|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
wel zuur zeg, wil weer student zijn:P Waarom denk je dat ik niet meer voor een baas werk?
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Aan het eind van iedere proeftijd zat je meer naar de bomen te kijken dan naar je compu?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Aan het eind van iedere proeftijd zat je meer naar de bomen te kijken dan naar je compu? Precies!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Heb je de 7m2 dan niet gepakt? Vanaf 20kn kan je er prima mee varen in chop/golven. Op vlak water nog een paar knoopjes eerder. Heb het idee dat je weer aan die 11m2 hebt lopen leuren Heel, heeel, heeeeeeeel, heeeeeeeeeeeeel, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien morgenmiddag toch wat wind.... Maar anders tijd voor de eerste Wollebrand Wakeboard sessie? Had m'n 7m niet eens bij me, toen ik weg ging was het een laffe 8m/s , zo zie je maar weer, neem altijd twee kites mee, ook al gebruik je 90% van de tijd maar 1 kite. Lekker leuren heb ik af en toe wel gedaan ja aan die 11m... Morgen eind van de middag kan ik niet, moet optreden als paashaas. Volgens mij maken we maandag nog een kans. Voor mij geen Wollebrand, zit nog lekker na te genieten van de spierpijn.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
hee hallo luitjes...hier nog een rookiekiter uit Manhattan on the Maas Wel ben ik nog errug green as grass... maruh als iemand wil gaan kiten let me know...heb eigen waggie... via de mobiel: 06-54693388...als je voicemail hebt dan ff inspreken, ik reageer altijd. anders via de mail ajo1982@otmail.com, minimaal 24 uur van tevoren...no spam please. Groetjes Arend. woon in de stad bij de nieuwe binnenweg mazzel...
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@ Eagle, waar woon je? Manhatten ligt bij mij in New York: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Manhattan&sll=52.220883,6.890923&sspn=0.211586,0.615921&ie=UTF8&hq=&hnear=Manhattan,+New+York,+Verenigde+Staten&ll=40.785676,-73.966055&spn=0.016344,0.038495&t=h&z=15Was vandaag relaxed dagje! Na 12:15 begon de wind lkkr te blazen olten... Na dat buitje stond ik lkkr gepowerd met me 11, had ng tot 1:45 lkkr kunnen varen en daarna was hij helemaal op. Ging ng ffies met robbepot, waar ik me lifte gingen we ng naar Bdam. Natrulhigh opening, ze willen trouwens een nieuwe beachclub maken van de zomer. ter groote van een half stadion? of teminste 2x zo groot als de oude, die nieuw is..
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
okee nu begin ik me te voelen zoals iedere werkende zich afgelopen jaren moet hebben gevoeld. Is het weekend geen wind..gadverr:(
ghehe ghihi whaha maar je kan altijd nog vader worden dan is je leven helemaal voorbij. Of freelancer, en dan geblesseerd raken, en daarna nog eens je pink 180 graden achterover klappen als je een stoepje raakt met de fiets omdat iemand zonder te kijken uitparkeert. 13 hechtingen om de basis van de pink, als bij een wonder alle zenuwen, bloedvaten, pezen, botjes nog helemaal in takt. Alleen het vleesje was voor 70% afgescheurd.
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Graag gedaan! het was een mooi begin van het nieuwe seizoen. Sterkte aan Ab! Morgenmiddag sluf kijken iemand? Gister met m'n bedrijf een teamdag gehouden. Dank namens de mannen aan het team van Skylimit (Iwan, Ed en Ivy) voor de verzorging van de kite challenge. De boyz vonden het te gek. (Al heeft Ab nog last van z'n vrij val die die opving met z'n linker ribbenkast.)
|
|
|
rich@rd
|
zo rudo t ziet er ernstig uit zeg hey, beterschap ps. zout water geneest snel!
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
wie gaat er nog meer strakkies naar de beach en waar??? ik ga hoe laat pcies weet ik nog niet eerst ff tukkie doen
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!!!!!!!!!!!!!!!!!! je bent ook niet geboren voor het geluk op dit moment....man, veel sterkte. aan de andere kant heb je wél geluk gehad, voor het zelfde geld moest je pink eraf. beterschap!
|
|
|
d@ni
|
Zoooo dan Rudo, dat ziet er echt nasty uit man!! Je hebt idd geluk dat de zenuwen e.d. intact zijn anders had het nog erger geweest.
Sterkte en beterschap!!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Rudo dude dat ziet er echt niet best uit en zeer pijnlijk, aaaahhhhhh.... Sterkte met de pijn en hoop dat je weer snel hersteld.
|
|
|
joey
|
@ hard2handle: Beetje laat, maar volgens mij was het een vogel.
Maandag en dinsdag zijn nu ook vaarbaar geworden. Geen 30 knopen, maar toch beter dan niks!
En beterschap natuurlijk El Rudo. Dat je maar snel weer het water op kan.
|
|
|
El Banditos
|
rudo ziet er nasty uit, sterkte ermee!!
Vrijdag eerste sessie van het jaar gehad, was top, wind en zon = plezier!!
Zie net dat het morgen misschien wel eens te doen zou kunnen zijn. Dus nu maar hopen op maandag of dinsdag!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Of freelancer, en dan geblesseerd raken... Man, wat een ramp! Gelukkig niet je linkerhand i.v.m. je gitaarwerk zullen we maar zeggen om er iets positiefs van te zeggen. Maar ik neem aan dat je rechtsbijstand al aan het ratelen is, dit kan die andere duur te staan komen! Sterkte ermee!
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
kanonnen de shit..rudo wat naar! beterschap!
|
|
|
|
chico
|
Hey Rudo, das balen man. Beterschap en hoop dat je snel weer kan varen.
Grtz Ilja
|
|
|
|