Idefixe
|
Dat wordt dus geen Mirns vandaag :'( ( "lekker" vergaderen )
|
|
|
Joosdo
|
Toch morgen naar Mirns, ben nog brak van gister en het is niet zo'n aantrekkelijk weertje hier
|
|
|
@LaurenS
|
Waait snel over.......
|
|
|
jappie-joo
|
Is er eind van de middag/ avond nog iemand op mirns die gaat varen??
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ben morgen samen met Joosdo van de partij. Zullen ongeveer 12.00 uur aanwezig zijn
|
|
|
Stanley
|
Was helemaal toppie vanmiddag. Lekker rustig hooguit met 10 man op het water gestaan.
Was iemand zo fijn om een launch te vragen voor een Waroo 13. Vriendelijk doch dringend verteld dat ik dat niet zag zitten. Had zelf bedacht om met de Bul7 tegaan varen aangezien er ruim 26 knopen gemeten was.
Heb onze vriendelijke Friso maar onder de Bul10 laten varen wat op het eind net aan ging. Zelf heerlijk onder de 7 gevaren. Na een korte pauze de rollen omgedaaid zelf met de 10 en Friso met de 7. Net na half vijf trok de lucht helemaal open en begon het toch te waaien. Op de een of andere manier had ik het aangevoeld want was al ruim op tijd naar de kant en gelukkig de kite al beneden toen de wind nog even extra door trok. Vlagen van ruim 35+ knopen.
Al met al een heerlijke middag jammer dat de wind voor de komende dagen weer op is. Zelfvertrouwen heeft een flinke boost upward gekregen.
|
|
|
|
Marko
|
Dat kan kloppen ik was vannavond aan het springen even met me 5m matras en echt ik kon hem niet houden in dronten boven de 30 knopen. 50knopen is mogelijk op mirns
|
|
|
Joosdo
|
Gister maar ff laten schieten, net te gek om lekker te varen. Toch besloten om het Henk Jan vandaag te gaan en zeker geen spijt Helemaal gaar nu en alles was goed, de wind, de zon en de ambiance. Een Eh Eze getest (prima ding) en een Wipika BMX, als die vliegt prima maar de rest is heel erg matig (herstart, chickenloop, 5e lijn verstelling, geen onepump bij 7 struts...) En loooooops geland en op foto's gefigureerd en veel slap geouwehoerd. Laters
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Slap geouwehoerd Gister maar ff laten schieten, net te gek om lekker te varen. Toch besloten om het Henk Jan vandaag te gaan en zeker geen spijt Helemaal gaar nu en alles was goed, de wind, de zon en de ambiance. Een Eh Eze getest (prima ding) en een Wipika BMX, als die vliegt prima maar de rest is heel erg matig (herstart, chickenloop, 5e lijn verstelling, geen onepump bij 7 struts...) En loooooops geland en op foto's gefigureerd en veel slap geouwehoerd. Laters Slap geouwehoerd Ik zeg niets meer tegen je !!!!!!!!!!! Check de rest van de foto's http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,32392.0.html
|
|
|
Stanley
|
volgens mij hebben jullie gisteren een top daggie gehad.
Stond in ieder geval meer wind dan aan het begin van de week voorspeld. Had ik gister dan nu ook maar vrij genomen.
Hopelijk volgende week nog een zo'n mooie dag kan niet wachten om nog een keer met lekker zonnetje en en aangename temp het water op te gaan
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He Mannen blijft de wind dinsdag avond ook nog een beetje door gaan of kakt hij dan weer in
|
|
|
VincentC
|
Iemand die vanuit Almere/Lelystad morgen toevallig nog 2 plekjes over heeft voor Guus en moi?
Tom, kan ik dinsdag met jou mee rijden naar Mirns?
|
|
|
Idefixe
|
Met een beetje mazzel vanmiddag nog het water op dan! Maandag werken Vincent kun je dinsdag zelf naar Lstad komen?
|
|
|
VincentC
|
Juah ik kan zelf wel naar Lelystad komen, is no problemo.
|
|
|
Idefixe
|
Morgen gaat helemaal top worden 20 tot 25 knoop af en toe een buitje ( die trekken meestal over Mirns zonder wat te laten vallen ) Hier en daar een beetje zon. vid cam mee. Ragge Rauze en de Ramme aan m'n 13
|
|
|
Goonie
|
eey boys.. ga jullie missen als ik op al gouna zit morgen.. maar eeuh de voorspellingen voor de wind zien er nou niet echt super uit als ik dat zo eens ff heb bekeken.. ja voor hier de eerste dagen wel dus ik zal aan jullie denken dan... en eeeuh tom.... je staat op video en foto's... included bummer en some other locals.. Have fun jullie en tot volgende volgende week... BE THERE ARE BE SQUARE
|
|
|
Idefixe
|
Sietse een topvakantie toe gewenst. Have fun en weer gezond thuiskomen dan
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He Sietse have some fun in el gouna we willen wel zien hoe je het daar gehad hebt. Maak een mooie film En geen ongeluken daar oké veeeeeeeeeeeel plezier
|
|
|
|
Idefixe
|
VINCENT IK KRIJG JE NIET TE PAKKEN : GEEN 10.45 maar 11.45 dus !!!!
|
|
|
Erikjee
Gast
|
Zou't vrijdag wat worden?
|
|
|
rikdekker
|
wij komen ons morgenochtend met 3 man sterk melden! eerst mama naar de vroegedienst brengen, en dan door naar Mirns. moet half 9 toch wel kant en klaar op het water staan dacht ik zo..
|
|
|