Undergrounder
|
Is echt het hele meer dicht en vertrouwd ? Top ! Als er geen bak sneeuw ligt ga ik morgenochtend ook naar het Zuidlaardermeer
|
|
|
Melanie
|
pfff wil ook snowkite zeg:O
|
|
|
|
skyhigh as a
|
ijs is wel dik genoeg overal, maar probleem is dat er allemaal ijskristallen op gevroren zitten.
was gisteren dus nog effe bezig, maar met een puzzy valletje mn elleboog goed open geschaaft.
oostewind is nie echt super voor vliegveld, maar wou daar ook wel proberen. tenzij er mensen zijn die nog een leuk plekke weten.
|
|
|
Melanie
|
en als er mensen gaan:) Kan ik meee?
|
|
|
skyhigh as a
|
ik ga morgenvroeg eerst naart vliegveld wildervank, want dan is de meeste wind (wat nu wordt aangegeven) en is superdichtbij voor mij. ligt nog beetje aan hoe laat ik wakker ben, maar als iemand zich ook geroepen voelt om er sóchtends te staan benk erbij. dan tegen de middag naar zuidje. edo neemt zijn ijsbuggy mee, dus da wilk wel effe proberen
|
|
|
Melanie
|
he als je gaat? ik ben momenteel thuis thuis bij me ouders! (in muntendam) kan ik mee die kant op?
|
|
|
skyhigh as a
|
ja is goed hoor kan je wel effe ophalen dan, moet je morgenvroeg anders maar bellen weet ik ook waark moet zijn. 0630280568 nu de wind nog!! en liefst beetje sneeuw erbij!!
|
|
|
Melanie
|
haha:) okE! hoelaat bellen? anders sms ik je strx wel ff!!
|
|
|
steenbeek
|
In het nos van 8 kwamen de ijszeilers ook nog even voor bij met een mooie foto. Hopelijk valt er vanacht een leuk laagje sneeuw zodat we af zijn van de ijskristallen
|
|
|
martimor
|
Ben morgen vroeg ook nog wel ff op vliegveldje. Kan tot uur of één.
Edit: ga het Helaas niet redden.
|
|
|
skyhigh as a
|
is wel weer een sneu windje zeg!!!
zie af en toe toch een takkie in de weer hier, dus blijf de hoop houwe.
nu eerst maar beetje koffie met A en wachten tot de wind komt
|
|
|
skyhigh as a
|
wind in lauwersoog is nu 10 tot 21!!
wie weet er een plekkie daaro?
niemand snowkaitn vandaag??
|
|
|
skyhigh as a
|
10 tot 16 op nieuw beerta en 8 tot 14 op eelde...
mag je ook op vliegveld bij blauwe stad??
|
|
|
jaapd
|
webcam paterswoldsemeerDaar ga ik straks even kijken, schaatsen maar misschien ook snowkiten als ik wat grip op het ijs kan krijgen met mijn ski's
|
|
|
Mutantbasse
|
Paar jaar geleden ben ik weg gestuurd bij vliegveld oostwold in de zomer 2007 op de flyboard Heb zo een verjaardag bier en gebak scoren Lees net op tt dat er plaatselijk in het zuiden 30cm is gevallen
|
|
|
Undergrounder
|
Kom net van het Zuidlaardermeer, voor het eerst op het ijskiteboardje, ging best goed. Het kan nog wel beter maar dat heb je altijd als je wat nieuws maakt. Er ligt iig een prachtige dkke plaat ijs daar. Het is overal vertrouwd. Wel een vlagerige wind aan de kanten maar alla. Vreemd dat er zo weinig schaatsers waren, op zondag nog wel.
|
|
|
skyhigh as a
|
heb nog wel effe lol gehad op vliegveld wildervank. toch nog in een paar vlagies een sprongetje van 2 a 3 meter. maar da was ook echt alles. toch effe 3en half uur in de sneeuw gespeeld
|
|
|
Melanie
|
hmm gaan er morgen nog mensen?" Zoja kan ik dan meerijde?
|
|
|
steenbeek
|
Weten jullie hoe het ijs onder de sneeuw is? blijft het belag van je snowboard er een beetje aanzitten??
|
|
|
skyhigh as a
|
gaat volgens mij allemaal naar de klote. heb er flinke groeven instaan mn andere arm mn reet nu ook blauw en mn gezicht mooi geschaaft door een molshoop heerlijk, wat een daggie morgen wilk weer, roland is pas tegen een uur of 1 paraat. maar effe zien wat de wind doet, mag wel beetje meer als vandaag
|
|
|
Melanie
|
als je gaat rico kan ik dan mee? deze keer geen ouders en bos etc:P
|
|
|
skyhigh as a
|
haha is prima, belle wel weer effe.
|
|
|
skyhigh as a
|
staat nu alweer een lauw genoeg windje om een beetje in de weer te gaan, nog effe wachten tot een uur of12 denk ik
|
|
|