Vraagje over het 'kite-les geven' van tegenwoordig...

Mark-Fizzer

Antwoord #50 Mei 07, 2007, 03:14:51
edit2Rapporteer  
LALALALAAAAAAAAAAAA  schater schater ThumpsUp ThumpsUp InLove

en volgens mij is Myzrael gewoon een beetje moe van het kiten, en moet ie naar z'n bedje toe. Stukje chaggo!!
 (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley)

Peace pik!!!!!!!!!!!!!!!!! Gewoon chill met z'n allen, dat is het allerleukste!!!!!!!!
Leon aero2
Gast
Antwoord #51 Mei 07, 2007, 03:16:02
edit2Rapporteer  
Slijmbal!!!!

;-))

Natuurlijk houden we het gezellig. Mijn idee.... maar het zou een stap in de juiste richting zijn als we allemaal gewoon 1 lijn zouden aanhouden.

Wat ben je toch jaloers aangelegd de laatste tijd?
Mark-Fizzer

Antwoord #52 Mei 07, 2007, 03:17:47
edit2Rapporteer  
ik krijg niets meer van Micky, dus dan ga ik me zo gedragen. Heb ervoor in therapie gelopen, maar blijkbaar moet er nog een sessie-tje of 10 tegenaan.  Huh schater
Leon aero2
Gast
Antwoord #53 Mei 07, 2007, 03:23:22
edit2Rapporteer  
ik krijg niets meer van Micky, dus dan ga ik me zo gedragen. Heb ervoor in therapie gelopen, maar blijkbaar moet er nog een sessie-tje of 10 tegenaan. Huh schater

Kom dan maar is lekker keer bij mij langs, heb nieuwe Absint recept op de kop weten te tikken van een ouwe Rus wiens lever al 30x is vervangen.
Neem hier 1 slok van, en je kunt heel die therapie uit je kop zetten
MEGALOOPBEUN

Antwoord #54 Mei 07, 2007, 03:32:22
edit2Rapporteer  
vind dat je zeker  meer dan 3 dagen 3 uur les moet nemen en dan de eerste 2 weken alleen bodydraggen
als je dan alles onder controle hebt dan pas je board weet uit ervaring dat het toch pas zeker 2 maanden duurd voordat je een beetje heen en weer  kan varen 
en als je dan weer gaat proberen weet je wel wat je doet terwijl er nu mensen hun kite oplaten en niet eens weten wat ze doen levensgevaarlijk  ListenToMe
en vind wel van gevorderden dat ze meteen wegvaren en een stuk verderop hun ding gaan doen als we dat doen is iedereen tevreden en kan iedereen lekker varen want dat is wat we willen  ThumpsUp
Mark-Fizzer

Antwoord #55 Mei 07, 2007, 03:34:10
edit2Rapporteer  
@Leon...... FINALLY.... de verlosser heeft gesproken!!! Jij.... jij.... JIj bent mijn god!!!
Ik kom u snel een bezoek brengen... zorg maar dat je wat flesjes klaar hebt staan!!
Leon aero2
Gast
Antwoord #56 Mei 07, 2007, 03:42:33
edit2Rapporteer  
@Leon...... FINALLY.... de verlosser heeft gesproken!!! Jij.... jij.... JIj bent mijn god!!!
Ik kom u snel een bezoek brengen... zorg maar dat je wat flesjes klaar hebt staan!!

Rustig, rustig niet verder vertellen dat ik het ben...

Als Micky merkt dat ik met jou aan het posten ben zwaait er wat voor me. En het maakt hem echt niet uit of ik God ben.

Heh? nu heb ik dat gevoel alweer? Net alsof je off-topic aan het posten bent!! Ken je dat?

Mark-Fizzer

Antwoord #57 Mei 07, 2007, 03:44:07
edit2Rapporteer  
Neej snap ik. Zo is ie wel, die nakker...
Idefixe

Antwoord #58 Mei 07, 2007, 03:44:56
edit2Rapporteer  
@Myzrael, je kite heeft, waar ook aan de rand van het venster, dezelfde kracht. Dus dat ie op 12 minder krachtig zou zijn dan wanneer hij op 3 uur zou staan, is helaas niet waar.

Da's een feit, staat tie links of rechts naast je kan iedereen er langs ( da's ook een feit) en bij een vlaag word je, met je kite op 12 uur gewoon ff 30 meter verderop geparkeerd. En da's ook een feit

en voor de rest wil iedereen gewoon lekker gezellie knalluh ( Da's het belangrijkste feit  (grinnik_kitesmiley) )
Leon aero2
Gast
Antwoord #59 Mei 07, 2007, 03:45:47
edit2Rapporteer  

als jij niks zegt, laat ik het heel de week waaien? Deal?
The Submarine

Antwoord #60 Mei 07, 2007, 03:46:50
edit2Rapporteer  
@ Beun.. dus ik ben gelukkig niet de enige kneus die na 8 uur les nog niet heen en weer vaart!
Mark-Fizzer

Antwoord #61 Mei 07, 2007, 03:47:25
edit2Rapporteer  
En het feit dat jij die feiten allemaal in je hoofd hebt, heet feitenkennis. En das ook weer een feit.

