sidewalls

oz

Antwoord #25 Maart 11, 2006, 23:39:08
edit2Rapporteer  
Leon,

dit is inderdaad de way to go...heb je gezien dat de frees over de mal loopt?, dus al met al zouden de kosten wel eens mee kunnen vallen.
Verder is te zien dat de mannen eerst de mal hebben uitgefreest....echt een toppertje.
Schrijft er misschien iemand goed duits? dan kunnen we eens bij de prutsers inchecken om te zien wat dat grapje moet gaan kosten ThumpsUp

OZ.
martinK
Gast
Antwoord #26 Maart 12, 2006, 02:52:01
edit2Rapporteer  
Leon,

dit is inderdaad de way to go...heb je gezien dat de frees over de mal loopt?, dus al met al zouden de kosten wel eens mee kunnen vallen.
Verder is te zien dat de mannen eerst de mal hebben uitgefreest....echt een toppertje.
Schrijft er misschien iemand goed duits? dan kunnen we eens bij de prutsers inchecken om te zien wat dat grapje moet gaan kosten ThumpsUp

OZ.

Zeg maar wat je wil schrijven dan vertaal ik het wel voor je Grin

MartinK
martinK
Gast
Antwoord #27 Maart 12, 2006, 03:16:32
edit2Rapporteer  
Vebaast me wel dat ze er geen afzuiging op hebben gemaakt, vooral die mal frezen geeft behoorlijk veel zooi. Volgens mij loopt hij niet over de mal, alleen is het prgamma zo geschreven dat hij er rekening mee houdt dat hij in een mal ligt.Die gasten hebben het verder wel netjes voor elkaar daar (grinnik_kitesmiley)
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #28 Maart 12, 2006, 16:57:30
edit2Rapporteer  
Oz,

Ik denk ook dat het best te doen is. Materiaal blijft natuurlijk duur, maar alles in perspectief...
Hier wat links over een Homemade CNC tafel ( Ik was me al een beetje aan het verdiepen, gnehehe... (grinnik_kitesmiley) )

http://www.storm.ca/~rheslip/cnc.htm
http://www.kleinbauer.com/
http://www.happymonkeysnowboards.com/mike/CNC/index.htm

(hangloose_kitesmiley)
oz

Antwoord #29 Maart 12, 2006, 18:32:51
edit2Rapporteer  
Yo Leon,

waanzinnig dat filmpje van monkeyboards....nou nog iemand vinden die dit kan bouwen en dan zijn we in zake...kunnen we een biertje drinken als het board geshaped wordt.
Geniaal ok hoe de mannen hun werkstuk vast zetten  ThumpsUp

Ltr OZ.

ps nog meer goodies? O enne, volgende keer je outline frezen he?!! schater
flyingkite

Antwoord #30 Maart 12, 2006, 19:19:23
edit2Rapporteer  
Yo Leon,

waanzinnig dat filmpje van monkeyboards....nou nog iemand vinden die dit kan bouwen en dan zijn we in zake...kunnen we een biertje drinken als het board geshaped wordt.
Geniaal ok hoe de mannen hun werkstuk vast zetten  ThumpsUp

Ltr OZ.

ps nog meer goodies? O enne, volgende keer je outline frezen he?!! schater

Geniaal.....je bedoeld die lijmtangen door die gaten id tafel, ben op dit moment m,n 3d shape tafeltje aan het updaten tbv. vacuum clamping (afgekeken van een profi cnc freestafel)! dan kan je je core dmv vacuum vast op de shape tafel leggen en heb je verder geen klem meer nodig dat doet de atmosfeer voor je met +/-300kg Wink zal vanav als ie af is ff een fototje posten!

Denk Dat het al met al een vreselijk duur grapje gaat worden zon cnc tafel, misshien is het bij minder dan 50boards per jaar zowat goedkoper om het door de profies te laten doen net als sublimeren zegmaar, ik bedoel een geschikt bedrijf uitzoeken en een offerte laten maken voor een bepaalde shape bijv F-1 demon dan inventariseren hoeveel animo er is en bestellen maar.

Dit is natuurlijk een compromis de echte kick zit hem natuurlijk in het zelf doen en zon tafel in je garage, zolder, schuur en of werkplaats te hebben staan.
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #31 Maart 12, 2006, 19:22:10
edit2Rapporteer  
Hey Oz,

Biertjes drinken tijdens 3D frezen klinkt goed!!

Yep, volgende boardjes outline frezen. Tot nu toe de afwerking van de sidewalls altijd met een bandschuurmachine gedaan. Frezen langs een outlinemalletje is niet mijn ding... Dat zal wel aan de biertjes liggen!!  schater schater schater

Bytheway, Elevation heeft mij het gisteren ff uitgelegd hoe je het beste met een zogenaamde copierhuls langs een malletje kan frezen.  Echt retesimpel!!!!  ThumpsUp
oz

Antwoord #32 Maart 12, 2006, 22:36:51
edit2Rapporteer  
Ik had hem vanochtend nog aan de lijn vandaar.... ThumpsUp schater

In aan schuimbekkende grenzende hondsdolheid verblijf ik OZ.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.