Joel
|
@ Stanley
Nee, het viel mee: mislukte backloop transition....kite te water en draait direct op zn leading edge. Niet meer te starten dus. Ben druk aan het experimenteren met de afstelling om dit eruit te krijgen. Iemand een gouden tip hiervoor?? Betreft een 2007 raven 12
|
|
|
Stanley
|
Oke veel geluk de volgende keer dan maar. Hopelijk volgend weekend weer genoeg wind op naar Mirns te rijden
|
|
|
TijN
|
Ik heb me trouwens wel weer verbaasd hoor, veel duisters die zich redelijk goed aan de regels hielden!! . En Ik zie op een gegeven moment een man met een oranje (tja hoe zal ik het omschrijven "zak") in de lucht, dat ding klapt in elkaar en maakt de gekste capriolen. Dit gebeurde allemaal waar idefix altijd zijn biertjes drinkt (dicht bij een hoop stenen). De goede man laat zijn vlieger weer vol de lucht in knallen, nu zie ik het een Peter Lynn 120 ofzo... leek mij uit het jaar 1600 te komen. Maar om mijn verhaal af te maken, hij vliegt vol achter de kite aan en onze Stanley schreeuwt uit volle borst SAFETY!!! de goede man vliegt voor mijn neus voorbij en weet zijn SAFETY te trekken. Hij komt net tot stilstand voor een weiland met prikkeldraad. Stanley, als jij er niet was geweest... dit onder toeziend oog van Mini-me en TijN (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niets gezien heb :
|
|
|
TijN
|
of was jij daar niet bij : maar goed het was een oranje sleurzak
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Ik ben die gozer met die kuif True! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
globe
|
@ Stanley
Nee, het viel mee: mislukte backloop transition....kite te water en draait direct op zn leading edge. Niet meer te starten dus. Ben druk aan het experimenteren met de afstelling om dit eruit te krijgen. Iemand een gouden tip hiervoor?? Betreft een 2007 raven 12
Een Raven start bijn vanzelf! Als ie op zijn LE ligt gewoon 1 stuurlijn binnen halen en naar de tegengestelde kan lopen, zwemmen. Heb je je kite wel knetterhard op gepompt?
|
|
|
Stanley
|
@Tijn
was een ouwe Peter Lynn Arc 11. Bar was een samenraapsel van lynn met een naish depowerstrap. Was een close call maar ging gelukkig goed. De man was in ieder geval verstandig genoeg om geen tweede poging te ondernemen.
Onze rode best waroo duitser was anders behoorlijk aan de kant aan het stunten vanuit het zwemmersgedeelte over de palen gesprongen zag er spectucalair uit. Moet er alleen niet aan denken als die fout was gegaan. Duitse sate op fries hout zeer onsmakelijk.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Duitse sate op fries hout zeer onsmakelijk.
Ogh, beetje mayonaise erbij en smullen maar!
|
|
|
TijN
|
Dat ding was idd oud!! (grinnik_kitesmiley) woensdag en donderdag weer knallen???
|
|
|
Idefixe
|
als er genoeg woei is ben ik er woensdagmiddag zekers bij. moet het alleen niet teveel noordwest worden...............
|
|
|
Stanley
|
FF afwachten wat voor wind woensdag als er genoeg staat ben ik zeker weer van de partij
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Misschien is Workum beter morgen??? Moet nog ff schuiven en dan ben ik hopelijk ook van de partij..
|
|
|
TijN
|
flygirl jij gaat vanuit zutphen? Melvin heeft zn spul opgestuurd volgens mij maar die is morgen denk ik niet van de partij, die moet werken...
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Weet ik, Melvin moet altijd werken op woensdag maarja het is morgen de enige dag dat het waait dus moet ik heel alleen zonder m`n kitemaatje maar heb gelukkig een rijbewijs en auto dus waarschijnlijk lukt het ook wel zonder Melvin (tong_kitesmiley) (al vind ik het wel jammer! Sorry Melv.. Next time)
|
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Niet snikken Melv, ik ga niet vreemd hoor!! Ik ga alleen. Had ook gehoopt dat het donderdag ipv morgen zou waaien maar helaas.... Hoe gaat het trouwens nu verder met je trash, ehhh sorry , naish??? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Kevin
|
Hoe gaat het trouwens nu verder met je trash, ehhh sorry , naish??? (tong_kitesmiley)
Zo die zit Flygirl
|
|
|
globe
|
Hoe gaat het trouwens nu verder met je trash, ehhh sorry , naish??? (tong_kitesmiley)
Zo die zit Flygirl krijg je hè.. B-keuze uit Duitsland halen...
|
|
|
Idefixe
|
Morgen wordt voor mij dus Workie. Kan pas om 12.30 rijden. Melvin moet je die 14 nog lenen? Gooi ik hem morgen ff in de auto , kan Flygirl hem morgen vanaf Worky misschien wel meenemen? Ik hoort 't wel
|
|
|
TijN
|
ja workie ook voor ons!! (grinnik_kitesmiley) wij rijden om 9 uur uit zwolle weg dus kunnen we lkkr vroeg knallen! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Weet pas morgenvroeg of ik kan, zo ja wordt het vroeg, moet om 17.00 uur weer at home base zijn... Hopelijk tot morgen, Melv als ik kan neem ik die 14 van Tom voor je mee.. Grtzz. x
|
|
|