Passie

|
wat 'n bullshit daarzo
|
|
|
Moza

|
Valt wel mee, heeft het zelf netjes nog een keer uitgelegd, er zitten gewoon een paar eikels tussen die wat overdreven reageren.....dat heb je wel eens op een forum!
Discussie is inmiddels dooodgebloed!
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Op zich wel overdreven, maar tof doen tegen een vent van 70 en er dan ook nog een film van maken slaat ook nergens op natuurlijk....
|
|
|
CeesV

|
ja maar de cameraman had een grote bek tegen die gozer van 70!
|
|
|
slufterhufters.com

|
Dat hier een post over aangemaakt wordt dat is pas zielig, triest om te lezen dat er sensatie gezocht wordt in helemaal niks.
En hier een oordeel over hebben dat is triest.
Tis gewoon een beulfilmpje waar Ruben buitenaardse dingen doet, nergens doet hij iemand kwaad, nergens beledigd hij iemand of doet hij agressief, zeker niet tegen die oudere man, hij verliest zijn kite en schijnbaar gaan daar een paar potten van over de schreef en gaan dan een grote bek geven en ruzie zoeken over niks. Het gaat nergens over en om dit zo op te blazen is diep triest, en dan hier over nog eens een post te gaan plaatsen is ook triest. Want dan komen de zogenaamde moraalridders met hun visie op het geheel.
Het is diep triest dat er schijnbaar zeer agressieve idioten rondlopen die met veel poeha mensen gaan uitschelden en proberen ander manseigendom te vernielen.
Deze topic is onbewust bedoelt om iemand zwart te maken, dus ik vraag om verwijdering of sluiten van deze topic.
Iemand als Ruben verdient alleen maar lof, hij is de beste van de wereld, dat moet overal verkondigt worden en niet iemand in zijn rug trappen met dit soort posts.
|
|
|
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
|
idd arno respect ruben he is the best laten we hem nu niet de grond intrappen met ze allen
|
|
|
|
Mitchel_12000

|
Wat een bullshit forum, en om de introductie met dat filmpje van (volgens mij) klein Mokum moest ik wel even lachen. In welk land wonen ook al weer de meeste dikke mensen? Ahum. Anyway, dat kitefilmpje beult aan alle kanten!!!!
|
|
|
justkitehigh

|
tja sommige mense moete gewoon wat te zeike hebbe als se zich vervelen. want jah 80 procent heeft natuurlijk nog nooit f@#ck you gezegd 
|
|
|
Milieuridder
Gast
|
Hahahahaha wat een geneuzel
Ik snap sowieso niet dat: - er kiters zijn die F*uck en zo moeten roepen op de kant of op het water, gebruik liever het betere en veel hippere woord "mieters!". -mensen van een mug een olifant maken , ze zijn het zelfde als de mensen die op van een olifant een mug maken...
Dus klets niet te veel... maar doe waar je goed in bent... de een in schelden, de ander in eten, LEN10 in kiten, arno ook, als ook in leuke kritiek op dit forum .... ik in moraalridderen als ik milieuRidder ben , de Duivel in haat en God in de liefde.....dus klets niet te veel maar doe waar je goed in bent, dat maakt de wereld een stuk leuker
|
|
|
Passie

|
ik wil niks zeggen.. maar jullie kennen zanger bob toch wel...  .. i'm a big fan:)
|
|
|
Jelle

|
Degenen die hem onder vuur nemen worden goed aangepakt door andere yankees, en die reageren weer, enz. Anders was het nooit zo'n lange thread geworden.
|
|
|
|
slufterhufters.com

|
I don't give a f*ck about what others said, it's not my fold that you have a small dick"
Zo moet die zijn...
|
|
|
Jelle

|
I don't give a f*ck about what others said, it's not my fold that you have a small dick"
Zo moet die zijn...
je bedoelt fault ipv fold maar ze hebben wel gelijk daar: als kiter moet je oppassen en beleefd zijn. We zijn de laatste sport, we hebben 100x zoveel ruimte nodig om te crashen, en dat is men niet gewend. Ze zijn bang voor verboden, en dat is niet omdat ze het verzinnen. Er zijn veel mensen die om een verbod vragen. Er zijn verboden. En er komen steeds meer kiters.
|
|
|
CeesV

|
@ Jellesonja ... netjes blijven (wat ie opzich wel was) tegen iemand die helemaal flipt en je camera probeert te mollen? Nou ... ik denk dat ik toch minder beleefd zou zijn geweest!
|
|
|
Jelle

|
@ Jellesonja ... netjes blijven (wat ie opzich wel was) tegen iemand die helemaal flipt en je camera probeert te mollen? Nou ... ik denk dat ik toch minder beleefd zou zijn geweest!
Ik zeg ook niet dat hij dat niet was, heb het filmpje niet gezien. (ergens te vinden?). Ik zeg alleen dat ze gelijk hebben dat je beleefd moet zijn, al was het maar om goodwill te kweken tegen verboden. Maar inderdaad, er zijn grenzen.
|
|
|
LEAF

|
Ach die amerikanen sporen zo wie zo niet! Die gasten flippen om niks en kicken op rechtzaken, bah 
|
|
|
|
Jelle

|
Dank je. Volgens mij hoor ik hem meteen al keurig zeggen " I'm leaving" en later nog eens "I'm sorry" en "Thank you for warning me" tegen die vrouw die maar doorgaat met foeteren. Dat soort mensen kan je geen grotere lol doen dan een reden geven om uit hun dak te gaan. Maar dat kunnen dan beter mensen doen die niet zo in de schijnwerpers staan. Ik houd me aanbevolen!
|
|
|
Wimt

|
Ruben heeft mij een keer uit de stroming van Borsele gered, als enige van de grote menigte, en het heeft hem toen een half uur zwoegen gekost, Ruben is de top!!!!!!!!!!! (en nu wel eens met uitroepteken)
|
|
|
|
slingshot {Thomas}

|
dat wel cool om te horen {wimt} wat een held die ruben!!! echt top  of is nou rutger?
|
|
|
TomTom
Gast
|
Volgens mij was het Rutger
|
|
|