Whahah ja dat is wel zo..maar dat zie ik toch niet..ik heb alleen maar euro tekens in mijn ogen
(tong_kitesmiley)
Maar hebben jullie nog wel stofzuigers staan dan? zijn ze niet allemaal naar chillie?
De laatste batch is op 3 juni vertrokken naar Chilli...je zou dus zeggen dat er geen stofzuigers meer staan maar het tegendeel is waar...
Bijna niemand beseft dat er ook nog een aantal aan Jordanië verkocht zijn...er staan nu nog 3 van die driewielers in de schuur...of die hier klaargestoomd worden is nog maar de vraag...Volkel en Leeuwarden hebben naar het schijnt (zoals ik heb begrepen) geen capaciteit in de stackerline, geluidsruimte en als klap op den Ariane raket personeelsgebrek om die kisten op tijd af te kunnen leveren aan Jordanië...het ligt dan voor de hand om ze hier te servicen maar of dat gaat lukken vóór 1 januari valt nog te bezien... (tong_kitesmiley)
Tip: ga niet alléén voor de centúh... :
Nog ff over je stage...je mot naar je mentor / stagebegeleider (ene Jack en / of Vogelaar??) die gaan aan de bak voor een plekkie voor je...van hieruit kunnen ze niets voor je betekenen...
Ow ja...'t Schijnt trouwens dat Lufthansa wel stage plaatsen heeft, maar die zijn bedoeld voor interne JAR-66 certificering... (grinnik_kitesmiley)