Weet je jongens, aan ELKE kite zitten plus en min punten. Die zitten ook op de fluid kites, maar net zo hard op de Slingshots, naish kites en noem maar op.
Ik moet zelf zeggen dat die jump foto's ook niet duidelijk een impressie van de kite kunnen geven. Een kite testen = weten, zo simpel is het. Met alleen praten op een forum kan je geen kites af gaan kraken. Kraken kan maar ben je naar mijn idee totaal NIET objectief bezig.
En een kite testen op het land voor als je er mee wilt kitesurfen, kan NIET! Dan weet je niks over de de pop, low-end, high-end, hoe de kite rond trekt op het land, of hoe deze reageert als je eens keer een beetje downwind een golf pakt. Daarnaast kan je zo ook niet testen hoe hij herstart op het water.
Op een flyboard kan je sommige van deze dingen wel een beetje testen, maar nooit zo goed als op het water. Wil je weten of een kite geschikt is op het water? Test de kite dan ook op het water. Wil je de kite voor op het flyboard? Teste de kite dan voor op het flyboard.
Tuurlijk kan je reviews van een kite gebruiken om een goed beeld van de kite te krijgen. Maar dan moet je geen reviews van de verkoper gaan lezen, of van de beginnende kiters.
Dan moet je soortgelijke reviews van de kites krijgen zoals in het Kitesurfmagazine.
Nou jongens, geen vooroordelen, testen is weten.
Ik heb er even mee gekite en heel even mee geflyboard, was dan ook niet testwaardig, wind was vlagerig, en daarnaast was de wind erg afwisselend. Mischien dat ik hem nog wel een keertje test met betere wind en dan kan ik wel foto's posten.
Wat betreft marketing strategie, moet nederland-kite/3e-kiteboarding PRIVE gescheiden houden met zijn shop! En als shop moet je ook niet gaan praten alsof je tussen schoolvriendjes je snoep zit te verkopen. Ik raad gillion aan een NLkite account te maken en een PRIVE ( gillion) account, en dat ook gewoon gescheiden kunnen houden.
waar een aapje 13 het af liet weten kon die fluid nog lekker doorknallen en had vrijwel geen last van de vlagen.
Aapje 13, is dat uuh.. geen 2003 kite? En een 13 ARC, en jij een 12 bow wat gelijk staat ongeveer aan een 15-16 c-shape... Daarnaast staat het erom bekend dat de arc kites een slechte low-end hebben.