|
Morres
|
vanavond denk ik geen wind op korn, tis nog zo windstil als maar kan. Ik ga sowieso niet, ich bin kaputt
|
|
|
Steven
|
vanavond denk ik geen wind op korn, tis nog zo windstil als maar kan. Ik ga sowieso niet, ich bin kaputt Dat is het hele idee van een thermiek windje, geen wind voorspelt. Het waait ook niet, alleen juist door de thermiek gaat het in de avond lekker waaien. Kun je nu dus no niks van zeggen.
|
|
|
Morres
|
Dat weet ik... Maar gister nam de wind in de loop van de dag toe, sochtends waaide het al een beetje, maar nu helemaal niet (leeuwarden) en zojuist in harlingen ook niet, dus ik schat in dat het niks wordt.
|
|
|
wittie
|
Vanmiddag dan iemand wakeboard'n dan in Veendam? Vanaf 14.00 draait de baan
|
|
|
kitewouter
|
vanmiddag naar heede wakeboarden!
|
|
|
jetzu
|
Vanavond gaat het weer waaien! En vanavond ga ik los op kornwerderzand! Nog meer mensen???
|
|
|
kitepower07
|
YEP!
ik en peter zijn er ook wel rond een uurtje of 7
|
|
|
Morres
|
waait nu al wat meer hier in harlingen Mark is er vanavond ook, Bart vast ook wel. Ik niet, zoals ik zal zei
|
|
|
piede
|
klaaiers! lauwersoog is ook de place to be nu.... HAVE FUN!!
|
|
|
Benjooh
|
Joo, morgen nog mensen die op een thermisch windje gokken? Ben hele dag vrij
|
|
|
Steven
|
Jo, ik ben rond 5 uur vrij. Ziet er wel mooi uit voor vanavond, ze geven bij de knmi voor vanavond 5B aan. Korn?
|
|
|
Benjooh
|
Wil wel als ik vervoer heb Naja en anders niks, heb ook nog genoeg schoolwerk in deze windloze dagen
|
|
|
Kiteko
|
Ik zit zondag in Lauwersoog. Heeft het zin om m'n gear vanuit Rotterdam mee te nemen?
|
|
|
Steven
|
Ik zit zondag in Lauwersoog. Heeft het zin om m'n gear vanuit Rotterdam mee te nemen?
Niet als je op Lauwersoog wil gaan varen, daar mag het nl nog niet. Je zou wel een dagje naar Schier kunnen gaan of naar Harlingen/ Korn
|
|
|
Gertjan
|
Wat Steven ook al zegt, een dagje Schiermonnikoog is een echte aanrader.
|
|
|
kitewouter
|
voor de studenten onder ons.. bij blue bay in heede, op de heedersee wakeboarden.. kost het op vertoon van je ov/studentenkaart maar 20 euro voor een dagkaart! vanmiddag benk weer present!
|
|
|
keessie
|
Gokken er vandaag nog mensen op een Korny thermisch windje? Was het gister nog wat?
|
|
|
jetzu
|
Als er rond 17 uur windkracht 5 staat ga ik wel. Nieuwe kites zijn ook binnen. In hele mooie kleurtjes.
|
|
|
Geronimo79
|
hebbie nieuwe speeltjes? wat voor leuk speelgoed?
|
|
|
2cool
|
Ik wil wel een keertje los bij de blauwe stad, waar aan het meer moet je zijn?
|
|
|
Geronimo79
|
ligt aan de windrichting. bij noord en noord oost zit je het beste aan de zuid kant. er is nog een spot die voor meer richtingen goed is.. maar weet nog niet hoe je daar komt. Dan heb je noorderstrand die met oost zuid-oost en zuid goed te doen is.
|
|
|
jetzu
|
Vanavond weer kornwerderzand
|
|
|
Steven
|
Vanavond weer kornwerderzand Twaait niet eens man! mah goed, ik moet ook maar weer...
|
|
|