ik ben er ook wel morgen denk ik, ze geven beter weer op dan vandaag, iig geen windstoten van 80km/h oid. Kwas vandaag ook vrij, maar heb het er maar niet op gewaagd om te gaan. Iemand nog geweest vandaag op autostrand of slufter ??
ik ga morgen ook!!! morgen om half 7 ben ik er na m'n werk ik wou vandaag gaan! maar ik was gister the enthousiast.. spierpijn!!!! zo niet normaal maar spierpijn morgen of niet ik ben in oostvoorne!!! greetz
Dat was een avontuur vanmiddag op het autostrand. Ik was er om half 4 ofzo. ff lekker gevaren...alleen was onze maat keus niet super, we dachten dat er meer wind stond.
En toen was er tegen half 6 een windvlaag..en lagen ongeveer alle kites (waaronder ik) op hun gezicht in het water. Snel iedereen naar de kant...flinke bui met onweer...leek snel over..maar er kwam er nog 1 die veel groter was. Ik, mn buddy en nog een gast bleven toch...terwijl alle andere vertrokken. We lagen in die enorme hagel en onweersbui onder zijn Torch, wat wat droger en uit de wind was. Duurde toch aardig lang..mar toen klaarde het tegen 7 uur weer op...en leek de wind weg..maar ineens was er weer wind en toch nog ff kunnen varen...