semen
|
ZW 30+ KTS, wat nou hondenweer? Morgen weer knallen
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
ZW 30+ KTS, wat nou hondenweer? Morgen weer knallen Vandaag was een mooi daggie idd! Ik had graag ff geknald, maar moest helaas werken. Morgen minder wind, maar wel ff tijd eind van de middag.
|
|
|
Yoram
|
Houden we nog een beetje wind over voor vrijdag, had vandaag en heb morgen een hele volle agenda Volgende week een weekje vrij geregeld is er geen wind zoals het er nu uitziet
|
|
|
|
|
TBK
|
En zo is dat !
|
|
|
haast - te - recht
|
gewoon in plannen dat uurtje varen morgen en uiteraard zaterdag. wand de wind blijkt OP na het weekeind. nog 3 weken en dan kiten in Kos in zwembroek . maar el Gouna lijkt me beter om te varen maar voor de kids is het niets.
|
|
|
Jeromez
|
El Gouna, een hele natte droom die dit jaar niet gaat uitkomen. Veel plezier leipo's!
|
|
|
Yoram
|
Gelukkig hebben jullie voor morgen wat wind overgehouden Wat tijd kunnen regelen, dus morgen eindelijk weer knallen Veel plezier @El Gouna, daar wil ik ook nog snel een keer heen, gaat binnenkort vast nog gebeuren
|
|
|
Jeromez
|
Hmm vandaag is niet zoveel, toch ga ik het straks even proberen. 't is namelijk Hug a DOOR day Morgen ziet er goed uit qua wind !
|
|
|
haast - te - recht
|
ik heb toch ff lekker gevaren tussen 9 en 12 zo'n 16>17 knoopjes.
maar wat een klots bak , kwam er amper door heen . toch maar eens op zoek naar een DOOR. :-)
|
|
|
Yoram
|
Oh, een van de weinige die nog lekker heeft kunnen varen vandaag. Had het vandaag zelf helaas wat druk, maar morgen ziet er goed uit!
Waar gaat morgen iedereen varen? Ga denk ik zelf naar autoplaya, evt nu nog 1 plekkie vrij in de auto
|
|
|
Jeromez
|
Ik ga morgenvroeg of naar Playa of naar Kattuk. Hangt een beetje af van wind en evt regenbuien
|
|
|
Micky
|
Ik ga morgenvroeg of naar Playa of naar Kattuk. Hangt een beetje af van wind en evt regenbuien Ik ga morgen ff lekker 4 dagen met mijn bootje op stap om karpers te pesten..... Toch geen (fatsoenlijke) wind te bespeuren.. Ps: Ashapper, ik heb je afgelopen week nog gebeld.....
|
|
|
Jeromez
|
hij was weer lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rr Ik ga morgenvroeg of naar Playa of naar Kattuk. Hangt een beetje af van wind en evt regenbuien Ik ga morgen ff lekker 4 dagen met mijn bootje op stap om karpers te pesten..... Veel plezier dan maar, het wordt mooi weer aankomende week. Goed insmeren van boven naar benee
|
|
|
|
semen
|
Sorry, moest na een week harken vandaag op zoek naar een paar nieuwe ribben. Blij dat het komende week niet meer gaat waaien....
|
|
|
|
semen
|
Komend weekend wijnproeven in Italie, bah. Hoop dat volgende week mijn ribben weer vast zitten. Kun jij nog op de site van Airtime komen?
|
|
|
Jeromez
|
Even sjekken... ja alles werkt aan die kant. Van de week was de windmeting wel ff offline. Lijkt het nu ook weer te doen.
|
|
|
Dennuzzz
|
Ja ik zie het al, morgen lekker windje Waar gaan jullie naartoe? Iemand die nog een plekje over heeft richting Oostvoorne vanuit omgeving Den Haag? We delen de benzinekosten natuurlijk
|
|
|
|
haast - te - recht
|
met een beetje mazzal en mede werken van het vrouwtje sta ik om 9 uur te pompen ;-) en het lijkt me een heerlijk windje om de 9 meter uit te laten .
|
|
|
|