Ondabeach
|
Mwaaaa morgen een dagje playa met m'n meisie Paaseieren zoeken.
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Beste Ed en anderen, Ik ga graag mee downwind, heb een scenic waar eea in kan. Hoor graag van jullie. Thomas 06 14245149
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Hey Rudo, Fuck man, goeie timing ook aan het begin van het seizoen. En als je nu niet kan werken, dan verkoop je toch gewoon het huis! Ik weet nog wel een koper CU, beterschap
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
@Ed en downwinder Wassenaar Noordwijk: Volgens mij hebben we nog auto's nodig, totaal 4, als de bus gevuld is met 6 en ik als 7e met een auto ben? CU Thomas
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@ hard2handle: Beetje laat, maar volgens mij was het een vogel.
@Joey, beter laat dan nooit. Das wel een erg grote vogel dan.... Het lijkt wel erg veel op een zeehond of surfer, wel vreemd in igg. Misschien heb je de foto in hogere resolutie en kan je het beter bekijken, dan kan je ook wat verder inzoomen, bij mij wordt het blokkerig. Ben waarschijnlijk vanmiddag het hooge noorden onveilig aan het maken. @Michiel, ik zag je pb, bel je strax wel ff.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hey Rudo, Fuck man, goeie timing ook aan het begin van het seizoen. En als je nu niet kan werken, dan verkoop je toch gewoon het huis! Ik weet nog wel een koper CU, beterschap Hey Thomas, ben jij al onder de pannen dan? iig veel plezier met downwinderen!
|
|
|
|
martijn
|
Fack, Rudo! dat ziet er heftig uit man! succes ermee, en hopen dat je snel het water weer op kan!
Vanmiddag maar even op sluftertje kijken (:
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Shit, windfinder wind weg, heeft er misschien iemand een gieru pro plaatje van scheveningen / katwijk...?
Thomas hebben 3 auto's plus scenic dan. maar ik hoop niet dat het allemaal voor niks is.. ****wind
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Dit zeggen onze leugenaars bij KNMI:
in de loop van de middag neemt de wind langs de westkust toe tot vrij krachtig, kracht 5.
misschien ff buurten op Sluf.....die slagboom eruit rijden.
|
|
|
Ed.
|
ja dat had ik ook al gezien, stelletje homo's weten niet met hoeveel emotie ze spelen als ze 4 of juist net 5 bfrt neerzetten. mogen wel wat surfers gaan werken daar.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ja dat had ik ook al gezien, stelletje homo's weten niet met hoeveel emotie ze spelen als ze 4 of juist net 5 bfrt neerzetten. mogen wel wat surfers gaan werken daar.
Hahahaaa! Op Ijmuiden waait het nu al hard genoeg, wie weet wordt het nog wat hier...
|
|
|
Ed.
|
ja zit al een uur nagelbijtend vliegerweer te refreshen. Maar laat maar zitten. gaan lekker naar de slufter toe, biertjes mee en heel de dag in de zon zitten.
Volgende keer weer beter..
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mensen het is nog niet verboden om op de Slufter te varen? Ik wil er straks mits de wind goed is ook naar toe gaan.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Het is al een hele tijd verboden hoor Marc.
Voor 12uur kiters
|
|
|
|
martijn
|
Ed gezellig, bbq'tje mee?
Zal vast wel goed vaarbaar worden straks!
|
|
|
rich@rd
|
als t gaat waaien ben ik er als een paas haas van door!!! eerst mn kop nog effe bij mn ouders laten zien , die begonnen nu al te piepen toen ik zei dat ik weg was als t ging waaien!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Fuck it...........ik rij nu naar sluf. wind of geen wind. heb een nieuwe rosplank dus die moet toch echt zout proeven.
|
|
|
richard
|
Als je ineens een Flysurfer voorbij ziet komen als je op Rockanje wandelt...Niet schrikken... it's only me ;-)))
|
|
|
Mr the Emperor
|
Wat een sombere voorspellingen weer voor komende week. Om moedeloos van te raken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Als je ineens een Flysurfer voorbij ziet komen als je op Rockanje wandelt...Niet schrikken... it's only me ;-)))
Mooi, dan kan ik er eindelijk eens aan hangen Inderdaad slechts een weekje wind was ons gegund in vijf maanden
|
|
|
|