3e-kiteboarding
Gast
|
Fly Safe en pak een maatje kleiner bij twijfel!
|
|
|
Molliebollie
|
Ik denk dat het morgen het weer ernaar is dat je bij twijfel geen maatje kleiner meer hebt Tenzij je een 5m < kite hebt
|
|
|
Morres
|
ik heb mn 4m² uit de kast gehaald(geen gelul) camera staat ook klaar
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Je kunt ook gewoon niet gaan natuurlijk. Zeker met windstoten en aanlandige wind... Morgen en overmorgen ziet er een stuk beter uit.
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
(kitehigh_kitesmiley)Suc6 guys vandaag!!! Savety first! bij twijfel dus niet gaan!!
|
|
|
Kevin
|
Hmm wordt net wakker zie hiero nog geen wind (binneland) is hier bldastil maar iedereen die wel gaat veel plezier en enjoy it Ziet net op actuelewaterdatata dat het voor de brouwersdam al 8 bft is met vlagen van 9bft dus allemaal voorzichtig he Alleen kust zeeland heeft al wind rest nog niet zoals het er nu uitziet.
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Hmm wordt net wakker zie hiero nog geen wind (binneland) is hier bldastil maar iedereen die wel gaat veel plezier en enjoy it Ziet net op actuelewaterdatata dat het voor de brouwersdam al 8 bft is met vlagen van 9bft dus allemaal voorzichtig he Alleen kust zeeland heeft al wind rest nog niet zoals het er nu uitziet. Hier in Scheveningen is de wind sterk aan het toenemen. Vanochtend nog helemaal stil (1,5 uur geleden, nu zeker bft 4)
|
|
|
Wouter
|
check hoe die grafiek op actuelewaterdata omhoog knalt..... lachen gewoon
|
|
|
adeklerk
Geen avatar
|
sjeeeezus
heeft iemand nog een klein matrasje, dan kan je ook al knallen denk ik
|
|
|
Bass`
|
Jep, een 3m matras (grinnik_kitesmiley), Maar denk dat de lijntjes het niet gaan houden, Ben als ik over het strand gesleurd en nou zijn die lijnen nogal uitgeraaft...
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Heb nog een C-quad 2.2 liggen? Liefhebbers die het leven moe zijn? (grinnik_kitesmiley) Muiderberg zit op de 26 knopen en vlagen van 30. Helemaal top dus! Hopelijk blijft dat zo als ik daar om 1 uur sta Wel een mooie grafiek overgens http://www.johanenmarjan.nl/projects/show.php Langs leve het KNMI luchtvaartbulletin waar het allemaal keurig in vermeld stond
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
een beginner die op binnenwater met deze wind gaat varen:S en dan nog zeggen "helemaal top!". Aan de kust hebben we al een verschil van 3m/s, ik wacht dus liever nog even tot vanmiddag!
|
|
|
VincentC
|
Muiderberg is prima te doen. Aan de hand van de windmetingen (niet harder dan 30 kn) en buienradar (buienfront is vanaf half 1 weg vanaf muiderberg) denk ik dat ik fakking hard ga aan me 7 hoor. Ruben Loops, here we come
|
|
|
Tom
|
Wij gaan zo op s gravenzande met 9 en 10m volgas
|
|
|
Bossie
|
Golfhoogte hoek van holland 11.00 uur is 312 cm dat zijn echte golven haha
|
|
|
Hessel
|
niks, regen. Heb geen zin om met regen naar t strand te fietsen, dus moet ik maar en andere keer met mn 9m waroo
|
|
|
Kevin
|
Hier hele tijd drogo en is nu ongeveer 6 bft gemiddeld met behoorlijke vlagen er tussen zeg wil kiteeeeeeeeeeeee maarja heb geen maat onder de 9m2
|
|
|
Flakkee-John
|
kom net teurg en heb het zwaarste van de dag met mijn fuel 2007 7 meter gehad. Dik in de 40 knopen en fuel was bizar goed te houden. Zelfs niet hoeven depoweren
Foto's komen vanavond
|
|
|
VincentC
|
Wind: Wind: 33 knopen (8 Bft) Richting: West / Noord-West Maximaal gemeten in vlagen: 43.5 knopen (9 Bft)
<3
|
|
|
Micky
|
Kom net terug uit Oostvoorne. Heb mijn 9m niet eens uit mijn tas gehaald... (angry_kitesmiley) Tegen beter weten in toch maar ff gaan kijken maar was gewoon te hard. Leon en Erik hebben nog wel ff aan een 7m fuel gehangen.... maar waren ook zwaar overpowerd. 2 uur in de auto en nog 40 minuten strandwandeling voor nop. Maar beter dit dan domme dingen doen..
|
|
|
Kevin
|
kom net teurg en heb het zwaarste van de dag met mijn fuel 2007 7 meter gehad. Dik in de 40 knopen en fuel was bizar goed te houden. Zelfs niet hoeven depoweren
Foto's komen vanavond
Ben benieuwd naar de foto's ja zal wel ziek hoog zijn gegaan
|
|
|
Idefixe
|
Markermeer / Lelystad 16.30 : min. 15 knp / gemiddeld 25 knp / max 34. Da's dus variabel van 15 naar 34 (geschokt_kitesmiley) Voor mij maar ff niet dus..................
|
|
|
torchjelle
|
ga zo nog effe ragguh met me 6 op der grevelingendam!!!!!!!!!!!!joepi
|
|
|
Tom
|
Zooo heeerlijke loop sessie gehad vandaag met me 10 raventje Was echt dikke top 17-20 ms @ s-Gravenzande beach! We moesten alleen wachten op lager water want was gewoon geen strand meer! en een meter schuim heerlijk dagje! morgen weer
|
|
|