kraag gedaan en dat zit nog steeds muurvast aan mekaar!