Pbter
Geen avatar
|
ik weet het, het is een hel om te maken, maar het lijkt me gaaf!
|
|
|
adrenalin

|
Misschien moet je een blokrails dan niet doen, maar het spul om de randen vouwen. Dan krijg je dus een (klassieke) ronde rails, en hoef je je niet druk te maken om de fluf aan de randen van de kevlar.
Ik wil het ook proberen met Kevlar, en ben dit van plan te gaan doen eigenlijk. Wat denken jullie hiervan?
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
je verlegt het probleem dan alleen maar lijkt me
|
|
|
adrenalin

|
Dat klopt, maar het is dan misschien eenvoudiger strak te maken, omdat de randen van het kevlar onderop je dek liggen. Laag epoxy eroverheen, en opschuren. Daarna een laagje glas en je bent klaar, er is dan niets zichtbaar van de fluf onderop het kevlar dek.
|
|
|
OandO
Geen avatar
|
Peet, gewoon ff een kevlarlook tekening maken in Soep en dan sublimeren :  Is het ook mogelijk om een carbonlook te maken voor een heel board? Zoja, waar vind je zoiets ?
|
|
|
wouterb

|
Daarvoor kan je gewoon een carbon matje gebruiken. Hoef je niets te faken zegmaar.
|
|
|
OandO
Geen avatar
|
Daarvoor kan je gewoon een carbon matje gebruiken. Hoef je niets te faken zegmaar.
Ja das me duidelijk, maar ik wil het op een houtenboard maken met een laagje isocap. Dat scheelt dus in gewicht.
|
|
|
wouterb

|
isocap biedt geen constuctiesterkte. Op een houten plank is een glasmatje wel gewenst, voor de breek zegmaar. Dat matje kan je vervangen voor een carbon versie. (Dan zit je verdacht dicht bij F-one niveau.) OZ kent wat dat betreft de ins and outs.
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
isocap bied volgens mij wel constructiesterkte.. pbt in ieder geval wel, dus iso ook, lijkt me...
|
|
|
MartinK (Oando)
Gast
|
Vroeg me af hoever het met de verkoop van de platen isocap staat, is dat spul al binnen Oz? En wanneer wordt er eventueel geleverd.
Groeten, MartinK
|
|
|
Psychotic

|
Yup, heb je ook gemaild met dezelfde vraag maar het blijft helaas stil. Is het spul al bij de drukker vandaan op weg naar NL?
|
|
|
oz

|
Yo,
ben net terug van een paar dagen turijn met aansluitend wat vertier in de alpen. Ik zal maandag contact opnemen met de status van het geheel. Zodra ik wat meer weet zal ik het posten op het forum....ik zit zelf ook te springen om m'n plaatjes.
OZ.
|
|
|
|
wouterb

|
hab je het niet mee kunnen meenemen??
|
|
|
oz

|
sorry, te lam.... 
|
|
|
wouterb

|
dan was't iig gezellig..
|
|
|
Psychotic

|
Imiddels al contact gehad Oz? Het kriebelt met deze temperaturen weer....
|
|
|
oz

|
Yep,
ze hebben het druk...maare ze zijn bezig m'n print up te cleanen.... Keep ya posted!
OZ.
|
|
|
Psychotic

|
Dus er zit voortgang in, I´ll keep waiting 
|
|
|
Psychotic

|
Oz, check je mail ff 
|
|
|
|
martinK
Gast
|
deze topic is vol enthousiasme begonnen, maar lijkt een beetje weg te ebben (shame_kitesmiley)
|
|
|
oz

|
Mannen geduld!!!
het gaat goedkomen, spul is in het buitenland en out of my hands... OZ.
|
|
|
flyingkite

|
Mannen geduld!!!
het gaat goedkomen, spul is in het buitenland en out of my hands... OZ.
Heb ook 2 plaatjes bij je besteld maar neem de tijd ben voorlopig nog wel zoet met de pbt van hoovah 
|
|
|