JorritPi
|
@Micky, ik heb alle foto's uitgezocht. Ik moet nog even nieuwe cd's kopen om alles te branden. Volgende keer heb ik de foto's voor je.
Thx Jorrit @Micky, ga jij nog kiten vandaag?
|
|
|
Micky
|
Was het wel van plan.... maar ben net wakker... Moet nog douchen, Bob uitlaten.... Scheveningen niet te doen? ZZW geven ze door of is ie te aflandig?
|
|
|
semen
|
Ga om 12/13 naar zwaantje. Staat nu 220 dus perfect sideshore en hij gaat nog iets ruimen en toenemen.
|
|
|
R@bert
|
ik ga nog ff naar Katwijk vanmiddag...20kn nu !! Ben er rond 1 denk..
|
|
|
R@bert
|
@ Semen zie je daar dan !!
|
|
|
Micky
|
I be there as well....
|
|
|
|
JorritPi
|
en dan zit me op school te vervelen...
Is het nog gezellig op school? Schevenigen was ff helemaal top! Precies side-shore.
|
|
|
R@bert
|
en dan zit me op school te vervelen...
Jammer joh... Was ff lekkah.. Druk ook nog voor deze tijd van t jaar...denk een stuk of 10 kiters en wat windsurfers... Wind was er genoeg !!
|
|
|
michiel v geel
|
ik ga van het weekend wel weer
school sucks als je niks te doen hebt
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
ik zit van het weekend ff in Oostenrijk. Mn nieuwe Burton bindingen ff testen met mn meissie in Mittelberg. Kiten kan ik niet, maar snowboarden wel
|
|
|
R@bert
|
iemand morgen?
|
|
|
Jacq
|
Waait t genoeg denk je? Ik moet eerst even naar de tandarts, zou om 1000u klaar moeten zijn. Spullen liggen nog in de auto, dus als er genoeg wind is, kan ik zo gaan
|
|
|
R@bert
|
check windfinder maar....yeah !!!
|
|
|
Micky
|
ik zit van het weekend ff in Oostenrijk. Mn nieuwe Burton bindingen ff testen met mn meissie in Mittelberg. Kiten kan ik niet, maar snowboarden wel Have fun gozer.... Was lekker vandaag. Van kwart over 1 tot kwart voor 4 gevaren Semen ging weer lekker hoog (nu ik weet wat je voor werk doet niet zo vreemd.. ) en het was idd druk voor een doordeweekse dag... Have fun morgen, moet helaas andere dingen doen maar vrijdag opzekerssssssss
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Ro, hoe laat gaan jullie en waar naar toe?
|
|
|
Elevation
|
wil wel maar d'r komt zo'n vent van de NUON me elektrameter vervangen.. tussen 8 en 12... was gisteren rond hoog op de slufter maar de vullingen rammelen op bepaalde momenten uit me kiezen, dus heb me voor genomen of nar hoor, of ruim voor hoog... reken maar uit, dan wordt het lastig.
|
|
|
semen
|
Vanmiddag miss nog even een uurtje maar morgen zeker. Eindelijk weer een beetje wind! Mick, ga jij naar Kattik, of heb je andere plannen?
|
|
|
Micky
|
Nop, geen tijd vandaag! Have fun als je nog gaat.
|
|
|
Micky
|
Morgen nog liefhebberts.... Moet om 9 uur nog ff naar de zaak en hoop om half 11 klaar te zijn. Slufter ziet er wel goed uit morgen.....
|
|
|
R@bert
|
Dude, laat ff weten waar je gaat..als je in Katwijk bent kom ik ff foto's schieten denk !! Moet eerst werken nl...
|
|
|
semen
|
Bang voor de golven mick? Ben om een uur of een op kattik
|
|
|
Micky
|
Bang voor de golven mick? Ben om een uur of een op kattik
Shit, is er geluld....
|
|
|
Micky
|
Dude, laat ff weten waar je gaat..als je in Katwijk bent kom ik ff foto's schieten denk !! Moet eerst werken nl... Loopt een beetje uit hiero....Katwijk it will be! Ben er om half 1!
|
|
|