richard
|
Ik was na m'n afspraak nog even snel bij scheef gestopt vanwege de plotselinge woei maar ineens kwam er een ontzettende mist op zetten. Kon geen 100 meter ver zien maar erger nog was dat de wind ook ineens ging liggen. Na 20 minuten ploeteren gestopt. Morgenmiddag herkansing vanaf 14.00
@michiel: Van mij mag je het proberen hoor !
Gaat er iemand nog naar een plek waar een strandtent in de buurt is ? (scheef, rock, bdam)
Noord is niet ideaal voor autostrand toch ?
|
|
|
surfing28
|
Noord is zeker niet ideaal voor autoplaya nee, dan zit je bij Brouwersdam toch echt het beste naar mijn idee. Een medekiter van me was vanavond naar Brouwersdam gereden, maar was gewoon gevaarlijk om uberhaupt een kite op te laten, zicht was nog geen 10m op een gegeven moment. Ik nieuwschierig als ik ben toch even richting autostrand gereden en daar kwam het net over het Oostvoornsemeer aanzetten.. Het leek wel op de film Pirates of the Caribbien... Maargoed hopen dat het morgen dikke shit word
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Kijk eens aans, 10 knoopjes al op de Bdam! Ziet er goed uit voor zo vroeg in de ochtend! Wie gaat er allemaal kiten, word vast druk: enorm lekker weertje! Eerste centjes al weer binnen, vannochtend gewerkt!
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Durft iemand het aan om te gaan? Of zijn jullie al weg?
|
|
|
richard
|
Durft iemand het aan om te gaan? Of zijn jullie al weg?
Hij begint langzaam te komen. Staat nu op AWD op 5,9 m/s. Ik neem even een bammetje en ga om 13.00 rijden. Twijfel alleen een beetje over de locatie. In ieder geval geen autostrand met deze windrichting.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
gasten.....12 knopen wind daar rijd je toch niet voor naar het strand. wordt ook fokking druk op de weg. later in middag wordt het misschien 15-16 knoop. daar is geen lol aan. nou, ik zal duimen voor jullie....gelukkig is het weer zonnig.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ik had vandaag gehoopt op beetje thermisch effect. ze voorspellen echter weer de zeemist zoals gisteren, dus die 15/16 gewenste knopen gaan niet komen. er zijn ook geen golven, was gisteren getuige op het strand komende dagen zowel hier als regio midden van het land GEEN wind!!! denk maar dat we morgen of overmorgen naar de kabel moeten gaan. kan ook met waveboard.
|
|
|
rich@rd
|
nou gaat er nog iemand begin van de avond naar oudorp? ik wilde het er misschien maar eens op gokken, kijk t nog wel effe aan.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mss nog een playa sessie er aan boeken, kijken wat er te regelen is.... vlaagjes zien er wel lekker uit. Als je met deze wind ongunstige stroming hebt ben je klaar. alleen moet die mist optyfen
update: De windsnelheid 10m. op 22 mei 2010, 13:40 uur is 6.8 m/s De windstoot op 22 mei 2010, 13:40 uur is 8.2 m/s
recreantenweer!
|
|
|
richard
|
OK, that's it. Ik rij naar scheef binnendoor. Geen zin om dadelijk vast te staan in de file voor een windje dat er mss helemaal niet is. Deze recreant gaat even FS'en . Vanaf 15.30 live te zien op de beachcam
|
|
|
Spoon
|
Nou waar ben je op de cam?
|
|
|
rich@rd
|
is er misschien iemand die effe snel het adress van de brouwersdam kan posten zodat ik mn tom tom kan instellen???
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
nu 7,4 m/s en ff boven de magische grens geweest. echter op geen webcam wordt gekite. zal mss. net gaan op brouwersdam ofzo.
2010 nu al het jaar van de windloosheid. net als 2007...
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
op de cam van scheef nu sinuswedstrijd bij 14 knoop..... wat een pestpokkeweer is dit zeg.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik heb vandaag ge kite op Bdam. Was beetje niksten, lekker uithaken en weer upwind lopen. Later rond 3/4uur ging de wind opzich aan, kon lekker varen en hoogte lopen met een 11 (9/10) meter en 127 boardje. Land nu bijna al me S-bends, en heb voor het eerst aantel keer gelijk een railley to toeside en dan zo surfpasses er achteraan! Was wel erg druk, en veel mongols.. Ja, was egt lekker dagje eigenlijk! super vlak op Bdam, en lekker ondiep.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
idd. voor vlak water net genoeg wind. op zee was het niets. voor morgen tegenstrijdige voorspellingen. zeemist zou uitblijven, wordt warm dus zeker kans op thermisch windje...
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
op zee was het net wel wat lekker gecruised met mn 13+door bij een heerlijk zonnetje
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Handje zag er goed uit Rudo, welkom terug!
Heb vanmiddag de beste cursist ooit gehad.. 1 keer gewoon, 1 keer naar links en rechts bodydraggen en daarna gelijk varen zonder vallen: mn jongste neefje (9 jaar). Hij heeft voor het eerst aan een echte kite vastgezeten en is helemaal stoked. Over een jaartje vliegt ie ons allemaal voorbij. Ga morgen een klein kite -je uitzoeken, waaien doet het toch niet.. Maandag ziet er wel weer lekker uit!
|
|
|
rich@rd
|
Ik heb vandaag ge kite op Bdam. Was beetje niksten, lekker uithaken en weer upwind lopen. vaag hoelaat was je dr? ik was er ook maar heb t toch echt wel naar mn zin gehad!
|
|
|
richard
|
Nou waar ben je op de cam?
Gisteren 3e geworden bij de Sinuswedstrijd op scheef. 1e prijs voor de allereerste in plane en hoogte lopen. Toen die mist na 1,5 uur eindelijk weg was, begon het eindelijk 2 knoop meer te waaien. Totaal 3,5 uur achter elkaar gekite dus toch nog heerlijk gesloopt. Dat beloofde windje voor morgen is op Gpro nu weg, dus dan maar hopen op thermiek...
|
|
|
HDFrank
|
Richard, Als ze je niet gezien hebben op de cam moeten ze beter kijken. Vanaf 18.00 schoot je van links naar rechts langs de kust. Het was 'net niet' frustrerend om je zo makkelijk hoogte te zien lopen. Was een lekker middag/avondje Scheef..
|
|
|
|