Hypertype 12m2 (Nu zoekende naar nieuwe kite)

Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #25 Juli 09, 2011, 21:11:51
edit2Rapporteer  
R.R.D.

RegelRechtDisaster

koop ooit maar eens wat anders, wordt er altijd beter op. laat je goed informeren door ervaren kiters en test voor je koopt.

Sjoer_D

Antwoord #26 Juli 09, 2011, 21:24:37
edit2Rapporteer  
@conner kite
Lekker scherp
@boarder73
De cult staat me tot nu toe ook het meest aan, is het zo dat je amper bar druk hebt met de kite? Ik moet namenlijk voelen wat ik doe, ik zie me nu al lomp die bar perongeluk vol naar achter trekken
Robin73

Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #27 Juli 09, 2011, 21:47:53
edit2Rapporteer  
Ik vind de bardruk wel meevallen. Heb laatst een Naish Park gevaren en die had veel minder druk. Bij mijn Cult weet ik altijd wel precies waar die staat.

Ik weet niet of je ooit in Oostvoorne of Rockanje komt maar dan mag je weleens aan mijn Cult hangen.
Sjoer_D

Antwoord #28 Juli 11, 2011, 13:25:33
edit2Rapporteer  
Ik kom eigenlijk nooit in Oostvoorne of Rockanje, ik kan er misschien wel eens langs karren (als jij er ook ben). Welke shop kunnen jullie mij in provincie Noord-Holland aanraden, waar de verkopers verstand van zaken hebben? Als ik het zo lees is kater niet meer de winkel waar ik moet zijn (in het geval je geadviseerd moet worden).
stefan@

Logs: 0 | 464 uur
Antwoord #29 Juli 11, 2011, 13:44:29
edit2Rapporteer  
Waar ik  goed geholpen ben,is  t'coraaltje in ijmuiden. Ik vaar nog niet zolang en heb daar me eerste beginnerssetje aangeschaft en les gehad. ze weten waar ze over praten daar
Morres

Antwoord #30 Juli 11, 2011, 15:41:34
edit2Rapporteer  
je vaart nog niet zo lang, maar je kan wel inschatten dat ze weten waar ze het over hebben? Wink

Geintje hoor, maar het is een wat typerend 1e bericht.
Sjoer_D

Antwoord #31 Juli 11, 2011, 16:06:26
edit2Rapporteer  
Wat denken jullie over een naish helix 12m2 uit 2010 ? Als ik door wat reviews heen lees lijkt hij me wat moeilijk voor een beginner, of heb ik dat fout ?
feddomw
Gast
Antwoord #32 Juli 11, 2011, 16:20:07
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je dat fout hebt. Mijn enige bewijs (nooit mee gevaren) is dat ik begin vorig jaar als eerste kites ook naar Helixes heb gekeken en heb geboden, maar er kwam toevallig een andere deal voorbij. Cabrinha Converts, ook niets mis mee. Maar Helix kan ook prima volgens mij.

Ik kom eigenlijk nooit in Oostvoorne of Rockanje, ik kan er misschien wel eens langs karren (als jij er ook ben). Welke shop kunnen jullie mij in provincie Noord-Holland aanraden, waar de verkopers verstand van zaken hebben? Als ik het zo lees is kater niet meer de winkel waar ik moet zijn (in het geval je geadviseerd moet worden).

Ik heb jarenlang sportspullen verkocht (ski's, ATB's, racefietsen). Je kan echt het beste op internet je info voor je kites halen. Er is geen winkel aan te raden omdat het toch valt of staat met de verkoper zelf en zijn eigen voorkeuren. Dat hoeft niet erg te zijn, maar ik kan je een winkel adviseren waarbij naar mijn idee
de ene verkoper een lul is en de andere een goede vent. Moet je net die goede vent treffen en de andere lult je gewoon ergens in. Ook hebben shops in beginsel altijd een merk voorkeur omdat ze domweg niet alle merken kunnen voeren.

In grote lijnen zal iedereen je (denk ik) ongeveer hetzelfde vertellen: het liefst een jonge kite met makkelijk herstart en die stabiel vliegt. Persoonlijk zou ik 5-lijns afraden, het is een extra complicatie die je als beginner niet nodig hebt en eerder "gedoe" oplevert. Een A-merk kite hoeft zeker niet, maar is couranter en zal je zelf ook makkelijker verkopen als je er vanaf wil. Ook makkelijker qua onderdelen en hulp op het forum en strand omdat er meer mensen mee vliegen.
Robin73

Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #33 Juli 11, 2011, 16:37:58
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf een Helix 7m van 2010 liggen en die doe ik zeker niet weg. Vind het een heerlijke kite. De Cult is iets makkelijker maar de Helix is ook te doen voor een beginner en je kan er wel een paar jaar mee vooruit
conner kite

Geen avatar

Logs: 0 | 118 uur
Antwoord #34 Juli 11, 2011, 21:24:13
edit2Rapporteer  
de rrd hypertupe 2007 is te zwaar darom vie die uit de lucht
Sjoer_D

Antwoord #35 Juli 12, 2011, 01:55:21
edit2Rapporteer  
conner mag je ik je er op wijzen dat je posts niet heel veel helpen met het zoeken naar een nieuwe kite Wink ? maar bedankt voor je respons.
Morres

Antwoord #36 Juli 12, 2011, 10:26:48
edit2Rapporteer  
conner zn opmerkingen zijn meestal btje doelloos
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #37 Juli 14, 2011, 14:46:50
edit2Rapporteer  
de rrd hypertupe 2007 is te zwaar darom vie die uit de lucht

Een Boeing 747-800 is pas zwaar, maar die vliegt ook.
Wat je zegt is onzin, er zijn wel meer zwaardere kites geweest die prima vlogen. Neem de North Rhino 2007. Die is echt nog wel zwaarder als de Hypertype.

Kom met inhoudelijke opmerkingen, of laat het anders!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.