Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Uitgifte: Wed Jan 9 19:47:03 2008 Weersverwachting voor KUSTDISTRICT HOEK VAN HOLLAND. +12, +24 uur. Periode van 07:00-19:00 uur: ZUID TOT ZUIDWEST 6-7 Bfrt Gaat harder waaien dan ik eerst dacht!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
sla morgen maar ff over, beetje brak van die paar dagen varen. Veel plezier gasten!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Rauwe doe niet zo saai en rust dit weekend uit , heb je ook geen last van weekend drukte. Mooi dat het harder gaat waaien want kan nu alleen de 7m gebruiken. Eerst maar op tijd wakker worden.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik probeer er zo rond 11:00 uur te zijn. Ik heb alleen een 9m2 als kleinste maat (denk dat ik dit jaar voor het eerst nog een kleinere kite erbij ga kopen, het lijkt wel steeds harder te gaan waaien.
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hmm ff kijken of de auto er nog is. Ziet er wel erg lekker uit dit weer. Jammer alleen dat ik vanmiddag om 4 uur weer in Rdam moet zijn.
|
|
|
martijn
|
zaterdag nog iemand oostvoorne/brouwersdam?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Het was heerlijk, zonnetje en laag water op de Sluf. De wind was een beetje vaag, hij kwam dan ook over Ouddorp (Z richting) waardoor hij behoorlijk vlagerige was. Maar ondanks dat bijna 4 uur op het water gestaan, helemaal gesloopt! Tevens dacht ik alleen op het water te staan, werd het gewoon nog druk na 12en met z'n alle in de bak Heb nog nooit zo vaak mijn kite laten crashen als hier. Ook op een zandbank wat niet handig is met auto relaunch, dat doet ie nl. ook op zand! Voor de rest heel veilige kite, zelfs in de branding op zee kreeg ik het voor mekaar om hem net voor een flinke bak te dumpen! Ik ga mijn lichaam weer bij laten komen voor a.s. weekend. Ziet er weer goed uit! Gefeliciteerd Okikokikokkiikokikkkooiiuko! Zal je geen spijt van krijgen, maar onthoud wel, schoentjes mee!
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mooie pica's O! heb jij nog gevaren?
mooie zwarte bandit Rhino!
Ik zie voor zondag alweer mogelijkheden ontstaan, wie wat waar?
|
|
|
El Rudo
|
hehehe er staan nog een paar slufter foto's van heute in het leiden/de haag chapter van R@bert.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Had nog last van mijn schouder dus voor mij alleen een beetje cruisen. Ik zag nog iemand zonder handschoenen hoe hou je het vol, mijn vingers voelde ik 3uur later nog na tintelen. Ziet er wel lekker ER maar wel regen Oom O moet oppassen dus jullie Veel plezier met die super wind. Weet je al welke '08 kite het gaat worden?
|
|
|
El Rudo
|
ik weet het nog niet, er speelt van alles, ik ga er wel een paar testen de komende tijd dus mensen met nieuwe vliegerts blijf maar bij me uit de buurt. Wordt iig een bow/SLE. trouwens de regen houdt er mee op in de ochtend (zegt de tjechische tovenaar)
wazzup met de schouder?
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ja dat heb ik nu ook , dat met die schouder.... :'( gisteren iets te hard getraind met fitness, denk dat ik zaterdag ff oversla. dan ik zondag weer los. mooie fotos trouwens, blijft toch mooie spot om te zien vanaf het duin....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Mooie foto's O! Ik sta er zelfs op Wie heeft ze gemaakt? Wat klote van je schouder O. Heb daar vorig jaar ook last van gehad, evenals mijn pa. Is dit de nieuwe tennisarm voor onze sport: kiteschouder? Mijn nieuwe kite heeft veel bardruk. Ik denk dat ik maar ff met Okikok op fitness moet om dit vol te gaan houden ik weet het nog niet, er speelt van alles, ik ga er wel een paar testen de komende tijd dus mensen met nieuwe vliegerts blijf maar bij me uit de buurt. Wordt iig een bow/SLE. trouwens de regen houdt er mee op in de ochtend (zegt de tjechische tovenaar) Ga je nieuw kopen, Rudo? Ik je alvast bestempelen als spullenman van praia do pe 2008 Ik heb heel wat 2008 materiaal al getest, en er is meer moois te koop dan vorig jaar kan ik je al zeggen. Maar er komt in feb/maart nog het een en ander aan. Ook ik wacht met het vervangen van de R7 tot maart, of ik vervang hem helemaal niet. Het is nog een fijne kite. Maar nu ik die zwarte lap een flink aantal keer enorm heb laten crashen, en niet meer naar de kant heb gehoeven om mijn lijnen uit elkaar te trekken begin ik te twijfelen... Zappa's Enema mag je zo aan hangen als je wilt. Ik gok ook op zondag, zaterdag vertoont nu een vage piek van 25kn. Dat voorspelt niet veel goeds. Okikok en O ook weer van de partij, of kijk je je schouder nog ff aan?
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ook weer van de partij:) en weer zuidwest dus geen vage windje.
|
|
|
R.B.
|
Vanmiddag nog gasten ergens te bekennen op een strand of vinden jullie dat het te veel regent? Maar van het weekend ben ik ook present .
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hmm robin opzich wel zin, alleen best veel regen jah
|
|
|
Bossie
|
uhhmm ga weer ff onder R.B. inloggen anders gaat het fout haha
|
|
|
R.B.
|
Okeej me comp op me werk begint aardig vaag te doen nu.
Maar volgens mij komt er vanmiddag een gat in de bewolking (laat buienradar zien) dus ik rij denk wel die kant op zo.
|
|
|