2011 bar en vinsysteem F-One, ziet er goed uit!

xray

September 17, 2010, 22:34:58
edit2Rapporteer  
Erg fraai wat mij betreft

bar uit eens stuk met gaten

vinsysteem met dunnere profielen
Morres

Antwoord #1 September 18, 2010, 01:54:18
edit2Rapporteer  
verplicht je wel tot F-one vinnen als je er een kwijt raakt of sloopt
xray

Antwoord #2 September 18, 2010, 08:40:59
edit2Rapporteer  
Voor het slopen moet  je wel Morres voor heten dan. Ik heb het iig nog nooit voor elkaar gekregen met mijn laatste boards. Helemaal knap met dit systeem waarschijnlijk want het zou nog sterker moeten zijn.
Ik vind het wel weer bewonderenswaardig hoe jij weer iets negatiefs kunt vinden...
Je doet het er echt om!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 September 18, 2010, 09:13:51
edit2Rapporteer  
Innovatieve nieuwe ideeën van F-one

Ben benieuwd of de nieuwe bar lichter is als de oude. Maar deze productie techniek, mits goed uitgevoerd, een veel sterkere bar moeten opleveren. Overmoulden met EVA, waarom hebben andere merken daar niet eerder aan gedacht?
KappuhH

Antwoord #4 September 18, 2010, 11:08:57
edit2Rapporteer  
Kijk, zulke innovatieve dingen zijn goed voor de branche!!

Zie alleen neit direct de voordelen van het vin systeen. Strakker op/in het board ofzo?
xray

Antwoord #5 September 18, 2010, 14:03:20
edit2Rapporteer  
Voordeel vinnen is dunnere profiel.
Bar zou helemaal mooi zijn als hij van liquid metal was...
Morres

Antwoord #6 September 18, 2010, 15:11:49
edit2Rapporteer  
Voor het slopen moet  je wel Morres voor heten dan. Ik heb het iig nog nooit voor elkaar gekregen met mijn laatste boards. Helemaal knap met dit systeem waarschijnlijk want het zou nog sterker moeten zijn.
Ik vind het wel weer bewonderenswaardig hoe jij weer iets negatiefs kunt vinden...
Je doet het er echt om!
Omdat ik niet in praatjes en mooie verhalen trap, ik doe het er niet om, ik ben gewoon een realist. Tis geen commentaar op het newsitem...
Ookal sloop je niks, en je wil andere vinnen, ben je fucked!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #7 September 18, 2010, 16:15:25
edit2Rapporteer  
Het idee van de vinnen komt bij het windsurfen vandaan.
Opzich erg goed natuurlijk maar nu zul je waarschijnlijk eerder ook schade oplopen aan je board. De kans is natuurlijk erg klein, kleiner dan bij windschurfen, dat je de vin onder je board uit vaart maar als dat gebeurd hou je wel veel schade over aan je board.
Cozmo

Antwoord #8 September 19, 2010, 09:43:42
edit2Rapporteer  
Ik ben al 4 F.one vinnetjes kwijt geraakt. Juist omdat de vinnetjes dunner waren en een M maatje schroefdraad kleiner waren.Je zag ook bij sommige F.one finnetjes de schroefjes door de epoxy naar buiten gedrukt worden.

F.one gebruikte al dunnere vinnetjes dan de meeste boardjes, echter waren ze dus ook niet heel sterk. Hopelijk heeft dit systeem het opgelost al zie ik liever een universele oplossing zodat je niet merk afhankelijk bent.
wazzaah

Antwoord #9 September 19, 2010, 12:14:43
edit2Rapporteer  
En bijna alle merken gebruiken nu de push-away safety maar f-one moet weer wat anders.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.