ervaring Skywalker boards

cabboy

Juli 28, 2005, 18:20:29
edit2Rapporteer  
Weet iemand of die boardjes chill zijn vaar nu een Cabrinha Icon 1.40 en ben op zoek naar wat kleiners dacht zelf eentje rond de 1.25. Iemand ervaring mee???
Joost

Antwoord #1 Juli 28, 2005, 19:10:42
edit2Rapporteer  
Heb er op gereden en zou misschien een sponsering uitkomen maar aangezien ik totaal geen board had heb ik er eigenlijk niet op gewacht. Maar over het board. Ik vind ze heel lekker. Veel flex en vond het dus erg leuk om mee te spelen en te leren. Afwerking ziet er goed uit, voetbanden iets smal aangezien ik brede voeten heb. Maar bij welk board zijn die voetbanden niet smal. Voor die prijs heb je dus een goed board. Kwa lengte moet je kijken wat je weegt en wat voor kites je vaart. Neem aan dat je met die 1.40 bent begonnen en dus nu verder wilt gaan dan is de Cachaca of Skyfaker goed (zelfde boards maar andere kleur dus naam). Weeg zelf 100 kg dus een 1.30 paste beter bij mij. Weeg je minder, kleiner board. Succes.
cabboy

Antwoord #2 Juli 28, 2005, 20:39:12
edit2Rapporteer  
thnx voor de info ga  ThumpsUp ga maar eens ff kijke naar een skywalker boardje
Steefman

Antwoord #3 Juli 28, 2005, 23:40:52
edit2Rapporteer  
skywalker is te vergelijken met de jaime pro van north. bijna zelfde constructie en vaareigenschappen en zouden ook uit dezelfde fabriek komen. alleen een hoop $$$ goedkoper!
Joost

Antwoord #4 Juli 29, 2005, 10:37:32
edit2Rapporteer  
Zouden uit de zelfde fabriek komen. Maar ik zou hem echt niet gaan vergelijken. Misschien dat je de 2005 jamie pro bedoelt, want die heb ik nog niet gevaren. Maar ik vind dat de flex veel groter is dan die van de jamie pro 2004 128.
Flof175

Antwoord #5 Juli 29, 2005, 22:01:51
edit2Rapporteer  
'k Heb de skywalker 126. Ik vind het een super boardje, ben er erg tevreden mee. Heb nog geen slechte ervaringen gehoord van anderen die op dit boardje hebben gevaren. Er zijn ook andere top-boards op de markt (de A-merken). prijs-kwaliteit is skywalker goed.
xray

Antwoord #6 Juli 30, 2005, 20:10:27
edit2Rapporteer  
Vandaag de 126 Skywalker gevaren en ik moet zeggen dat het een makkelijk en lekker board is. Loopt uitstekend hoogte. Draait makkelijk stuurt top en heeft een goede pop. Ook switch en blind geen problemen mee ondervonden. Vlagen waren goed op te vangen door de lekker flex. Het board ligt heel speels op het water maar spoort prima. Ik vind dat het board erg mooi is afgewerkt. Mooie voetbanden, vinnen en strakke geshapete rails met mooie dunne tips. Puntje van verbetering zijn de voetpads. Deze zijn bij de tenen iets te smal waardoor je er soms net naast staat, voelt niet top.

Vaar zelf een 2005 Jaime Pro daar zal ik hem even mee vergelijken.
De Jaime Pro is net wat sneller en een fractie sneller in plane ook switcht de JP iets makkelijker maar we hebben het over hele kleine verschillen. Grootste verschil vond ik een stijlverschil en dat is dat de JP iets meer demping heeft en wat rustiger maar ook minder speels lijkt te varen. Voor de rest heel vergelijkbaar.

Conclusie prima board voor een zeer scherpe prijs!
cabboy

Antwoord #7 Juli 30, 2005, 20:25:49
edit2Rapporteer  
Chills gasten voor de ervaringen!!
Zal eens ff wat cash bij elkaar schrapen en dan een cachaca bestellen  :Smiley
Passie

Antwoord #8 Juli 30, 2005, 21:30:18
edit2Rapporteer  
succes...en veel plezier
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.