Gj
|
Vrijdag waken?
|
|
|
CeesV
|
Ik ben van de spreekwoordelijke partij! Tenzij het waait natuurlijk, maar dat zal wel niet
|
|
|
Rofl
|
als het niet waait ben ik der ook wel bij:)
|
|
|
brutus
|
als het niet waait, ben ik er ook
|
|
|
CeesV
|
Hoelaat zullen we gaan? In veendam neem ik aan?
|
|
|
Rofl
|
ik kan niet meer morgen... ben op bezoek bij familie en zijn er dag eerder heengegaan:(
veel plezier nog daar iig
|
|
|
CeesV
|
Vrijdag waken?
Pik, neem je telefoon op! David wil vanmiddag ook wel mee...
|
|
|
CeesV
|
als het niet waait, ben ik er ook
David en ik zijn er vanmiddag van 15 tot 17 uur! in veendam dus!
|
|
|
Gj
|
Gzers. wat een madafakka's zijn jullie ik net f met de hond lopen 6 uur werd er gewoon geboard, zie ik hans nog voorbijlopen die zei dat het allemaal dikke prima was je kon dus gewoon van 6 - 8 :S
|
|
|
CeesV
|
Gzers. wat een madafakka's zijn jullie ik net f met de hond lopen 6 uur werd er gewoon geboard, zie ik hans nog voorbijlopen die zei dat het allemaal dikke prima was je kon dus gewoon van 6 - 8 :S
die vrouw zei tegen mij van 3 tot 5 en daarna gaan ze door tot 8 uur als er genoeg mensen zijn... majah, dat wist ik niet zeker...
|
|
|
Geronimo79
|
En krizze, al door die 500 fotos heen?
|
|
|
Krizze
|
GJ heeft alle pics op schijfje, moet je maar ff aan hem vragen Ik heb ze nie meer!
|
|
|
Lude
|
Mijn kleine teen geeft aan dat er wind op komst is...
|
|
|
Gj
|
Vanmiddag nog mensen ik zie hier toch wel redelijk briesje ontstaan! morgen ook nog mensen!??
|
|
|
Lude
|
Morgen vriendinnetje ophalen vanuit schiphol, zat te denken om maandag middag bij t schildmeer te kijken als de voorspelling zo blijft.
Waar wil je nu heen dan? (wind ziet er hier een beetje lafjes uit)
|
|
|
keessie
|
Er kwamen net best wat harde vlagen langs in Zuidwolde. Welke spot zou eventueel de juiste zijn? Termunten?
|
|
|
KappuhH
|
Ey Lude, hoelaat wil je maandagmiddag? Wil dan evt ook nog wel ff varen...
|
|
|
Lude
|
vandaag wordt m niet voor mij.. Kappuh, weet het nog niet precies hoe laat, windfinder geeft 14 knp bij 16.00 zit zelf aan 15.00 te denken (hangt klein beetje van vriendin af; is maandje weg geweest.. misschien neem ik haar wel even mee om op de spullen te passen ;- ) edit: Kees, lijnen zijn top
|
|
|
KappuhH
|
Oke, heb je dan evt ook nog een plekje vrij in de auto?
|
|
|
Jimmy
|
Maandag nog mensen die naar Mirns of Workum gaan? Ik heb nog een plekje vrij in de auto. Moet alleen wel op tijd er zijn. Rond een uur of half 9.
|
|
|
Lude
|
Oke, heb je dan evt ook nog een plekje vrij in de auto? jahoor, geen probleem
|
|
|
keessie
|
vandaag wordt m niet voor mij.. Kappuh, weet het nog niet precies hoe laat, windfinder geeft 14 knp bij 16.00 zit zelf aan 15.00 te denken (hangt klein beetje van vriendin af; is maandje weg geweest.. misschien neem ik haar wel even mee om op de spullen te passen ;- ) edit: Kees, lijnen zijn top Top! heb je er al mee gevaren?:-) Ik ga ook niet meer varen, de wind zet niet door.
|
|
|
CeesV
|
Wie gaat er morgen nog varen? Ik ben wel van plan om te gaan, moet 's ochtends alleen ff thuis blijven... Maar t gaat toch pas 's middags waaien!
|
|
|
Rofl
|
vanmiddag me kite weer opgehaald kees had hem netjes gerepareerd en was maar 25 eu ik kan dus weer lekker knallen
|
|
|