|
|
|
|
Hessel
|
Maar wordt de Nano nou ook een wakestyle kite? Hij staat aangegeven als wave kite, maar de eigenschappen van wave en wakestyle kites lijken vaak heel erg op elkaar (zie Airush Reactor, F-One impact). Enne, is dit nou een bow, een SLE, een hybrid, een C-shape, een delta C-shape of weer wat anders? Ik dacht namelijk dat Eclipse geen bows/sle's wou maken, maar dit lijk toch erg op een bow Doe mij die 12m trouwens maar
|
|
|
ijbe
Gast
|
Je shudt ons wel weer effe wakker hea MINI-ME, die kites zien er echt top uit ! Ik neem aan dat je heeeeel tevreden bent over de kites want ik heb nog weing negatiefs van dit merk gehoord.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De site wordt aangewerkt dus de info die je leest over de NANO heeft betrekking op het 2007 model. Halverwege september moet de nieuwe site af zijn incl video info. Ze hebben afgelopen jaar de Chameleon in hun programma gehad maar dat leek te veel op een BOW kite. Dit ivm de plate vorm van de kite. Voor het komende jaar hebben ze de Chameleon er uit gegooid omdat ze er naar streven om een SLE kite te maken met C shape gevoel. De NANO heeft iets meer bardruk dan de thruster (maar is te verwaarlozen tov een bow kite) en is iets minder agressief zodat je je meer kan concentreren op het waveriden en niet direct bij de eerste beste windvlaag van je board wordt afgetrokken. The NANO heeft tov de Thruster een platerprofiel en heeft dus meer low-end. The Thruster kites zijn snelle/directe/freestyle kites met veel hangtime. IJbe... ik vind het wel leuk om wat anders te varen dan de massa en moet zeggen dat het zeker geen teleurstelling is en kwalitatief is het helemaal top.. Ik ben zo tevrede dat in het voorjaar (misschien oktober al) de nieuwe Thusters ga bestellen Als jullie allemaal aan de top staan met deze kites vergeten jullie mij dan niet (shame_kitesmiley) Ps dit is een plaatje van de nieuwe Thruster en dan zie je gelijk dat de Thruster gewoon een C-vorm heeft MAAR is wel voorzien van een bridle en te herstarten met de techniek van een Bow. Hier een filmpje van de NANO 9m2 in aktie http://www.kiteforum.tv/index.php?option=com_videos&task=show&id=1640&Itemid= Ik durf niet te zeggen of dit nu het 2007 of het 2008 model is (ohoh_kitesmiley)Je ziet de kite namelijk niet in de lucht hangen
|
|
|
~Kas
|
ik kan alleen zeggen:wat een gruwelijk disign
|
|
|
|
Morres
|
mooi spul,alleen wel dikke LE
|
|
|
panda
|
super vett alleen zwarte tubes is niet echt heel iediaal volgens mij
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
super vett alleen zwarte tubes is niet echt heel iediaal volgens mij
Het is ideaal tegen vlekken... Maar als je bedoeld dat het in de zomerdagen met veel zon problemen kan opleveren dan kan ik zeggen dat dat niet het geval is.. Dimitri is een Amerikaanse/Griek en doet al zijn testen in Paros (Griekenland). Ook ik heb met mijn 10m2 2007 Thruster in Egypte (40 + C ) gevaren en heb geen problemen gehad..(zie foto) De LE van de Thruster is niet dik en ik ben altijd zo klaar met pompen. Volgens mij is de LE van de NANO ook niet zo dik zie 1e actiefoto boven in beeld
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb een bestand gekregen van die gasten met een actie (promo) filmpje van de nieuwe NANO 2008 9m2 kite.... Het is een demo filmpje dat over een paar weken op hun site te zien zal zijn maar omdat de site nog niet af was en ik maar bleef zeuren om een actie video hebben ze dat bestand via de mail naar mij opgestuurd. Maar nu weet ik alleen niet hoe ik dat op het forum moet plaatsen (grinnik_kitesmiley) Sorry :
|
|
|
kitebart
|
Teaser (tong_kitesmiley)
|
|
|
KiteRider_!
|
ziet mmoi uit prijzen onder 1000,- euro ?
ciau
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zie ik het nu goed? Twee van de kites hebben 3 struts, en de andere twee 5 struts. Hebben alleen de twee grootste maten struts (en zo groot zijn die niet, dus kan me niet voorstellen), of extra optie? Weet jij daar meer van mini-me?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Jip.... de 3m2 en de 6m2 hebben 3 struts en de 9m2 en 12m2 hebben 5 struts. Ik stuur je via de hotmail wel even de demo film want ik krijg de film niet gepost. Als er meer gasten intresse hebben in de demofilm van de NANO stuur mij dan ff een pb.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mooi filmpje. Die gozer kan aardig varen. HP etc. en high-jumps geen probleem met deze kites. Ook snel sturen.
Als er al een verkooppunt in NL is, wanneer niet eens langs de stranden gaan voor een demo tour?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooi filmpje. Die gozer kan aardig varen. HP etc. en high-jumps geen probleem met deze kites. Ook snel sturen.
Als er al een verkooppunt in NL is, wanneer niet eens langs de stranden gaan voor een demo tour?
|
|
|
Hessel
|
Ziet er inderdaad goed uit
Maar is de NANO eigenlijk nog steeds dezelfde kite? De 2007 versie en zoals de naam sugerreerd was namelijk (dacht ik) een wat gematigdere kite die vooral leuk was voor reizigers, de wavekiters en de beginners, maar hier ziet ie er meer uit als een wave/freestyle kite die snel stuurt, hoge vliegsnelheid, veel pop, veel lift maar wat minder hangtime en hij draait kort om zijn as. Of zit ik nou fout?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet er inderdaad goed uit
Maar is de NANO eigenlijk nog steeds dezelfde kite? De 2007 versie en zoals de naam sugerreerd was namelijk (dacht ik) een wat gematigdere kite die vooral leuk was voor reizigers, de wavekiters en de beginners, maar hier ziet ie er meer uit als een wave/freestyle kite die snel stuurt, hoge vliegsnelheid, veel pop, veel lift maar wat minder hangtime en hij draait kort om zijn as. Of zit ik nou fout?
Je zit goed.... Volgens mij had ik dat ook in mijn verhaal erbij gezet. Het 2008 model is kompleet vernieuwd en heeft dus wat meer all round karakter gekregen zodat hij net zo goed als het 2007 model geschikt is voor wave wave maar voor de gasten die niet op zee varen heeft hij nu meer power/hangtime meegekregen voor de betere freestyle en wakestyle moves.
|
|
|
|
jeroen90
|
geen probleem geen probleem
|
|
|