Alferink
|
PIEP die PIEPvoorspellingen nemen alleen maar af PIEPzooi. Wordt 'm nie morgen denk ik. PIIIIIIIIIEEEEEEEP!!!
Heb vertrouwen
|
|
|
Lex
|
PIEP die PIEPvoorspellingen nemen alleen maar af PIEPzooi. Wordt 'm nie morgen denk ik. PIIIIIIIIIEEEEEEEP!!!
Bedankt voor het piepen, scheelt ons weer werk .
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Piep, het komt goed. gewoon kracht 5-6 NNO en af en toe regen maar dat is niet erg. nat worden we toch. dus .......Ouddorp?
|
|
|
Mriek
|
Ik waag het erop. Iemand een plekkie in de auto vanaf een willekeurig station?
Pliiiiiiiieeeeeeeesss?
|
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Ik ga zo van Rotterdam naar Brouwersdam en heb plek in de auto. Thomas 06 14245149
|
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
toch niet, oppas voor mijn kind blijkt toch niet te kunnen.
|
|
|
|
JO'Neill
|
Ik haal rond 2u mauro op op station barendrecht...dan even kijken waar we heen gaan....ouddorp op b'dam...als t iets later is mss gewoon de playa...NO sideshore..beetjevlagerig..mja...moet mn nieuwe torch 4 testen
|
|
|
JO'Neill
|
Als ik op watersportweer kijk wordt ie vanaf 12 wel oke..knoopje of 18
|
|
|
Alferink
|
Jaaaa ik doe ook mee met de downwinder en ik rij zo richting ouddorp !!! JIIIIIiiiii haaaaaa
|
|
|
|
JO'Neill
|
ben benieuwd hoe hard t nu waait....awd is kapot
|
|
|
|
d@ni
|
@ Rauwe : Van welke site komt die afbeelding??
|
|
|
Mr the Emperor
|
Iemand nog van plan om vandaag einde van de middag en de avond het water op te gaan? Als hij NO blijft ben ik van plan om gewoon 'same old, same old' naar het Autostrand te gaan en de vlagerigheid voor lief te nemen.
Morgen gaat het hem niet worden snacky!
|
|
|
|
|
spoetnik
|
Geen wind?? Vlagerig?? Ik ga het straks op Scheveningen proberen. Wind lijkt te zijn toegenomen in de loop van de dag
|
|
|
Mr the Emperor
|
Was je niet gewoon te vroeg Rudo, pas nu is hij aangetrokken.
Niemand vanav???
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ouddorp ging nergens over, bijna windstil, even tijdens bui lopen k*tten voor 5 minuten.
snel vergeten....
|
|
|
Ron Rodeo
|
nou ja, snel vergeten....gaat niet lukken. ff van KNMI geplukt, ziet er voorlopig ruk uit. maandag 29 september tot en met donderdag 02 oktober 2008 Grote kans (70%) op het aanhouden van het rustige en droge najaarsweer met temperaturen rond normaal voor de tijd van het jaar. volgens mij krijgen we een nooitwinder....
|
|
|
martijn
|
nu 15-18 op oostvoorne, lekker windje toch?
beter gaat het weer even omslaan!
|
|
|