Sticker (protest) actie

mitchell

Geen avatar

Mei 25, 2007, 21:13:52
edit2Rapporteer  
Hang on to your freedom 

Kiteboarding Alert!
Wake up it's still boarding time. En zo moeten we het houden. NKV en watersportverbond doen er alles aan om zoveel mogelijk kitezones open te houden. Ondersteun deze organisaties maar zelf kun je ook je stem laten zien!

Keep the kitezones open!

En dat kan alleen als we laten zien dat we met veel beoefenaars zijn. Genoeg kitesurfers om rekening mee te houden. Kitesurfers willen niet als sardines in kitezones worden gepropt.

Kitezones oké! Maar dan wel genoeg zones om groeiend aantal kitesurfers te kunnen verspreiden. Dus hoe meer zones hoe beter want kitesurfen is here to stay!

Deze sticker wordt komend weekend bij de KBO uitgedeeld, of is te verkrijgen via www.souze.eu

Youri Blokdijk

Antwoord #1 Mei 25, 2007, 21:15:08
edit2Rapporteer  
super ik ga meteen mn lease auto vol plakken Joepie
globe

Antwoord #2 Mei 25, 2007, 21:15:28
edit2Rapporteer  
Maakt lekker indruk!

Worden er overal weer deze stickers geplakt, gemeentes weer geirriteerd omdat deze stickers weer verwijderd moeten worden etc.

Strakke actie....
panda

Antwoord #3 Mei 25, 2007, 21:21:38
edit2Rapporteer  
blijve plakken
mitchell

Geen avatar

Antwoord #4 Mei 25, 2007, 21:23:01
edit2Rapporteer  
Het lijkt me natuurlijk niet dat het de bedoeling is om de stickers ergens op te plakken waar de overheid er niet blij mee zal zijn.

Dan ben je naar mijn mening meteen de kracht en de geloofwaardigheid van je actie kwijt.
Sjemmel

Antwoord #5 Mei 25, 2007, 22:15:01
edit2Rapporteer  
En het zijn mooie stickers! YeSS
Evomind

Geen avatar

Antwoord #6 Mei 25, 2007, 23:09:51
edit2Rapporteer  
Online verkrijgbaar, maar wel een euro overmaken en een envelop naar jezelf opsturen.. Wat een gedoe!
Kunnen de mensen van de kiteshops bij KBO niet beter allemaal een stapel in de winkel leggen?

Wel een strakke actie!
Youri Blokdijk

Antwoord #7 Mei 25, 2007, 23:16:58
edit2Rapporteer  
Online verkrijgbaar, maar wel een euro overmaken en een envelop naar jezelf opsturen.. Wat een gedoe!
Kunnen de mensen van de kiteshops bij KBO niet beter allemaal een stapel in de winkel leggen?

Wel een strakke actie!

Goed LEZEN!!!!

er staat dat er 4 opties zijn!

1 zelf een enveloppe met postzegel opsturen in een enveloppe en dan krijg je er 2.
of 1 euro overmaken en dan krijg je het opgestuurd zonder dat je zelf een enveloppe op hoeft te sturen!
of bij het kbo
of bij een tshirt
Myzrael
Gast
Antwoord #8 Mei 25, 2007, 23:20:49
edit2Rapporteer  
Proficiat! Zelfs een topic over STICKERS! loopt uit op een flamewar....... (shame_kitesmiley)
kitewouter

Antwoord #9 Mei 26, 2007, 03:05:57
edit2Rapporteer  
juist een goede actie.. iedereen plakt bijna altijd stickers op alles.. niet de bedoeling om alles eronder te plakken.. maar ff eentje op je auto ofzo.. of eh.. geen idee;)

in elk geval.. valt het wel meteen op en de boodschap is duidelijk!
Tommie

Geen avatar

Antwoord #10 Mei 26, 2007, 18:46:26
edit2Rapporteer  
ja myzrael,
als het regent in de maatschappij, druppelt het in organisaties.
crahsdummie
Gast
Antwoord #11 Mei 26, 2007, 21:21:26
edit2Rapporteer  
ik mot er 2 hebben 1 voor op me auto en 1 op me rolstoel
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #12 Mei 26, 2007, 21:49:55
edit2Rapporteer  
Goede aktie ,Ik bestel er gelijk een.... ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.