Wat is een feit, dat een koe meer schijt als een geit. Op jaarbasis gezien dan hè
Mark-Fizzer

Antwoord #62 Mei 07, 2007, 03:48:15
edit2Rapporteer  
@Leon, DIKKE DEAL!!!!!!! my lips and ass are sealed.
Leon aero2
Gast
Antwoord #63 Mei 07, 2007, 03:49:32
edit2Rapporteer  
Nou ga maar naar buiten nu dan, er staat genoeg wind.
Idefixe

Antwoord #64 Mei 07, 2007, 03:50:19
edit2Rapporteer  
volgens mij is Idefixe gewoon een beetje moei en moet tie snel naar z'n boomhut toe.....
Cu
Leon aero2
Gast
Antwoord #65 Mei 07, 2007, 03:50:51
edit2Rapporteer  
volgens mij is Idefixe gewoon een beetje moei en moet tie snel naar z'n boomhut toe.....
Cu
trust
Mark-Fizzer

Antwoord #66 Mei 07, 2007, 03:51:58
edit2Rapporteer  
Bye darling!
MEGALOOPBEUN

Antwoord #67 Mei 07, 2007, 03:56:49
edit2Rapporteer  
@ Beun.. dus ik ben gelukkig niet de enige kneus die na 8 uur les nog niet heen en weer vaart!
nee jongen iedereen denkt dat ie meteen kan varen heb er zelf 3 maanden overgedaan om op een goeie manier te leren kiten doe het nu 6 maanden en begin nu te leren springen
langzaam opbouwen dan kom je er wel
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #68 Mei 07, 2007, 04:01:25
edit2Rapporteer  
...had een reactie...maar was beetje overbodig...
The Submarine

Antwoord #69 Mei 07, 2007, 04:12:04
edit2Rapporteer  
@Poor: Mocht je alsnog je verhaal kwijt willen... ga je gang!!
Lucas-link7
Gast
Antwoord #70 Mei 07, 2007, 06:04:47
edit2Rapporteer  
Ik was diegene die em op 12 uur hat hangen vandaag om Schellinkhout, ik had een groen-gele Link, ik zal er voortaan op letten

Greetz Lucas

Btw, weet iemand nog wie mij echt super geholpen heeft vandaag? Je hoorde bij een paar mensen met allemaal Waroo kites.. Misschien dat we nog een keer zouden kunnen afspreken?

Micky

Antwoord #71 Mei 07, 2007, 06:25:21
edit2Rapporteer  

als jij niks zegt, laat ik het heel de week waaien? Deal?
@Leon, DIKKE DEAL!!!!!!! my lips and ass are sealed.

Hoor ik daar 2 lama's schijten....  loser (grinnik_kitesmiley)
R.B.

Antwoord #72 Mei 07, 2007, 14:03:17
edit2Rapporteer  
misschien zou het nu fijn zijn als degene die afgelopen herfst nog is gelift en ik geloof zijn enkels of been had gebroken misschien kan die iedereen nog wat info geven. (daar was toen een topic over)
martijn

Antwoord #73 Mei 07, 2007, 14:35:46
edit2Rapporteer  
Ik vraag me af of de beginners/lessers wordt bijgebracht dat ze hun kite LAAG moeten houden wanneer ze aan het 'wandelen' zijn?

Er was vandaag op Schellinkhout weer weinig van te merken. Zondagse wandelaars met de kite op 12 uur...

Ik heb natuurlijk alle respect voor die gasten, want ook zij moeten leren, maar het is o zo irritant als je aan het varen bent, en je continu moet opletten of er niet iemand voor je neus staat met de kite op 12 uur...

Dus gasten, die het allemaal nog aan het leren zijn.... mijn boodschap aan u....
Hou je kite laag als je aan het wandelen bent.

Ik hoop dat jullie je hier een beetje in kunnen vinden, en dat jullie snel door de 'wandelfase' heen zijn.
Want dit houdt in dat jullie dan lekker aan het raggen zijn!!!!!!!!!!! :P:P:P

ThumpsUp ThumpsUp Joepie Joepie

Ik vraag me af of de beginners/lessers wordt bijgebracht dat ze hun kite LAAG moeten houden wanneer ze aan het 'wandelen' zijn?

Er was vandaag op Schellinkhout weer weinig van te merken. Zondagse wandelaars met de kite op 12 uur...

Ik heb natuurlijk alle respect voor die gasten, want ook zij moeten leren, maar het is o zo irritant als je aan het varen bent, en je continu moet opletten of er niet iemand voor je neus staat met de kite op 12 uur...

Dus gasten, die het allemaal nog aan het leren zijn.... mijn boodschap aan u....
Hou je kite laag als je aan het wandelen bent.

Ik hoop dat jullie je hier een beetje in kunnen vinden, en dat jullie snel door de 'wandelfase' heen zijn.
Want dit houdt in dat jullie dan lekker aan het raggen zijn!!!!!!!!!!! :P:P:P

ThumpsUp ThumpsUp Joepie Joepie

ik heb het wel geleerd vorige week! mij is het verteld:)
Merc
Gast
Antwoord #74 Mei 07, 2007, 14:57:49
edit2Rapporteer  
@Myzrael, je kite heeft, waar ook aan de rand van het venster, dezelfde kracht. Dus dat ie op 12 minder krachtig zou zijn dan wanneer hij op 3 uur zou staan, is helaas niet waar.

Maar het loopt voor een beginner wel vertrouwder.
en ben van mening dat de beginner met een vertrouwd gevoel bezig moet zijn en de kite laag houden bij lopen leren ze snel genoeg en begrijpen dan ook waarom het veel fijner is voor een ander en hen zelf!!

Wel leuk dat gemiep hier op het forum. Wie spreekt iemand daar nu rechtstreeks op aan op het strand zelf?? Daar help je een beginner en jezelf veel meer mee!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.