SOAD22
Geen avatar
|
Vandaag naar wijk. Zal een mooie dag worden. Wel druk op het strand denk. Wie komen er nog meer?
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ben vanmorgen richting ijburg gereden was bijna niks en toen maar naar ijmuiden effe lekker met de 9 meter gevaren was prachtig weer en bijna niemand op het water moest effe mijn cap opdoen vanwege mijn korte haarstijl let even niet op mijn kite raakt vol de grond en kaboem 9 meter naar de klote denk binnentube geklapt dus morgen middag maar even naar vdberg om te kijken of het te maken is had gelukkig mijn 7 mtr bij me dus toch nog 2 uur kunnen varen mooie swel daar op ijmuiden toen begon het kloteweer en ben lekker naar de warme kachel gegaan morgen weer een dag
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Dat is balen Hans ...  je 9 mtr is je favoriete kite ik hoop dat hij snel weer gemaakt is.....want de komende week ziet het er wat de wind betreft wel weer goed uit..  Hans..Ik zag ook dat VdB de nieuwe Best Taboo in de shop heeft ...misschien gelijk een goed inruil moment .. 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Balen Hans, je lijk nu Haring Harry oftewel de Stunt(el)smurf wel  Heb nog een Nemesis HP 10 en 7 in de aanbieding uut 2008 van een oud ventje geweest en ze zijn altijd goed verzorgd. Ben de hele week vrij dus roept u maar als er gekite gaat worden. 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Ouwe sloper dat je er bent.  Heb je weer goed gedaan Hans. Zwaar balen, maar ja, kan gebeuren.  Nieuw tuupie erin en je bent weer klaar om te rammen met die 9m.  Mocht je hem toch kwijt willen, ik zoek er nog één.  Goed dat je weer even gevaren hebt. Lekker he na zo'n tijd.
|
|
|
Tim_GTS5

|
Wat was het weer lekker op ijmuiden eerst met de 11m en op gegeven moment stond ik toch best een beetje overpowerd, toen maar de 7m gepakt en kakte de wind helemaal in. Even een bakkie gedaan met J0han en daarna konden we weer rammen met de C4'tjes  toch nog even met de 7m kunnen knallen 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
is zeker lekker weer effe aan je bar te hangen ik weet alleen niet hoeveel schade er is aan de binnentube dus of ie dan al klaar is deze week gelukkig is maandag en dinsdag wat minder met wind misschien hebben ze een lenertje voor me ga morgen direct effe bellen
|
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Vanaf dinsdag weer op Wijk! Mooi directional dagje dinsdag, Peet!
|
|
|
Teigetje

|
Zoals het er nu uitziet gaat het morgen pas later op de dag waaien.  Woensdag ziet er beter uit.  Bey the way Jerry is tweede geworden op het NK  Gefeliciteerd kerel 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Zoals het er nu uitziet gaat het morgen pas later op de dag waaien. Woensdag ziet er beter uit. Heb er weer zin, voor laatst in El Gouna gevaren, daana geopereerd aan mijn rechterhand en vanaf deze week weer het water op!!!! Hoe laat gaan we weg ???? 
|
|
|
Teigetje

|
Ben je vrij dan morgen  Als we mazzel hebben gaat het dinsdag rond twee uur waaien. 
|
|
|
|
TBK

|
Morgen ook vrij, ik denk dat het helemaal goed gaat komen. In de ochtend ff met de 12mtr daarna over op de 9mtr.  Waar gaan we heen Schellie of Wijk.  Jammer Richard je bent te laat de tompoezen zijn op, wel een goed teken dat je morgen weer het water op kan !
|
|
|
Haring High Richardt

|
Waar gaan we heen Schellie of Wijk. Jammer Richard je bent te laat de tompoezen zijn op, wel een goed teken dat je morgen weer het water op kan ! Was je jarig ??? alsnog van harte gefeliciklapstaart. 
|
|
|
|
TBK

|
Waar gaan we heen Schellie of Wijk. Jammer Richard je bent te laat de tompoezen zijn op, wel een goed teken dat je morgen weer het water op kan ! Was je jarig ??? alsnog van harte gefeliciklapstaart.  Nee, ik was niet jarig maar wat je roept op 't forum moet je ook doen dus ik had wat tompoezen mee, John (red. Ride)tompoezen en slagroomsoezen en Audi had de koffie geregeld. Morgenochtend maar ff bekijken wat 't wordt Wijk of Schellie, als de wind pas rond een uur of 12 aangaat ga ik naar Schellie en anders sóchtends alvast maar richting Wijk bij de pier . Ik zie 't morgen wel. Wat doen jullie ?
|
|
|
TBK

|
Wijk toch?
Bunker of Pier ? Hoe laat ?
|
|
|
Haring High Richardt

|
Mot nog wel bij v.d. berg langs om te Sjoppen  dus ik denk schel.  Kijk morgen wel waar het het hardst waait  Mot het droogpakkie al weer an ??? jammer van de tompoesjes 
|
|
|
Retard

|
iemand die me morgen op station kan oppiken ?? voor naar schel .. Welk station maakt niet uit ..beschik over een OV . Woon zelf in Wormer, station dichtbij zou mooi wezen Geen tijd hele dag vrij
|
|
|
@LaurenS

|
Morgen nog maar een daggie naar schell,mot langs bij vdB. Droogpak enkelseal kapoetski 
|
|
|
TBK

|
Ik ga over een half uurtje naar Schel, het begint hier al wat te waaien.
|
|
|
Flyingtrunkie

|
nou, zelfs een blad valt hier nu nog recht naar beneden. Maar morgen beter! lekker de hele dag vrij genomen! 
|
|
|
Retard

|
de wind doet het 
|
|
|